Inzerce

Inzerce

Adam Zbiejczuk

Adam Zbiejczuk o Facebooku: Prodej není sprosté slovo

Mít stránku na Facebooku nestačí. Je potřeba umět i prodávat. Jak, to jsme řešili se specialistou Adamem Zbiejczukem.

Před 7 roky

Adam Zbiejczuk: Sociální sítě vaši firmu nespasí

Je pro firmy dnes povinností být na sociálních sítích? Co tam mají dělat a vyplácí se jim to vůbec? Tyto a další otázky jsme položili Adamu Zbiejczukovi

Před 7 roky

Inzerce

Petra Winklerová: Základem úspěchu na sociálních sítích je znalost vlastního publika

Petra Winklerová je specialistkou na komunikaci. Přes 15 let se věnuje PR, před několika lety se lehce přeorientovala a specializuje se téměř výhradně na sociální sítě a copywriting.

Před 7 roky

Pavel Ungr: Dobrý sex může být v různých situacích odlišný. Stejně tak to platí pro weby

Pavel Ungr se řadí mezi naprostou špičku českých SEO konzultantů. Pracoval pro největší české agentury jako H1.cz a Ataxo.

Před 8 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Jan Svoboda: Korporace nejsou místem pro každého

Portál MladýPodnikatel.cz se stal oficiálním mediálním parťákem sdružení Bigthinking.cz, za kterým stojí Jirka Kratochvíl a Honza Černý a mají za sebou dost zajímavé akce.

Před 8 roky

MladýPodnikatel.cz vás zve na Bigthinking Business Inspiration 2013 (rozhovor)

Náš portál dostal možnost účastnit se poměrně unikátní a přinejmenším zajímavé businessové a startupové akce Bigthinking Business Inspiration Ostrava…

Před 8 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

Premium
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?