Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

E-mailing

ondrej-ratajsky-web

E-mail marketing v roce 2021 + kde se inspirovat | Ondřej Ratajský (SmartEmailing.cz)

Začněte dělat e-mail marketingu skutečně efektivně. Inspirujte se od českých firem, ale třeba i gigantů jako Apple nebo Netflix. Máme pro vás i unikátní ukázky e-mailů.

Před 3 roky

katka-fiserova-web

Trendy v e-mail marketingu | Kateřina Fišerová (SmartEmailing.cz)

Kateřina Fišerová pro vás rozebírá nejnovější trendy v e-mail marketingu. Zjistěte, jak z něj v této době vytěžit nejvíc a jak dosáhnout nejlepších výsledků.

Před 3 roky

Inzerce

martina-cilkova-web

Nevyužité e-mailové adresy a rozjezd e-mail marketingu | Martina Cílková (Národní divadlo)

Národnímu divadlu ležely ladem stovky tisíc nevyužitých e-mailových adres. Podívejte se, jak to postupně změnilo a nastartovalo svůj e-mail marketing.

Před 3 roky

tomas-panek-web

Tomáš Pánek: Marketing Emirates, e-mailingové strategie a jak rozjet kariéru marketéra

Tomáš Pánek přijel natočit dnešní rozhovor až z Dubaje. Vlastně nepřijel, přiletěl, což je mu velmi blízké. Pracuje totiž jako specialista digitálního marketingu v jedné z nejpopulárnějších a nejluxusnějších aerolinek světa Emirates. O Emirates jste v Čechách mohli naposledy slyšet…

Před 6 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Welcome Process

E-mailing: Co to je Welcome Process a jak vypadá v praxi?

Většina e-shopů tuto má tzv. Welcome Process již na svém e-shopu nasazený. Otázkou ale je: mají celý proces správně nastavený?

Před 7 roky

dav-lidi-fb

Jak získat e-maily fanoušků na Facebooku?

Situace je pochopitelná. Máte vytvořenou facebookovou stránku a v ní svoje fanoušky. Chcete s nimi ale komunikovat i jinak než jen skrze Facebook.

Před 8 roky

pocitac-emaily-web

E-mailing: Na jaké svátky a události se zaměřit?

Na která období by se měli majitelé obchodů a e-shopů zaměřit především? V tomto článku odpověděl specialista na e-mailing ze společnosti VIVmail.cz.

Před 8 roky

Stav objednávky

Stav objednávky: Jaké e-maily posílat zákazníkovi?

Marek Prokop provedl zajímavý průzkum. Ptal se v něm, jaké informace jakožto zákazníci e-shopu chtějí respondenti dostávat po objednání zboží.

Před 8 roky

jakub-cizmar-web

VIDEO: Jakub Čižmař: Jak dělat e-mailing efektivněji?

E-mailing nemusí být složitý. Stačí nad ním správně přemýšlet.

Před 8 roky

Automatizované e-maily: Jak si stojí v porovnání s pravidelnými rozesílkami?

Vyšší open rate, CTR i CTOR. Tak nějak vypadá sen každého e-mailingáře. Podle Martiny Vincencové z Ušetřeno.cz si ten sen můžete docela snadno splnit…

Před 8 roky

email-web

8+3 nejčastější důvody, proč lidé odhlašují odběr z newsletteru

Znáte ten pocit, kdy odešlete nový newsletter a najednou se vám ukáže, že vás někdo přestal odebírat? Takový ten pocit, kdy se sami sebe ptáte, co jste udělali špatně a proč už ten člověk nechce dále dostávat vaše e-maily? My…

Před 8 roky

petr-cikan

VIDEO: Petr Cikán o e-mailingu pro malé e-shopy. Jak ho dělat efektivně?

Máte malý e-shop a děláte e-mailing? Dost možná ho děláte špatně. Proto jsme si pozvali Petra, aby nám řekl, jak e-mailing dělat lépe a jak to nepokazit, když už se nám databáze pěkně rozroste.

Před 8 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
pavel-hadrbolec-web

Finanční ředitel T-Mobilu: Jak se buduje zdravá firma? | Pavel Hadrbolec

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Inzerce