Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Facebook marketing

Premium
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Díky čemu Vasky tak vyrostly a jak vypadá jejich marketingová strategie? Zkouší různé kanály a přístupy. Které fungují a které nakonec firma opustila?

Před 9 měsíců

jakub-pacanda-web

Jakub Pacanda: Ego marketing budí závist. Všechno je to fake

Když se dneska podíváte na svoji timeline na Facebooku nebo do Instagram Stories, nejspíš tam narazíte na krásné fotografie vašich přátel z jejich extrémně zajímavých životů. Jenomže, co z toho je pravda a co jenom fixe? Otázkou ego marketingu se…

Před 5 roky

Inzerce

carousel-ads-web

Jak pracovat s carousel ads na Facebooku?

Rotující reklamy na Facebooku umožňují zobrazit více objektů (např. produktů) v jedné reklamě najednou. Jak toho můžete využít pro své podnikání vy?

Před 6 roky

Facebook marketing

11 mýtů Facebook marketingu, na které zapomeňte

Počty fanoušků, množství lajků, sdílení a mnoho dalšího. To vše je součástí marketingu na Facebooku, stejně jako spousta mýtů a polopravd, které v tomto článku vyvrátíme.

Před 6 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Jak docílit větší aktivity fanoušků na Facebooku?

Tvořit obsah pro neaktivní fanoušky je jako tvořit jej sám pro sebe. Položili jsme si tedy otázku, jak motivaci fanoušků k aktivitě na naší stránce zvýšit a zároveň to nepřehnat.

Před 7 roky

Adam Zbiejczuk o Facebooku: Prodej není sprosté slovo

Mít stránku na Facebooku nestačí. Je potřeba umět i prodávat. Jak, to jsme řešili se specialistou Adamem Zbiejczukem.

Před 7 roky

Adam Zbiejczuk: Sociální sítě vaši firmu nespasí

Je pro firmy dnes povinností být na sociálních sítích? Co tam mají dělat a vyplácí se jim to vůbec? Tyto a další otázky jsme položili Adamu Zbiejczukovi

Před 7 roky

Věra Kepková: Firemní Facebook se nedá naučit jako dějepis

Věra Kepková svým klientům radí, jak zvládat Facebook v podnikání. Nepřistupuje k tomu ale zcela standardním přístupem – věnuje se totiž i novému literárnímu žánru s názvem „digitální satira“.

Před 7 roky

Eliška Vyhnánková: Na Facebooku je důležité vědět, co na cílovou skupinu funguje

Na svém školení radí, jak efektivně spravovat stránky na Facebooku (můj report můžete číst zde). Při tom se snaží být co nejvíce praktická a názorná.

Před 7 roky

Studentský průzkum: Čeští marketéři a podnikatelé nejsou úplně přesvědčeni o efektivitě Facebook marketingu

‚Jak čeští marketéři a podnikatelé vnímají sociální média ve svém obchodě?‘ a neb „Nakolik jsou čeští marketéři a podnikatele spokojení se svými marketingovými aktivity v sociálních médiích?“

Před 9 roky

Sociální sítě nejen pro on-line business aneb Facebook vládne světu jen na první pohled

Sociální sítě hýbou v posledních letech zásadně využitím volného času a způsobem komunikace v online světe.

Před 9 roky

5 tipů, jak přimět své fanoušky sdílet vaše příspěvky na Facebooku

Sociální sítě jsou doménou moderního internetu. Ještě před pár lety se s nadsázkou říkalo, že kdo není na internetu, jako by neexistoval.

Před 9 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

Premium
radovan-vavra-web

Radovan Vávra: Jak přemýšlet nad budoucností firmy?

Inzerce