Díky čemu Vasky tak vyrostly a jak vypadá jejich marketingová strategie? Zkouší různé kanály a přístupy. Které fungují a které nakonec firma opustila?
Před 2 roky
Když se dneska podíváte na svoji timeline na Facebooku nebo do Instagram Stories, nejspíš tam narazíte na krásné fotografie vašich přátel z jejich extrémně zajímavých životů. Jenomže, co z toho je pravda a co jenom fixe? Otázkou ego marketingu se…
Před 6 roky
Rotující reklamy na Facebooku umožňují zobrazit více objektů (např. produktů) v jedné reklamě najednou. Jak toho můžete využít pro své podnikání vy?
Před 8 roky
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Počty fanoušků, množství lajků, sdílení a mnoho dalšího. To vše je součástí marketingu na Facebooku, stejně jako spousta mýtů a polopravd, které v tomto článku vyvrátíme.
Před 8 roky
Tvořit obsah pro neaktivní fanoušky je jako tvořit jej sám pro sebe. Položili jsme si tedy otázku, jak motivaci fanoušků k aktivitě na naší stránce zvýšit a zároveň to nepřehnat.
Před 9 roky
Mít stránku na Facebooku nestačí. Je potřeba umět i prodávat. Jak, to jsme řešili se specialistou Adamem Zbiejczukem.
Před 9 roky
Je pro firmy dnes povinností být na sociálních sítích? Co tam mají dělat a vyplácí se jim to vůbec? Tyto a další otázky jsme položili Adamu Zbiejczukovi
Před 9 roky
Věra Kepková svým klientům radí, jak zvládat Facebook v podnikání. Nepřistupuje k tomu ale zcela standardním přístupem – věnuje se totiž i novému literárnímu žánru s názvem „digitální satira“.
Před 9 roky
Na svém školení radí, jak efektivně spravovat stránky na Facebooku (můj report můžete číst zde). Při tom se snaží být co nejvíce praktická a názorná.
Před 9 roky
‚Jak čeští marketéři a podnikatelé vnímají sociální média ve svém obchodě?‘ a neb „Nakolik jsou čeští marketéři a podnikatele spokojení se svými marketingovými aktivity v sociálních médiích?“
Před 10 roky
Sociální sítě hýbou v posledních letech zásadně využitím volného času a způsobem komunikace v online světe.
Před 10 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 1 rokem
Před 1 rokem