Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Expanze

patrik-babinec-web

Expanze do zahraničí z pohledu logistiky | Patrik Babinec (Skladon)

Jak přistoupit k zahraniční expanzi pohledem logistiky? Kdy v zahraničí vybudovat vlastní sklad a kdy vám stačí ten v Česku? A jak neprodělávat peníze?

Před 3 měsíce

petr-macek-web

Expanze produktu do zahraničí | Petr Macek (Caflou)

Z malého nástroje se stává rostoucí firma expandující do celého světa. Poslechněte si, jak Caflou vstupuje na nové trhy a co se při tom naučilo.

Před 6 měsíců

Inzerce

Premium
ondrej-bumbalek-web

Přepnutí české firmy do zahraničí | Ondřej Bumbálek (SportObchod.cz)

SportObchod.cz se z české firmy přepnul do mezinárodní. Marketingový ředitel Ondřej Bumbálek popisuje, jak změna probíhala a jak hledají zaměstnance v cizině.

Před 8 měsíců

Premium
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Jeden z největších českých e-shopů dobývá Evropu. Působí už ve 12 zemích a chce vstoupit do řady dalších. Co se při tom naučil a co radí dalším firmám?

Před 9 měsíců

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

proficio-web

Expanze do zahraničí: Jak na ní neprodělat kalhoty?

Zjistěte, jak expandovat do zahraničí a neprodělat na tom kalhoty. Poslechněte si záznam webináře Proficia, který moderoval Jirka Rostecký.

Před 1 rokem

milan-fiala-9-web

Milan Fiala (eVisions.cz): Největší překážky v expanzi e-shopu do zahraničí

Ačkoliv je dnes expanze do zahraničívelkým tématem české e-commerce, řada e-shopůse jí stále obává. S Milanem Fialou z agentury eVisions.cz, která svým klientům s expanzípomáhá, jsme rozebrali nejčastější překážky a mentální zábrany, které podnikatele trápí. S Milanem si můžete vyslechnout…

Před 3 roky

michal-mensik-web

Michal Menšík: Vývoj služby iDoDo, logistická platforma, Same Day Delivery, expanze do zahraničí

Dovezou vám cokoliv kamkoliv. Stačí poslat zprávu a v průměru do 47 minut vám doručí třeba květiny, alkohol nebo právě upečenou husu. Osobní asistent iDoDo má za cíl zjednodušovat svým pražským zákazníkům život. Jak to celé funguje a jaké má…

Před 4 roky

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

Když si povídám se zakladateli internetových obchodů o tématech, které ve svém podnikání řeší nejčastěji a která je tak nejvíce zajímají, expanze do zahraničí je jedním z těch nejčastějších, která zmiňují. A právě proto si do svých rozhovorů zvu řadu…

Před 4 roky

pavel-ronovsky-web

Pavel Ronovský (Fanda-NHL.cz): Budování e-shopu, rozšiřování produktové nabídky, problémy se společníkem

Jste-li fanouškem ledního hokeje, možná jste už narazili na e-shop Fanda-NHL.cz. Na něm Pavel Ronovský prodává vše, na co si takový fanoušek vzpomene – dresy, šály, figurky, mikiny, čepice, lahve a spoustu dalšího. Celý sortiment se zaměřuje především na zámořskou…

Před 4 roky

MP_33

eVisions.cz Novinky z onlajnu: Na co se zaměřit v e-commerce, na sociálních sítích i v Německu v roce 2018

Nenechte si ujít první letošní díl Novinek z onlajnu, které si pro vás nachystali markeťáci z eVisions. Odhalí vám, jaké změny si pro nás přichystaly sociální sítě, na co by měli dbát majitelé e-shopů a nově zabrousí i k našim německým sousedům. Inzerce…

Před 4 roky

peter-hajducek-web

Peter Hajduček a rok 2017 Footshopu: Interní nastavení firmy, zahraniční expanze, zvládání růstu

Konec roku 2017 se nezastavitelně blíží a stejně jako každý rok i letos se naskýtá příležitost rekapitulovat. Rozhodl jsem toho využít a společně s vybranými hosty vás inspirovat jejich úspěchy i neúspěchy uplynulého roku a nechat vás nahlédnout do zákulisí…

Před 5 roky

jaroslav-kaucky-web

Jaroslav Kaucký (ACOMWARE): Jak připravit e-shop na zahraniční expanzi?

A proč je pro některé e-shopy výhodnější expandovat do cizí země, než budovat brand?

Před 5 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

max-kovar-web

Jak řídit sklad a vést skladníky? | Max Kovář (Skladon)

karolina-topolova-web

Karolína Topolová (AAA Auto): Budování kariéry manažerky, byznys s ojetými vozy, budoucnost firmy

Premium
martin-bernatek-web

Prodej firmy: Jak značkou zvýšit její hodnotu? | Martin Bernátek (Ovečkárna)

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

Inzerce