Inzerce

Inzerce

Facebook marketing

jakub-pacanda-web

Jakub Pacanda: Ego marketing budí závist. Všechno je to fake

Když se dneska podíváte na svoji timeline na Facebooku nebo do Instagram Stories, nejspíš tam narazíte na krásné fotografie vašich přátel z jejich extrémně zajímavých životů. Jenomže, co z toho je pravda a co jenom fixe? Otázkou ego marketingu se…

Před 3 roky

carousel-ads-web

Jak pracovat s carousel ads na Facebooku?

Rotující reklamy na Facebooku umožňují zobrazit více objektů (např. produktů) v jedné reklamě najednou. Jak toho můžete využít pro své podnikání vy?

Před 5 roky

Facebook marketing

11 mýtů Facebook marketingu, na které zapomeňte

Počty fanoušků, množství lajků, sdílení a mnoho dalšího. To vše je součástí marketingu na Facebooku, stejně jako spousta mýtů a polopravd, které v tomto článku vyvrátíme.

Před 5 roky

Jak docílit větší aktivity fanoušků na Facebooku?

Tvořit obsah pro neaktivní fanoušky je jako tvořit jej sám pro sebe. Položili jsme si tedy otázku, jak motivaci fanoušků k aktivitě na naší stránce zvýšit a zároveň to nepřehnat.

Před 5 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Adam Zbiejczuk o Facebooku: Prodej není sprosté slovo

Založit si stránku na Facebooku zvládne každý. Prodávat ale už ne. Vydělávat peníze skrze nejrozšířenější sociální síť světa je už tak trochu vyšší dívčí. Nebo ne? Zeptal jsem se Adama Zbiejczuka, konzultanta se zkušenostmi z velkých firem, jako je třeba…

Před 6 roky

Adam Zbiejczuk: Sociální sítě vaši firmu nespasí

Být na sociálních sítích je dnes už takřka pravidlem, nejen pro jednotlivce, ale i pro firmy. Jestli jde o nafouknutou bublinu nebo skutečnou revoluci, jsme se zeptali Adama Zbiejczuka, uznávaného specialisty se zkušenostmi z firem, jako je třeba mBank, H1.cz…

Před 6 roky

Věra Kepková: Firemní Facebook se nedá naučit jako dějepis

Komerční sdělení: Věra Kepková svým klientům radí, jak zvládat Facebook v podnikání. Nepřistupuje k tomu ale zcela standardním přístupem – věnuje se totiž i novému literárnímu žánru s názvem „digitální satira“. Správu Facebooku se snaží co nejvíce zjednodušovat a své rady…

Před 6 roky

Eliška Vyhnánková: Na Facebooku je důležité vědět, co na cílovou skupinu funguje

Na svém školení radí, jak efektivně spravovat stránky na Facebooku (můj report můžete číst zde). Při tom se snaží být co nejvíce praktická a názorná. Eliška Vyhnánková se živí jako konzultantka a na zmíněném školení ukazuje i příspěvek ŽENY s.r.o.,…

Před 6 roky

Studentský průzkum: Čeští marketéři a podnikatelé nejsou úplně přesvědčeni o efektivitě Facebook marketingu

[ ČTENÁŘSKÝ ČLÁNEK ] „Jak čeští marketéři a podnikatelé vnímají sociální média ve svém obchodě?“ nebo „Nakolik jsou čeští marketéři a podnikatelé spokojení se svými marketingovými aktivitami v sociálních médiích?“ – tak zněly otázky, na které chtěla studentka marketingového oddělení…

Před 7 roky

Sociální sítě nejen pro on-line business aneb Facebook vládne světu jen na první pohled

Sociální sítě hýbou v posledních letech zásadně využitím volného času a způsobem komunikace v online světe. Každý na nich chce být a sdílet vše se svými fanoušky či „sledovateli“. Celosvětově dominuje facebook.com, což není žádnou novinkou. My se však v tomto seriálu podíváme…

Před 7 roky

5 tipů, jak přimět své fanoušky sdílet vaše příspěvky na Facebooku

Sociální sítě jsou doménou moderního internetu. Ještě před pár lety se s nadsázkou říkalo, že kdo není na internetu, jako by neexistoval. Dnes to samé platí o Facebooku. Vlastní firemní stránka by měla být již základem, ale stále nezaručuje příval věrných…

Před 8 roky

Jak používat k propagaci svých projektů Facebook?

Facebook je největší sociální síť na světě, která sdružuje miliony a miliony uživatelů. Bylo by chybou toho nevyužít při propagaci vlastních webových stránek. Je to skvělý prostředek k získání nových návštěvníků nebo zákazníků, pokud nabízíte služby nebo produkt na prodej….

Před 8 roky

Doporučené články

jarda-vidim-web

Jarda Vidim (eVisions.cz): Růst digitální agentury, interní procesy, expanze do Německa

peter-hajducek-web

Peter Hajduček: Budování Footshopu, efektivita e-shopařů, pořádání eventů pro zákazníky

konstantin-sulimenko-web

Konstantin Sulimenko: Jak se tvoří pořad Hroty týdne ve stylu Johna Olivera?

michael-rozsypal-web

Michael Rozsypal: Práce pro Český rozhlas Plus, příprava na živá vysílání, sebevzdělávání

Inzerce