Inzerce

Barvy

Psychologie barev v marketingu a brandingu aneb Jak nás dokáží ovlivnit?

Možná znáte takové ty vágní a šarlatánské poučky, že „žlutá je nejveselejší barva spektra“ a „zelená znamená klid“. Ne – tak marketing skutečně nefunguje. Barvy, které nás obklopují, přesto mají jistý vliv na naše podvědomí a právě tyto vlivy lze v marketingu a budování značky využít v náš prospěch.

Před 8 roky

TOP obsah

martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)