Před pandemií koronaviru byla jedním z nejvyhledávanějších témat na MladýPodnikatel.cz expanze e-shopu do zahraničí. V minulosti jsem vám prostřednictvím rozhovorů přinesl zkušenosti a know-how mnoha odborníků na zahraniční expanzi a samozřejmě i zkušenosti samotných zakladatelů e-shopů. Jak se situace v…
Před 2 roky
Tomáš Vrtík je partnerem a CEO ve společnosti Expandeco, která pomáhá firmám z e-commerce expandovat do zahraničí. V rozhovoru jsme si povídali o tom, jak se Expandeco vyvíjí a jak náročná zahraniční expanze e-shopu je. Expandovat do zahraničí se rozhodla…
Před 3 roky
Zahraniční expanze je snem mnoha českých e-shopů. Jedním z nejúspěšnějších příkladů je e-shop VašeČočky.cz, který dnes působí v 16 zemích světa a tuzemský trh už pro něj dávno není tím nejdůležitějším. Rád bych e-shopům předal co nejvíce know-how pro jejich…
Před 3 roky
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Ačkoliv je dnes expanze do zahraničívelkým tématem české e-commerce, řada e-shopůse jí stále obává. S Milanem Fialou z agentury eVisions.cz, která svým klientům s expanzípomáhá, jsme rozebrali nejčastější překážky a mentální zábrany, které podnikatele trápí. S Milanem si můžete vyslechnout…
Před 3 roky
Linkbuilding je v Německu stále zakázané ovoce. Na rozdíl od Česka tam k němu firmy přistupují s určitou rezervou, přesto ale nepodceňují jeho významnost a vliv na SEO. O tom, jak linkbuilding v Německu můžete podchytit i vy, jsem si…
Před 3 roky
Na konci dubna proběhl v pořadí už 8. E-shop Klub MladýPodnikatel.cz, jehož hlavním hostem byl jeden z nejúspěšnějších podnikatelů české e-commerce, zakladatel Vivantisu Martin Rozhoň, který se tak postavil před doposud největší publikum, jaké E-shop Klub kdy navštívilo. Když jsem…
Před 3 roky
Milan Fiala se specializuje na německy mluvící trhy. Pracuje v agentuře eVisions.cz, která svým klientům pomáhá nejen s expanzí do Německa, ale i s optimalizací pro tamní vyhledávače. Jak se liší český Google od toho německého a na co si…
Před 3 roky
Zakladatel EastParcel.cz Jan Růžička žil několik let na Ukrajině. Díky své znalosti tamního trhu pomohl už několika českým firmám s expanzí za Ukrajinu a oslovením prvních zákazníků. Jak ukrajinský trh vypadá a komu se na něj vyplatí vstoupit? O tom…
Před 3 roky
Během 2 let se Otakarovi Janíkovi povedlo vybudovat e-shop s ročním obratem přes 55 milionů korun. V rozhovoru mi přiznal, že jeho prací je zejména chodit po firmě a hledat způsoby, jak svým zaměstnancům usnadnit a zefektivnit práci. Povídali jsme…
Před 3 roky
Chystáte se expandovat do zahraničí? Společně s Milanem Fialou z agentury eVisions.cz jsme v dnešním videu rozebírali, jak vytvořit funkční strategii a co si předem zanalyzovat. S Milanem je to už pátý videorozhovor, který jsme o expanzi do zahraničí natočili….
Před 3 roky
Chtěl založit e-shop vlastní mámě. To, aby měla radost a trochu zábavy do důchodu. Jenomže z e-shopu se stala firma s ročním obratem kolem 50 milionů ročně, která dnes vedle mámy vytěžuje i značnou část zbytku rodiny. Společně s Janem…
Před 4 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 10 měsíců
Před 10 měsíců