Inzerce

Inzerce

Barvy

Psychologie barev v marketingu a brandingu aneb Jak nás dokáží ovlivnit?

Možná znáte takové ty vágní a šarlatánské poučky, že „žlutá je nejveselejší barva spektra“ a „zelená znamená klid“. Ne – tak marketing skutečně nefunguje. Barvy, které nás obklopují, přesto mají jistý vliv na naše podvědomí a právě tyto vlivy lze…

Před 7 roky

Doporučené články

klavesnice-kuzely-web

Jak změnit e-shopové řešení a nepřijít o svoje tržby?

lukas-zelezny-web

Lukáš Zelený (dTest): Jak by se e-shop (ne)měl chovat k zákazníkům?

tereza-salte-web

Tereza Salte: Jak zapojit blogery do vašeho marketingu?

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

Inzerce