Inzerce

Google Analytics

Webová analytika

10 mýtů webové analytiky, kterým nevěřte

Čísla, tabulky, grafy, výpočty, rovnice, procenta… To a mnoho dalšího se vám může vybavit, když se řekne „analytika“. Je to něco, na co musíte mít diplom minimálně z matematiky a statistiky. My ostatní nemáme šanci. Je to pravda?

Před 5 roky

jan-tichy-web

VIDEO: Jan Tichý: Co a jak by měly e-shopy měřit a vyhodnocovat?

Pochopte, jak nad analytikou přemýšlet a jak se dostat k datům, která potřebujete.

Před 5 roky

Inzerce

Proč a jak používat UTM parametry? Radil Zdeněk Hejnák

✅ NÁVOD pro začátečníky. Jak používat UTM parametry a co díky nim můžete měřit? Přečtěte si náš bezplatný článek a naučte se UTM parametry používat.

Před 6 roky

Tomáš Turek: S trochou zkušeností zvládne základní nastavení PPC i začátečník

Vystudoval ekonomiku a management na ČZU v Praze. Dnes pracuje jako PPC specialista v Dobrém webu. Tomáš Turek pečuje zejména o korporátní klienty, ale vedle toho i školí naprosté začátečníky.

Před 7 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Přichází komerční verze Google Nákupy, která vkládá reklamu do výsledků vyhledávání

Provozovatelé e-shopů již jistě zaregistrovali více než rok provozovanou službu Google Nákupy. Tato služba je zdarma a funguje prakticky stejně jako jiné vyhledávače zboží.

Před 8 roky

Instalace a nastavení Google Analytics aneb Jak se dostat k nejlepšímu nástroji na měření návštěvnosti webu

Znáte své zákazníky? Víte, proč navštěvují vaše stránky, nebo proč z nich hned prchají? Odpovědi na tyto otázky a mnoho dalších vám poskytnou nástroje, jako je Google Analytics.

Před 8 roky

Nástroje pro měření návštěvnosti aneb Jak zjistit, kolik lidí chodí na naše stránky?

Existuje mnoho různých nástrojů pro měření a analýzu návštěvnosti vašich stránek. Je velmi důležité si získané údaje sledovat…

Před 9 roky

Je o váš projekt opravdu zájem? A jak na PPC kampaně?

Poslední dobou potkávám řadu mladých lidí, kteří mají zajímavé nápady a relativně dost času na to, aby je realizovali.

Před 9 roky

TOP obsah

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)