Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Copywriting

Premium
bara-novakova-web

Psychologie v copywritingu | Bára Nováková

Objevte triky, které vylepší vaše texty a zvýší motivaci čtenářů ke koupi vašich produktů či služeb. Ve videu i ukázky konkrétních textů známých portálů.

Před 2 roky

Premium
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

Tohle je v podstatě kurz copywritingu. Zkušený lektor tvůrčího psaní vám poradí, jak se naučit dlouhodobě a konzistentně psát kvalitní texty a dělat copywriting.

Před 2 roky

Inzerce

martin-strbak-web

Personalizace e-shopu: Jak pracovat s daty? | Martin Štrbák (Persoo)

Co musí udělat váš copywriter, aby jeho texty pomohly personalizaci webu? A jak celkově pracovat s vašimi daty, aby zákaznický zážitek byl co nejvyšší?

Před 2 roky

zuzka-nahled

Jak psát popisky produktů pro váš e-shop?

Nahlédněte pod ruce zkušené copywriterky a objevte pár fíglů, jak si práci na popiskách produktů ulehčit. Zuzka Veselá pro vás připravila unikátní návod.

Před 3 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

ondrej-preuss-web

Jakou smlouvu uzavřít s copywriterem?

Častá otázka od poučeného klienta zní: Potřebuji napsat texty na web, a tak si najmu copywritera. Mám s ním uzavřít nějakou smlouvu? Nebo stačí dohoda po e-mailu? Jak se řeší případné spory? Ideální je jako vždy písemná smlouva zohledňující nejrůznější…

Před 5 roky

ondrej-preuss-web

Negativní recenze: Jak s nimi naložit a kdo zodpovídá za jejich obsah?

Často se říká, že negativní reklama je také reklama. Pokud však jde o malou společnost či freelancera, nemusí to vůbec platit. Ba naopak, negativní reference, recenze či hodnocení jsou často smrtící. Jak se ale nepravdivým recenzím bránit? Co když není…

Před 6 roky

zena-psani-vztek-web

9 typů copy poptávek z webu: Jak s nimi naložit?

Copywriter – freelancer by měl mít svou, aspoň jednoduchou, webovou vizitku. I já si takové stránky před 2 lety založila. Chodí z nich různé typy poptávek…

Před 7 roky

zena-psani-loket-web

Jednoduchá, tlustá, nebo tenká. Jaká použít na web písmenka?

Hodí se na vaše stránky štíhlé a ladné písmo? Nebo by jim víc slušel hranatý, formální a trvanlivý font? Styl písma působí na výkonnost webu stejně jako grafika a obsah. Jaký typ písma vybrat? Pokud chcete „vymazlený“ web, nebo e-shop,…

Před 7 roky

radka-legerska-web

Radka Legerska: Nejčastější chyby začínajících copywriterů

Dá se jako copywriter uživit? Podívejte se na nejčastější chyby začínajících copywriterů.

Před 7 roky

Popisky produktů copywriting

5 přehmatů v popiscích produktů, které návštěvníky dočista znechutí

Popisek produktu v e-shopu: Pár písmenek, která však dokážou divy. Pokud se to s nimi umí. Jakým chybám se při tvorbě popisků vyhnout?

Před 7 roky

Richard Dobiáš

Richard Dobiáš: Jak zlepšovat svoje copywriterské schopnosti?

Ať děláte v marketingu cokoliv, pravděpodobně to bude souviset s textem. Jak se ho ale naučit napsat co nejlépe?

Před 7 roky

kosik-psani-web

Jak psát popisky kategorií na vašem e-shopu?

Četli jste někdy popisek kategorie zboží v e-shopu? Jaký vliv měl na vaše nákupní rozhodnutí? Má cenu se těmto popiskům věnovat?

Před 8 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

jiri-rostecky-jiri-jemelka-web

Jirka Rostecký o řízení firem: Vytvořte si dobré majitelské zadání | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Premium
ondrej-klega

Hledáte investora pro váš e-shop? Takhle získáte eRockets | Ondřej Klega

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Inzerce