Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

e-commerce

lide4

4 otázky, které si položte dříve, než začnete rozšiřovat svůj tým

Jste malá firma a chcete rozšířit svůj tým? Pak si položte 4 následující otázky. Autorkou článku je Magdaléna Divišová z Online people, která má více než 7leté zkušenosti s HR v e-commerce.

Před 7 roky

libor-pospisil-web

VIDEO: Libor Pospíšil: Většinu času trávím pozorováním lidí

Znáte svého zákazníka? Možná si myslíte, že ano. Jenomže to vůbec nemusí být pravda. V tomto rozhovoru se dozvíte, jak svůj etnografický pohled na zaměstance nebo zákazníky vylepšit.

Před 7 roky

Inzerce

vetyska-velky

VIDEO: Jan Vetyška: Málokdo si uvědomuje, jaká dřina je provozovat e-shop

Plnohodnotných e-shopů, které jsou pro provozovatele primární byznys, je mezi 2 a 5 tisíci. Tvrdí to výkonný ředitel Asociace pro elektronickou komerci Jan Vetyška. V našem rozhovoru jsme si povídali o tom, zda se dnes ještě vyplatí zakládat nový e-shop, kolik jich v Česku máme a jak by své zkušenosti s e-shopy zužitkoval on.

Před 7 roky

divisova-velky

VIDEO: Magdaléna Divišová: Dívejte se na první zaměstnance jako na investici

Zjistěte, co lidi táhne do e-commerce a co udělat pro to, aby je to táhlo zrovna k vám. Co je motivuje? A proč specialisté odchází z agentur na volnou nohu? Bavili jsme se s Magdalénou Divišovou z OnlinePeople.cz.

Před 7 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

petr-cikan

VIDEO: Petr Cikán o e-mailingu pro malé e-shopy. Jak ho dělat efektivně?

Máte malý e-shop a děláte e-mailing? Dost možná ho děláte špatně. Proto jsme si pozvali Petra, aby nám řekl, jak e-mailing dělat lépe a jak to nepokazit, když už se nám databáze pěkně rozroste.

Před 7 roky

zuzana-vesela

Zuzana Veselá: E-shopaři mají často texty až na chvostu svých priorit

„Správný copywriter nikdy nepřizná, že by existovaly nějaké více či méně důležité texty,“ říká Zuzana v rozhovoru. Jak si e-shopař může pomoct?

Před 7 roky

Jan Kalianko: E-shop je podnikání jako kterékoliv jiné

Češi utrácí na internetu stále více, ale samotných e-shopů přibývá stále méně. Podle Hospodářských novin jich loni vzniklo pouze dvě stě, v předchozích letech to byly tisíce. – Strana 2

Před 8 roky

Markéta Ubíková: Facebook je o minulosti, Twitter o současnosti a Pinterest o budoucnosti

Jaký je přesný počet česky mluvících uživatelů Pinterestu, není známé. Většinou se uvidí jen desítky tisíc lidí, kteří se rozhodli sdílet svoje fotografie se svými blízkými. – Strana 2

Před 8 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Premium
radovan-vavra-web

Radovan Vávra: Jak přemýšlet nad budoucností firmy?

Inzerce