Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Content marketing

Markéta Majerová

Markéta Majerová: Proč Scio tvoří časopis Perpetuum?

Jak přistupují ke content marketingu? Jak vypadá tvorba časopisu a jeho distribuce? O tom jsme si povídali se šéfredaktorkou.

Před 6 roky

Facebook video

8 mýtů kolem videa na Facebooku, kterým nevěřte

Při přemýšlení nad tvorbou obsahu pro vaši facebookovou stránku velmi pravděpodobně zvážíte i video. S jeho vytvářením se ale pojí mnoho mýtů, které jsem předložil Jendovi Perlovi.

Před 6 roky

Inzerce

Jak napsat guestpost

4 chyby při psaní guestpostů

Při tvorbě guestpostů na náš magazín se setkáváme se spoustou chyb. Některé se opakují. V tomto článku se dozvíte, jak se jim vyhnout.

Před 6 roky

Obsahový stratég a copywriter

Jaký je rozdíl mezi copywriterem a obsahovým stratégem?

Začíná být v těch pojmech kolem content marketingu docela docela guláš. Věděli jste třeba, kdy poptat copywritera a kdy zase obsahového stratéga?

Před 6 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Content marketér

Kdo je to content marketér?

Content marketing je buzzword, který se v poslední době vyskytuje stále častěji. Pojďme si ale vysvětlit, kdo to vlastně content marketér je.

Před 7 roky

Michaela Kurtaničová

Content marketing u e-shopu s neatraktivním zbožím. Jak na něj?

Ne každý prodává zrovna kosmetiku, módu nebo elektroniku, což jsou obory, o kterých se dá psát donekonečna. Když ale prodáváte něco, co tak atraktivní není, jak by měl vypadat váš content marketing?

Před 7 roky

ung-2015-web

VIDEO: Pavel Ungr: Jaký byl rok 2015 v online marketingu?

Unikátní zhodnocení roku 2015 ve světe online marketingu, komentáře a predikce budoucnosti.

Před 7 roky

pavel-senkapoun-web

Pavel Šenkapoun: Jak napsat úspěšný popisek zboží?

Většina nakupuje podle ceny. Je tedy popisek zboží vůbec důležitou součástí prezentace vašeho zboží? Má cenu do něj investovat? A jakou roli vlastně ve vašem podnikání hraje?

Před 7 roky

zdenek-dvorak-web

VIDEO: Zdeněk Dvořák: Proč by měl e-shop psát blog?

Rozebrali jsme blog e-shopu MT nábytek a podívali se na to, jak jej tvoří, co je to stojí a jaký jim to přináší užitek.

Před 7 roky

sluchatka-web

Podcast: Proč ho zkusit a co je k jeho tvorbě potřeba?

Vlastní podcast vám dává do ruky unikátní marketingový nástroj. Jeho tvorba navíc nemusí být náročná. Zjistěte, jak s ní začít a co všechno k tomu potřebujete.

Před 7 roky

5 účinných zabijáků firemního blogu

Napište to a můžete firemní blog zabalit. Přinášíme vám účinné postupy, jak definitivně zničit svůj firemní blog. Některé nepotřebujete ani radit, už je umíte.

Před 7 roky

Experiment: Jak pomocí A/B testování zvýšit efektivitu textového obsahu

Autentická případová studie o testování obsahu na webových stránkách. Překvapivá zjištění doplňují tipy, které zvládne aplikovat doslova každý.

Před 7 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Inzerce