Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

České firmy

Premium
senta-cermakova-web

Senta Čermáková (Deloitte): Jak se tvoří strategie firmy?

Jedna z nejzkušenějších českých manažerek s letitými zkušenosti z globálního byznysu sdílí know-how, jak vytvářet strategie ve firmách a přicházet s novými nápady.

Před 4 měsíce

Premium
lukas-pitra-web

Lukáš Pítra: Jak si uklidit ve firmě?

Co nejvíce brzdí růst firem a kvůli čemu dělají jejich šéfové neefektivní rozhodnutí? A jak si ve firmě uklidit a postavit jí pevnější základy?

Před 5 měsíců

Inzerce

jan-hermanek-web

Jan Heřmánek: Jak se vyrábí džemy Mlsný Filip, podniká pro radost a vyhrává ve světových soutěžích

„Mlsný Filip je první český producent, který třikrát po sobě získal ocenění na nejslavnější gurmánské soutěži světa. Nyní máme celkem 10 zlatých hvězd,“ hlásají stránky Mlsného Filipa s tím, že se jedná o obdobu michelinských hvězd u restaurací nebo jakéhosi…

Před 5 roky

jan-zajic-web

Jan Zajíc: Přes Favi.cz se ročně prodá nábytek za miliardu korun

Favi.cz je vyhledávač nábytku a dekorací. Pomůže vám zorientovat se mezi desítkami e-shopů, které už tak nemusíte procházet postupně, ale hezky najednou prostřednictvím jednoho webu. Že to funguje, dokazují i čísla – ročně se přes Favi.cz prodá zboží za 1…

Před 5 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Luboš Plotěný: Původně jsem do Dobrého webu vstoupil jako brigádník, dnes jsem spolumajitel

Jednatřicetiletý Luboš Plotěný Dobrý web s.r.o. nezaložil, dokonce nestál ani při jeho vzniku. Jak se tedy dokázal vypracovat až na ředitele a jak dnes firmu, v níž má 10% obchodní podíl, řídí?

Před 9 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

Premium
jan-bednar-web

Jan Bednář: Život miliardáře a řízení firmy ShipMonk

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

Inzerce