Inzerce

Inzerce

HR

Jak efektivně vybírat ty správné zaměstnance?

S rozvíjejícím se byznysem musí každý podnikatel počítat s tím, že jednoho dne nebude stačit na všechny úkoly. V tom momentu je zapotřebí přistoupit k dalšímu kroku ve vaší firmě a najmout zaměstnance, kteří budou pro vaše podnikání přínosem a pomohou vám s budováním firmy.

Před 6 roky

pouchly-velky

VIDEO: Petr Pouchlý: Chcete mít ze zaměstnanců spolupodnikatele, nebo jen loutky?

Gamifikace se netýká jen marketingu. Setkává se s ní každý z nás už od mala. V rozhovoru se dozvíte, jak ji využít ve své firmě a jak jejím prostřednictvím pracovat se svými zaměstnanci.

Před 6 roky

Inzerce

muz-kreslo-happy-web

Jak motivovat zaměstnance k lepším výkonům?

Nepracují tak, jak byste si přáli? Možná jim chybí motivace. Zkusme se na to podívat z teoretického hlediska, ale doplňme jej příklady z českých firem. Jak ony motivují své zaměstnance?

Před 6 roky

divisova-velky

VIDEO: Magdaléna Divišová: Dívejte se na první zaměstnance jako na investici

Zjistěte, co lidi táhne do e-commerce a co udělat pro to, aby je to táhlo zrovna k vám. Co je motivuje? A proč specialisté odchází z agentur na volnou nohu? Bavili jsme se s Magdalénou Divišovou z OnlinePeople.cz.

Před 7 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Lucie Spáčilová: Šikovní lidé existují a můžete je zaměstnat, jen je potřeba zaměřit se na podstatné věci

Lucie Spáčilová, ředitelka a zakladatelka společnosti Performia, se už přes 10 let každý den setkává s malými, středními i velkými firmami a řeší jejich personální problémy. – Strana 2

Před 7 roky

Michal Andera: Začínal jsem na vlastní pěst a ByznysPark byl vždy nezávislý

Michala Anderu jste už možná viděli. Vytváří totiž rozhovory pro svůj videopořad ByznysPark. Kromě toho je ale Michal i podnikatel, má vlastní projekt clarity-lab.com a věnuje se i psychologii podnikání. Sám sice rozhovorů vytvořil spoustu, málokdy ale měl šanci být tím, kdo odpovídá. Tak jsem se to rozhodl změnit. – Strana 2

Před 7 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
piero-sestak-web

Strategie a řízení agentury: Jak firmu nastavit, aby rostla? | Piero Sestak

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání