Inzerce

Inzerce

Copywriting na sociálních sítích

ondrej-preuss-web

Negativní recenze: Jak s nimi naložit a kdo zodpovídá za jejich obsah?

Často se říká, že negativní reklama je také reklama. Pokud však jde o malou společnost či freelancera, nemusí to vůbec platit. Ba naopak, negativní reference, recenze či hodnocení jsou často smrtící. Jak se ale nepravdivým recenzím bránit? Co když není…

Před 3 roky

Eva Řeháková: Na sociálních sítích není důležitý jen text, ale především vizuál

Po střední studovala žurnalistiku, příliš dlouho u ní ale nevydržela. Lásku našla v copywritingu, kterému se dnes věnuje jako freelancerka i jako spolupracovnice agentury MarketUP. Eva Řeháková si se mnou povídala o tom, jak ke své práci přistupuje a jak…

Před 6 roky

Doporučené články

jakub-roz

VIDEO: 21letý podnikatel Jakub Rož o start-upech, globálním byznysu a začátcích v podnikání

simon-panek-web

Šimon Pánek (Člověk v tísni): Neziskový sektor nabízí skutečný smysl

jan-simkanic-2-web

Ján Simkanič: Jak se spouštěl český Deník N a jak se mu dnes daří?

robert-casensky-web

Robert Čásenský (Reportér): Jak se zakládá nový časopis?

Inzerce