Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Forbes

petr-simunek-web

Petr Šimůnek: Jak se tvoří český Forbes?

Rozhovor se šéfredaktorem Forbes Česko. Jak vypadá jeho práce? Podle čeho hodnotí nové texty? A jak funguje byznys časopisu?

Před 6 roky

30 Under 30 2014: 15 nejlepších z nejlepších (2. díl)

Pokud vás po první sedmičce výjimečně nadaných a úspěšných „mlaďochů“ ještě nepřepadla deprese a komplex méněcennosti, máme pro vás další nášup: zbylých osm mladých lidí, které Forbes vyzdvihl jako top patnáctku svého prestižního žebříčku 30 under 30 pro rok 2014……

Před 9 roky

Inzerce

30 Under 30 2014: 15 nejlepších z nejlepších (1. díl)

Časopis Forbes již zveřejnil svůj seznam 30 Under 30 pro rok 2014 a také zveřejnil patnáctku těch nejúspěšnějších, nejpodnikavějších a nejzajímavějších lidí, o kterých v nastávajícím roce ještě určitě uslyšíme. Kdo jsou? Seznam 30 Under 30 sestavuje Forbes již třetím rokem….

Před 9 roky

20 věcí, které dnešní dvacetiletí nechápou

Časopis Forbes zveřejnil článek Jasona Nazara, tvůrce Docstoc, o věcech, které „dnešní mladí“ možná tak úplně nechápou. Nazarovi je nyní 34 let a Docstoc vytvořil také v době, kdy mu bylo něco málo přes dvacet. Sám si všímá, jaká byla v tomto…

Před 10 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Inzerce