Inzerce

Influencerky

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

Carly Kirstenová patří mezi nejpopulárnější influencerky na českém internetu. Jen na Instagramu a Youtube ji sledují statisíce lidí, vydala i vlastní knihu a vyhrála spoustu soutěží. Ve svých 21 letech se tak stala známou osobností. Za svůj úspěch ale musela…

Před 1 rokem

tereza-cencova-web

Tereza Čencová: Jak se stát influencerem a jak s influencery spolupracovat?

Tereza Čencová má na svém Instagramu kolem 25 tisíc odběratelů. Sociálním sítím se ale nevěnuje jen jako influencerka, ale také jako markeťačka. Založila totiž vlastní firmu We Are Signature a firmám pomáhá s influencer marketingem. Právě s influencery chce dnes…

Před 1 rokem

Inzerce

florentyna-web

Jana Florentýna Zatloukalová: Jak založit blog se statisícovou návštěvností a obratem 5,5 milionu ročně?

Já vím. Foodblogerky nejsou něčím, co většina uživatelů Mladého podnikatele vyhledává. Janě Florentýně Zatloukalové byste ale pozornost věnovat měli. Její blog KuchařkaProDceru.cz měsíčně navštíví až 350 tisíc lidí a jeho roční obrat se pohybuje kolem 5,5 milionu korun. Dlužno podotknout,…

Před 3 roky

TOP obsah

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě