Inzerce

Inzerce

Co je e-commerce?

E-commerce je pojem označující obchodní transakce, které probíhají prostřednictvím internetu. V praxi do e-commerce řadíme nejčastěji internetové obchody (e-shopy).

eshopista-panel-1

Největším problémem e-commerce bude o Vánocích nedostatek lidí, říkají experti

Marketingové kampaně jasně naznačují, že vánoční sezóna v e-commerce jede na plné obrátky. Stejně jako loni se e-shopy zapojí do akcí jako Dny dopravy zdarma, Black Friday nebo Cyber Monday. Sdružení APEK odhaduje, že letošní vánoční nákupy vyvrcholí kolem 11….

Před 3 roky

martin-kotek-web

Martin Kotek: Jak virtuální realita změní svět (a e-commerce s ním)?

Znáte rozdíl mezi virtuální a rozšířenou realitou? Myslíte si, že obojí se týká jen herního světa a že e-commerce ovlivní až za velmi dlouho dobu? A jak se na nové technologie můžete připravit i vy? President Asociace virtuální a rozšířené…

Před 3 roky

jan-vetyska-web

Jan Vetyška (APEK): Česká e-commerce v roce 2016

Zhodnocení české e-commerce v roce 2016 výkonným ředitelem Asociace pro elektronickou komerci. Alza, Heureka, Amazon, EET a mnoho dalšího.

Před 4 roky

Jan Vetyška

Jan Vetyška (APEK): Češi se učí kupovat kvalitu

Asociace pro elektronickou komerci (APEK) vydala před několika dny infografiku v rámci E-COMMERCE SURVEY 2016, ve které rozebírala, podle čeho se rozhodují čeští zákazníci. MladýPodnikatel.cz položil předsedovi APEK Janu Vetyškovi několik doplňujících otázek. Infografika APEK vypadá následovně: Dočtete se v…

Před 4 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
indonesie-web

Jak vypadá e-commerce v Indonézii?

Jak vypadá e-commerce v Indonésii? Jak se tam podniká a kde jsou příležitosti pro investory? Přečtěte si článek.

Před 4 roky

vetyska-velky

VIDEO: Jan Vetyška: Málokdo si uvědomuje, jaká dřina je provozovat e-shop

Plnohodnotných e-shopů, které jsou pro provozovatele primární byznys, je mezi 2 a 5 tisíci. Tvrdí to výkonný ředitel Asociace pro elektronickou komerci Jan Vetyška. V našem rozhovoru jsme si povídali o tom, zda se dnes ještě vyplatí zakládat nový e-shop, kolik jich v Česku máme a jak by své zkušenosti s e-shopy zužitkoval on.

Před 5 roky

Doporučené články

petr-patocka-web

Petr Patočka: Neúspěch v podnikání, zvládání krize a rozjezd Matcha Tea

petr-skondrojanis-web

Petr Skondrojanis: Rozjezd COCUMA.cz, budování firemní kultury, prezentace firmy na trhu práce

stepan-jandl-web

Štěpán Jandl: Jak probíhá zahraniční expanze Feedo.cz?

marek-nepozitek-web

Marek Nepožitek (Nestlé): Marketing Nescafé Dolce Gusto, byznys v FMCG, práce v korporátu

Inzerce