Inzerce

H1.cz

zuzana-vesela-web

Zuzana Veselá: Copywriterkou v agenturním světě vs. na volné noze

Jak porazit strach, že se neuživíte na volné noze, a jak si konečně začít cenit svého času? Zkušenosti copywriterky Zuzany Veselé.

Před 4 roky

filip-kahoun-web

Filip Kahoun (H1.cz): Každá firma, která roste, se musí časem překopat

CEO Filip Kahoun přebíral firmu v době, kdy ji trápilo několik problémů. Jak se mu je povedlo vyřešit?

Před 4 roky

Inzerce

pavel-martinovsky-web

VIDEO: Pavel Martinovský: Jakých chyb v SEO se developeři e-shopů dopouštějí nejčastěji?

I webdeveloper vás může připravit o návštěvnost. Předejděte tomu.

Před 5 roky

michal-kutis-web

VIDEO: Michal Krutiš: Co je to SEE-THINK-DO-CARE a jak to využít ve svém marketingu?

Podrobný rozhovor o frameworku Avinashe Kaushnika.

Před 6 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
pavel-pajkrt

VIDEO: Pavel Pajkrt vysvětluje, proč a jak si udělat analýzu klíčových slov

Analýza klíčových slov by měla být stavebním kamenem vaší online marketingové strategie. Udělat si ji navíc není složité. Sledujte videorozhovor s odborníkem + několik ukázek.

Před 6 roky

zuzana-vesela

Zuzana Veselá: E-shopaři mají často texty až na chvostu svých priorit

„Správný copywriter nikdy nepřizná, že by existovaly nějaké více či méně důležité texty,“ říká Zuzana v rozhovoru. Jak si e-shopař může pomoct?

Před 6 roky

Adam Zbiejczuk o Facebooku: Prodej není sprosté slovo

Mít stránku na Facebooku nestačí. Je potřeba umět i prodávat. Jak, to jsme řešili se specialistou Adamem Zbiejczukem.

Před 6 roky

Adam Zbiejczuk: Sociální sítě vaši firmu nespasí

Je pro firmy dnes povinností být na sociálních sítích? Co tam mají dělat a vyplácí se jim to vůbec? Tyto a další otázky jsme položili Adamu Zbiejczukovi

Před 6 roky

Marek Krška: Na českém trhu není moc konkurentů, co by mohli ukázat čísla jako my

Na českém internetu je k nalezení mnoho systémů, díky nimž si můžeme za pár minut vytvořit vlastní e-shop. Jejich provozování se náš magazín často věnuje…

Před 7 roky

Petra Větrovská: Začínala jsem jako kodérka a přidávala jsem odkazy do katalogů

Na internetu najdete řadu článků o Petře Větrovské. Je totiž přední konzultantkou PPC a je opravdu profesionálkou ve svém oboru. Za hodinu konzultace si účtuje 2000 Kč a své klienty si velmi pečlivě vybírá.

Před 7 roky

David Špinar: To všechno, co jsem, jsem díky Hájedničce

Největší česká marketingová agentura H1 prodělala za poslední roky mnoho změn. Kromě dvou prodejů před několika týdny své křeslo ředitele společnosti opustil i David Špinar.

Před 7 roky

Martin Hoffmann: Slabinou začínajících konzultantů je nedostatečná schopnost komplexního pohledu na byznys klienta

Práci konzultanta jsme se už v našich článcích několikrát věnovali. Narazili jsme na ni třeba v rozhovoru s Martinem Matějkou nebo s Lukášem Pítrou.

Před 7 roky

TOP obsah

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy