Inzerce

E-shopy

sona-fialkova-web

Soňa Fialková: Jak se buduje e-shop SpokojenýPes.cz?

Příběh e-shopu s obratem 175,9 milionů (2015). Největší faily, nový společník i průser se skladníky.

Před 5 roky

kosiky-cerna-web

Jak naučit zákazníky nakupovat opakovaně?

Zjišťovali jste, kolik zákazníků se k vám vrací opakovaně? Vrátí se vám zákazník během následujících 3 měsíců? A jaké je to procento? Na to vám má odpovědět zákaznická analýza.

Před 5 roky

Inzerce

martin-bernatek-web

Martin Bernátek: Jak se buduje e-shop Ovečkárna.cz?

Jak se prodává na venkovních trzích? A je lepší makat na jednom projektu, nebo toho mít raději víc?

Před 5 roky

petr-hudec-web

Petr Hudec (HuráMobil.cz): Závislost na Heurece a automatizace e-shopu

Jak snížit svou závislost na Heurece a jak s méně lidmi odbavit více objednávek?

Před 5 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
Karel Borovička

Proč e-shopy neinvestují do marketingu?

Podle průzkumu společnosti Shoptet mezi jejími klienty investuje do marketingu každý měsíc 1000 Kč pouze 24,3 % e-shopů. 5000 Kč investuje 34,5 % dotázaných. Hlavním příjmem je e-shop pouze pro 42,3 % případů.

Před 5 roky

jakub-hejcman

Jakub Hejcman (Zacvic.cz): Vyrábí až 80 hrazd měsíčně. Ručně a sám

Odstěhoval se do Austrálie, aniž by uměl pořádně anglicky. Pracoval jako pomocná síla. Pak rozjel vlastní e-shop…

Před 5 roky

libor-pilar-web

Libor Pilař: E-shopy, které začínají od nuly, to mají hodně těžké

Jak financovat nový e-shop? Jaké mají začínající e-shopaři největší starosti? Na koho se na začátku obrátit?

Před 5 roky

muz-kafe-pocitac-web

Kdo v Česku provozuje e-shopy?

Shoptet, který nabízí pronájem vlastního e-shopového řešení, jež je aktivní na skoro 8 tisícovkách e-shopů, vytvořil mezi svými klienty zajímavý průzkum o tom, kdo je vlastně český e-shopař.

Před 5 roky

pavel-martinovsky-web

VIDEO: Pavel Martinovský: Jakých chyb v SEO se developeři e-shopů dopouštějí nejčastěji?

I webdeveloper vás může připravit o návštěvnost. Předejděte tomu.

Před 6 roky

Tvorba eshopu

Píše se e-shop, nebo eshop?

Náš magazín se zaměřuje zejména na internetové podnikatele, a proto je pro nás toto slovo velmi důležité a často jej používáme. Jak se píše správně?

Před 6 roky

Jak na vašem e-shopu budovat důvěryhodnost?

Stále častěji vídám e-shopy, které neumí budovat svou vlastní důvěryhodnost. V tomto článku na ukázkách rozebereme, jak to mohou napravit.

Před 6 roky

Tvorba eshopu

13 mýtů o provozování e-shopů, kterým věří začátečníci

Bohužel si spousta začátečníků neuvědomuje, co je po založení vlastního e-shopu čeká. Možná právě proto, že jsou ovlivněni mýty, které v tomto článku rozebereme.

Před 6 roky

TOP obsah

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?