Inzerce

Inzerce

E-mail marketing

martina-cilkova-web

Nevyužité e-mailové adresy a rozjezd e-mail marketingu | Martina Cílková (Národní divadlo)

Národnímu divadlu ležely ladem stovky tisíc nevyužitých e-mailových adres. Podívejte se, jak to postupně změnilo a nastartovalo svůj e-mail marketing.

Před 2 týdny

sm-neziskovky-web

E-mail marketing pro neziskovky | Lucie Hošková a Markéta Danišová

Zjistěte na příkladu konkrétní neziskovky, jak pracovat s e-mail marketingem a podpořit vztahy s vašimi podporovateli. Kompletní návod, jak nad e-mailingem přemýšlet.

Před 2 měsíci

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

V dnešním rozhovoru si budeme povídat o e-mailovém marketingu. O něm toho na internetu a na různých marketingových konferencích najdete spoustu, ale většinou to budou obecné rady nebo případové studie pro e-shopy. E-mailing ale mohou rozesílat i jiné typy byznysu,…

Před 5 měsíci

patrik-gajdos-web

Jak se snadno inspirovat od konkurence v e-mailovém marketingu?

E-mail patří k těm nejefektivnějším marketingovým kanálům vůbec. Ne každý ale ví, jak s ním efektivně pracovat. Analýza konkurence vám výrazně urychlí řešení problémů, se kterými byste si sami lámali hlavu měsíce, ne-li roky. Stačí vědět, na co se dívat. Jak konkurence…

Před 3 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
Welcome Process

E-mailing: Co to je Welcome Process a jak vypadá v praxi?

Většina e-shopů tuto má tzv. Welcome Process již na svém e-shopu nasazený. Otázkou ale je: mají celý proces správně nastavený?

Před 5 roky

dav-lidi-fb

Jak získat e-maily fanoušků na Facebooku?

Situace je pochopitelná. Máte vytvořenou facebookovou stránku a v ní svoje fanoušky. Chcete s nimi ale komunikovat i jinak než jen skrze Facebook.

Před 5 roky

jakub-cizmar-web

VIDEO: Jakub Čižmař: Jak dělat e-mailing efektivněji?

E-mailing nemusí být složitý. Stačí nad ním správně přemýšlet.

Před 5 roky

Automatizované e-maily: Jak si stojí v porovnání s pravidelnými rozesílkami?

Vyšší open rate, CTR i CTOR. Tak nějak vypadá sen každého e-mailingáře. Podle Martiny Vincencové z Ušetřeno.cz si ten sen můžete docela snadno splnit…

Před 5 roky

petr-cikan

VIDEO: Petr Cikán o e-mailingu pro malé e-shopy. Jak ho dělat efektivně?

Máte malý e-shop a děláte e-mailing? Dost možná ho děláte špatně. Proto jsme si pozvali Petra, aby nám řekl, jak e-mailing dělat lépe a jak to nepokazit, když už se nám databáze pěkně rozroste.

Před 6 roky

jakub-rejnus

Jakub Rejnuš: I menší podniky mohou za pár korun rozesílat efektivní newslettery

Už ve škole se věnoval copywritingu a SEO. Po vysoké škole a několikaletém nabírání dalších zkušeností dostal nabídku vést marketingové oddělení ve společnosti IT STUDIO a odmítl práci i v daleko známějších agenturách.

Před 6 roky

Doporučené články

vit-mistina

VIDEO: Vít Miština o budování značky a archetypech

lukas-korinek-web

Lukáš Kořínek (Bubble): Když od 18 let budujete marketingovou agenturu

petr-sykora-web

Petr Sýkora: Ztráta domény Pepa.cz, přesun na Klido.cz, spory se společníkem

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

Inzerce