CEO Filip Kahoun přebíral firmu v době, kdy ji trápilo několik problémů. Jak se mu je povedlo vyřešit?
Před 7 roky
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
„Správný copywriter nikdy nepřizná, že by existovaly nějaké více či méně důležité texty,“ říká Zuzana v rozhovoru. Jak si e-shopař může pomoct?
Před 8 roky
Založit si stránku na Facebooku zvládne každý. Prodávat ale už ne. Vydělávat peníze skrze nejrozšířenější sociální síť světa je už tak trochu vyšší dívčí. Nebo ne? Zeptal jsem se Adama Zbiejczuka, konzultanta se zkušenostmi z velkých firem, jako je třeba…
Před 9 roky
Být na sociálních sítích je dnes už takřka pravidlem, nejen pro jednotlivce, ale i pro firmy. Jestli jde o nafouknutou bublinu nebo skutečnou revoluci, jsme se zeptali Adama Zbiejczuka, uznávaného specialisty se zkušenostmi z firem, jako je třeba mBank, H1.cz…
Před 9 roky
Na českém internetu je k nalezení mnoho systémů, díky nimž si můžeme za pár minut vytvořit vlastní e-shop. Jejich provozování se náš magazín často věnuje, a proto se nabízí i otázka, jaké řešení zvolit a podle čeho se rozhodovat. Dnes jsme…
Před 9 roky
Na internetu najdete řadu článků o Petře Větrovské. Je totiž přední konzultantkou PPC a je opravdu profesionálkou ve svém oboru. Za hodinu konzultace si účtuje 2000 Kč a své klienty si velmi pečlivě vybírá. Žádný ze zmíněných článků ale nepojednává…
Před 9 roky
Největší česká marketingová agentura H1.cz prodělala za poslední roky mnoho změn. Kromě dvou prodejů před několika týdny své křeslo ředitele společnosti opustil i David Špinar. Třicetišestiletý byznysmen prošel společnostmi jako Internet Info v pozici projektového manažera či Dobrý web na postu…
Před 9 roky
Práci konzultanta jsme se už v našich článcích několikrát věnovali. Narazili jsme na ni třeba v rozhovoru s Martinem Matějkou nebo s Lukášem Pítrou. Ještě jsme ale nedali dostatečný prostor tomu, jak se vůbec stát úspěšným konzultantem a co všechno taková práce obnáší. Když…
Před 9 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.