Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

H1.cz

zuzana-vesela-web

Zuzana Veselá: Copywriterkou v agenturním světě vs. na volné noze

Jak porazit strach, že se neuživíte na volné noze, a jak si konečně začít cenit svého času? Zkušenosti copywriterky Zuzany Veselé.

Před 6 roky

filip-kahoun-web

Filip Kahoun (H1.cz): Každá firma, která roste, se musí časem překopat

CEO Filip Kahoun přebíral firmu v době, kdy ji trápilo několik problémů. Jak se mu je povedlo vyřešit?

Před 6 roky

Inzerce

pavel-martinovsky-web

VIDEO: Pavel Martinovský: Jakých chyb v SEO se developeři e-shopů dopouštějí nejčastěji?

I webdeveloper vás může připravit o návštěvnost. Předejděte tomu.

Před 7 roky

michal-kutis-web

VIDEO: Michal Krutiš: Co je to SEE-THINK-DO-CARE a jak to využít ve svém marketingu?

Podrobný rozhovor o frameworku Avinashe Kaushnika.

Před 8 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

pavel-pajkrt

VIDEO: Pavel Pajkrt vysvětluje, proč a jak si udělat analýzu klíčových slov

Analýza klíčových slov by měla být stavebním kamenem vaší online marketingové strategie. Udělat si ji navíc není složité. Sledujte videorozhovor s odborníkem + několik ukázek.

Před 8 roky

zuzana-vesela

Zuzana Veselá: E-shopaři mají často texty až na chvostu svých priorit

„Správný copywriter nikdy nepřizná, že by existovaly nějaké více či méně důležité texty,“ říká Zuzana v rozhovoru. Jak si e-shopař může pomoct?

Před 8 roky

Adam Zbiejczuk o Facebooku: Prodej není sprosté slovo

Založit si stránku na Facebooku zvládne každý. Prodávat ale už ne. Vydělávat peníze skrze nejrozšířenější sociální síť světa je už tak trochu vyšší dívčí. Nebo ne? Zeptal jsem se Adama Zbiejczuka, konzultanta se zkušenostmi z velkých firem, jako je třeba…

Před 8 roky

Adam Zbiejczuk: Sociální sítě vaši firmu nespasí

Být na sociálních sítích je dnes už takřka pravidlem, nejen pro jednotlivce, ale i pro firmy. Jestli jde o nafouknutou bublinu nebo skutečnou revoluci, jsme se zeptali Adama Zbiejczuka, uznávaného specialisty se zkušenostmi z firem, jako je třeba mBank, H1.cz…

Před 8 roky

Marek Krška: Na českém trhu není moc konkurentů, co by mohli ukázat čísla jako my

Na českém internetu je k nalezení mnoho systémů, díky nimž si můžeme za pár minut vytvořit vlastní e-shop. Jejich provozování se náš magazín často věnuje, a proto se nabízí i otázka, jaké řešení zvolit a podle čeho se rozhodovat. Dnes jsme…

Před 9 roky

Petra Větrovská: Začínala jsem jako kodérka a přidávala jsem odkazy do katalogů

Na internetu najdete řadu článků o Petře Větrovské. Je totiž přední konzultantkou PPC a je opravdu profesionálkou ve svém oboru. Za hodinu konzultace si účtuje 2000 Kč a své klienty si velmi pečlivě vybírá. Žádný ze zmíněných článků ale nepojednává…

Před 9 roky

David Špinar: To všechno, co jsem, jsem díky Hájedničce

Největší česká marketingová agentura H1.cz prodělala za poslední roky mnoho změn. Kromě dvou prodejů před několika týdny své křeslo ředitele společnosti opustil i David Špinar. Třicetišestiletý byznysmen prošel společnostmi jako Internet Info v pozici projektového manažera či Dobrý web na postu…

Před 9 roky

Martin Hoffmann: Slabinou začínajících konzultantů je nedostatečná schopnost komplexního pohledu na byznys klienta

Práci konzultanta jsme se už v našich článcích několikrát věnovali. Narazili jsme na ni třeba v rozhovoru s Martinem Matějkou nebo s Lukášem Pítrou. Ještě jsme ale nedali dostatečný prostor tomu, jak se vůbec stát úspěšným konzultantem a co všechno taková práce obnáší. Když…

Před 9 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Inzerce