Jak e-commerce ovlivní příchod virtuální reality a umělé inteligence? Co všechno se na e-shopech změní? A jak mohou podnikatelé využít nejnovějších technologií? I o tom jsme si povídali v našich rozhovorech.
E-shop s počítačovými hrami Xzone.cz vznikl v roce 2001. Za tu dobu ušel velkou cestu a jeho byznys ovlivnil i vývoj nových technologií – hry na mobilech a tabletech, ale třeba i virtuální realita. Jak se v herním světě podniká…
Před 3 roky
Znáte rozdíl mezi virtuální a rozšířenou realitou? Myslíte si, že obojí se týká jen herního světa a že e-commerce ovlivní až za velmi dlouho dobu? A jak se na nové technologie můžete připravit i vy? President Asociace virtuální a rozšířené…
Před 3 roky
Kariéra ekonoma Tomáše Prouzy je velmi bohatá. V roce 2001 spoluzakládal server Peníze.cz, který později prodal. Jednoho dne mu zazvonil telefon a dostal nabídku pracovat jako náměstek ministra financí. Od té doby vystřídal řadu funkcí – byl například kordinátorem digitální…
Před 3 roky
Každý malý i střední podnik by si měl uvědomit, že revoluce je tady. V budoucnu si zákazník vše vykomunikuje s výrobní halou napřímo.
Před 4 roky