Začněte dělat e-mail marketingu skutečně efektivně. Inspirujte se od českých firem, ale třeba i gigantů jako Apple nebo Netflix. Máme pro vás i unikátní ukázky e-mailů.
Před 3 roky
Kateřina Fišerová pro vás rozebírá nejnovější trendy v e-mail marketingu. Zjistěte, jak z něj v této době vytěžit nejvíc a jak dosáhnout nejlepších výsledků.
Před 3 roky
Národnímu divadlu ležely ladem stovky tisíc nevyužitých e-mailových adres. Podívejte se, jak to postupně změnilo a nastartovalo svůj e-mail marketing.
Před 3 roky
Tomáš Pánek přijel natočit dnešní rozhovor až z Dubaje. Vlastně nepřijel, přiletěl, což je mu velmi blízké. Pracuje totiž jako specialista digitálního marketingu v jedné z nejpopulárnějších a nejluxusnějších aerolinek světa Emirates. O Emirates jste v Čechách mohli naposledy slyšet…
Před 6 roky
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Většina e-shopů tuto má tzv. Welcome Process již na svém e-shopu nasazený. Otázkou ale je: mají celý proces správně nastavený?
Před 7 roky
Situace je pochopitelná. Máte vytvořenou facebookovou stránku a v ní svoje fanoušky. Chcete s nimi ale komunikovat i jinak než jen skrze Facebook.
Před 8 roky
Na která období by se měli majitelé obchodů a e-shopů zaměřit především? V tomto článku odpověděl specialista na e-mailing ze společnosti VIVmail.cz.
Před 8 roky
Marek Prokop provedl zajímavý průzkum. Ptal se v něm, jaké informace jakožto zákazníci e-shopu chtějí respondenti dostávat po objednání zboží.
Před 8 roky
Vyšší open rate, CTR i CTOR. Tak nějak vypadá sen každého e-mailingáře. Podle Martiny Vincencové z Ušetřeno.cz si ten sen můžete docela snadno splnit…
Před 8 roky
Znáte ten pocit, kdy odešlete nový newsletter a najednou se vám ukáže, že vás někdo přestal odebírat? Takový ten pocit, kdy se sami sebe ptáte, co jste udělali špatně a proč už ten člověk nechce dále dostávat vaše e-maily? My…
Před 8 roky
Máte malý e-shop a děláte e-mailing? Dost možná ho děláte špatně. Proto jsme si pozvali Petra, aby nám řekl, jak e-mailing dělat lépe a jak to nepokazit, když už se nám databáze pěkně rozroste.
Před 8 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 2 roky
Před 2 roky
Před 9 měsíců
Před 9 měsíců
Před 3 měsíce
Před 3 měsíce