Inzerce

Inzerce

Google Analytics

Webová analytika

10 mýtů webové analytiky, kterým nevěřte

Čísla, tabulky, grafy, výpočty, rovnice, procenta… To a mnoho dalšího se vám může vybavit, když se řekne „analytika“. Je to něco, na co musíte mít diplom minimálně z matematiky a statistiky. My ostatní nemáme šanci. Je to pravda?

Před 5 roky

jan-tichy-web

VIDEO: Jan Tichý: Co a jak by měly e-shopy měřit a vyhodnocovat?

Pochopte, jak nad analytikou přemýšlet a jak se dostat k datům, která potřebujete.

Před 5 roky

Proč a jak používat UTM parametry? Radil Zdeněk Hejnák

Víte o tom, že si můžete velmi jednoduše usnadnit vyhodnocování svých online marketingových aktivit, a nepotřebujete k tomu žádné pokročilejší znalosti? Slouží k tomu tzv. UTM parametry, které (zjednodušeně) přidáte ke svým odkazům a analytické nástroje tak získají další informace….

Před 6 roky

Tomáš Turek: S trochou zkušeností zvládne základní nastavení PPC i začátečník

Vystudoval ekonomiku a management na ČZU v Praze. Dnes pracuje jako PPC specialista v Dobrém webu. Tomáš Turek pečuje zejména o korporátní klienty, ale vedle toho i školí naprosté začátečníky. Napadlo mě se ho zeptat, jak s PPC začít, proč…

Před 6 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Přichází komerční verze Google Nákupy, která vkládá reklamu do výsledků vyhledávání

Provozovatelé e-shopů již jistě zaregistrovali více než rok provozovanou službu Google Nákupy. Tato služba je zdarma a funguje prakticky stejně jako jiné vyhledávače zboží. Od 30. ledna 2013 je však v beta provozu i komerční verze, která dokáže integrovat relevantní reklamy…

Před 8 roky

Instalace a nastavení Google Analytics aneb Jak se dostat k nejlepšímu nástroji na měření návštěvnosti webu

Znáte své zákazníky? Víte, proč navštěvují vaše stránky, nebo proč z nich hned prchají? Odpovědi na tyto otázky a mnoho dalších vám poskytnou nástroje, jako je Google Analytics. Jedná se o nástroj pro měření a analýzu návštěvnosti stránek, přičemž analýza návštěvnosti…

Před 8 roky

Nástroje pro měření návštěvnosti aneb Jak zjistit, kolik lidí chodí na naše stránky?

Existuje mnoho různých nástrojů pro měření a analýzu návštěvnosti vašich stránek. Je velmi důležité si získané údaje sledovat, protože tak získáte množství důležitých informací, které vám mohou zvýšit i zisk stránky. Na začátek se podíváme na příklad, jak nám statistiky…

Před 8 roky

Je o váš projekt opravdu zájem? A jak na PPC kampaně?

Poslední dobou potkávám řadu mladých lidí, kteří mají zajímavé nápady a relativně dost času na to, aby je realizovali. Dále je to už jen maličký krůček ke vzniku startupu a potenciálně zajímavé obchodní příležitosti. Ale kolik takových startupů je úspěšných a…

Před 8 roky

Doporučené články

spokojenypes-2016-web

Rok 2016 e-shopu SpokojenýPes.cz: Do čeho investovali čas a energii?

petr-andrysek-web

Petr Andrýsek: Založení agentury Socialsharks, škálování agenturního byznysu, předání firmy CEO

petr-kucera-web

Petr Kučera: Jak se buduje zámek Nové Hrady?

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Inzerce