Inzerce

Barvy

Psychologie barev v marketingu a brandingu aneb Jak nás dokáží ovlivnit?

Možná znáte takové ty vágní a šarlatánské poučky, že „žlutá je nejveselejší barva spektra“ a „zelená znamená klid“. Ne – tak marketing skutečně nefunguje. Barvy, které nás obklopují, přesto mají jistý vliv na naše podvědomí a právě tyto vlivy lze v marketingu a budování značky využít v náš prospěch.

Před 8 roky

TOP obsah

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy