Inzerce

Expanze e-shopu do zahraničí

milan-fiala-9-web

Milan Fiala (eVisions.cz): Největší překážky v expanzi e-shopu do zahraničí

Ačkoliv je dnes expanze do zahraničívelkým tématem české e-commerce, řada e-shopůse jí stále obává. S Milanem Fialou z agentury eVisions.cz, která svým klientům s expanzípomáhá, jsme rozebrali nejčastější překážky a mentální zábrany, které podnikatele trápí. S Milanem si můžete vyslechnout…

Před 2 roky

milan-fiala-web

Jak na linkbuilding v Německu?

Linkbuilding je v Německu stále zakázané ovoce. Na rozdíl od Česka tam k němu firmy přistupují s určitou rezervou, přesto ale nepodceňují jeho významnost a vliv na SEO. O tom, jak linkbuilding v Německu můžete podchytit i vy, jsem si…

Před 2 roky

Inzerce

martin-rozhon-web

8. E-shop Klub: Martin Rozhoň o transakční ekonomice e-shopu, budování managementu firmy, vytváření vlastních značek

Na konci dubna proběhl v pořadí už 8. E-shop Klub MladýPodnikatel.cz, jehož hlavním hostem byl jeden z nejúspěšnějších podnikatelů české e-commerce, zakladatel Vivantisu Martin Rozhoň, který se tak postavil před doposud největší publikum, jaké E-shop Klub kdy navštívilo. Když jsem…

Před 2 roky

milan-fiala-7-web

SEO v Německu: Jak na něj a v čem se liší od toho českého?

Milan Fiala se specializuje na německy mluvící trhy. Pracuje v agentuře eVisions.cz, která svým klientům pomáhá nejen s expanzí do Německa, ale i s optimalizací pro tamní vyhledávače. Jak se liší český Google od toho německého a na co si…

Před 2 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
jan-ruzicka-web

Jan Růžička (EastParcel.cz): Proč a jak expandovat s e-shopem na Ukrajinu?

Zakladatel EastParcel.cz Jan Růžička žil několik let na Ukrajině. Díky své znalosti tamního trhu pomohl už několika českým firmám s expanzí za Ukrajinu a oslovením prvních zákazníků. Jak ukrajinský trh vypadá a komu se na něj vyplatí vstoupit? O tom…

Před 2 roky

otakar-janik-web

Otakar Janík: E-shop SvětPlodů.cz, retence zákazníků, prozákaznický přístup, delegování práce

Během 2 let se Otakarovi Janíkovi povedlo vybudovat e-shop s ročním obratem přes 55 milionů korun. V rozhovoru mi přiznal, že jeho prací je zejména chodit po firmě a hledat způsoby, jak svým zaměstnancům usnadnit a zefektivnit práci. Povídali jsme…

Před 2 roky

milan-fiala-strategie-web

Jak na analýzu trhu a strategii expanze do zahraničí?

Chystáte se expandovat do zahraničí? Společně s Milanem Fialou z agentury eVisions.cz jsme v dnešním videu rozebírali, jak vytvořit funkční strategii a co si předem zanalyzovat. S Milanem je to už pátý videorozhovor, který jsme o expanzi do zahraničí natočili….

Před 3 roky

jan-manak-web

Jan Maňák: E-shop pro mámu, obrat 50 milionů ročně, inovace v malé firmě

Chtěl založit e-shop vlastní mámě. To, aby měla radost a trochu zábavy do důchodu. Jenomže z e-shopu se stala firma s ročním obratem kolem 50 milionů ročně, která dnes vedle mámy vytěžuje i značnou část zbytku rodiny. Společně s Janem…

Před 3 roky

milan-fiala-3-web

Expanze do Německa: Jaké právní nástrahy na vás čekají?

Společně s Milanem Fialou z agentury eVisions.cz pro vás natáčíme videa o expanzi do zahraničí. V minulých dílech jsme probírali, kdy nad expanzí začít přemýšlet a kdy se vyplatí expandovat do Německa. V dnešním díle zase rozebíráme, jaké právní nástrahy…

Před 3 roky

eshop-klub-pilulka-web

E-shop Klub #4: Michal Hanáček (Pilulka.cz) o firemní kultuře, trade marketingu a expanzi do zahraničí

E-shop Klub je v Česku velmi netradiční setkání. Není klasickou konferencí plnou reklamních partnerů a zaměstnanců agentur. Je komorní akcí určenou pouze zakladatelům a šéfům internetových obchodů. Členy klubu si pečlivě vybíráme a kapacitu setkání omezujeme. Výsledek ale vždy stojí…

Před 3 roky

milan-fiala-2-web

Expanze do zahraničí: Proč expandovat zrovna do Německa?

Expanze e-shopu do zahraničí je nyní velmi atraktivních tématem pro spoustu firem. Společně s Milanem Fialou z agentury eVisions.cz pro vás vytváříme seriál, ve kterém rozebíráme jednotlivé nástrahy a příležitosti zahraniční expanze. A v tomto videu si povíme o expanzi…

Před 3 roky

milan-fiala-web

Milan Fiala (eVisions.cz): Kdy začít přemýšlet nad expanzí do zahraničí?

České firmy si myslí na zahraničí. Řada z nich už začala vstupovat do dalších států a oslovovat tak první zahraniční zákazníky. Některé firmy expanzi stále odkládají, jiné na ni myslí příliš brzy. Kdy je ten správný čas? To je hlavním…

Před 3 roky

TOP obsah

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků