Inzerce

Copywriting na sociálních sítích

ondrej-preuss-web

Negativní recenze: Jak s nimi naložit a kdo zodpovídá za jejich obsah?

Často se říká, že negativní reklama je také reklama. Pokud však jde o malou společnost či freelancera, nemusí to vůbec platit. Ba naopak, negativní reference, recenze či hodnocení jsou často smrtící. Jak se ale nepravdivým recenzím bránit? Co když není…

Před 4 roky

Eva Řeháková: Na sociálních sítích není důležitý jen text, ale především vizuál

Po střední studovala žurnalistiku, příliš dlouho u ní ale nevydržela. Lásku našla v copywritingu, kterému se dnes věnuje jako freelancerka i jako spolupracovnice agentury MarketUP.

Před 6 roky

Inzerce

TOP obsah

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

karolina-topolova-web

Karolína Topolová (AAA Auto): Budování kariéry manažerky, byznys s ojetými vozy, budoucnost firmy