Inzerce

Čerpej ze zkušeností českých startupů a investorů

bergsmith-web

V Česku rozjíždí novou značku švýcarských hodinek. Lidem radí, aby si vážili svého času

Česká značka švýcarských hodinek. Pro laika možná protimluv, pro tři kluky nový byznys. Na jaře letošního roku se rozhodli rozjet značku Bergsmith.

Před 5 měsíci

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

Co udělat pro to, aby váš startup generoval byznysové výsledky od prvního dne, na co se na začátku firmy zaměřit a jak se vůbec firma buduje?

Před 5 měsíci

Inzerce

petr-macek-web

Případová studie: Jak dělat marketing vlastní aplikace? | Petr Macek (Caflou.cz)

Nahlédněte do zákulisí aplikace Caflou a zjistěte, jak přistupuje k marketingu a co jí v něm funguje nejlépe. O zkušenosti se s námi dělí její zakladatel.

Před 5 měsíci

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

Zakladatel úspěšné společnosti Partners ukazuje, jak řídí svou firmu, vytváří OKR a přemýšlí nad dlouhodobou strategií. Inspirujte se od něj pro svoje podnikání.

Před 6 měsíci

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
jiri-diblik-web

Jak získat investora a jak naložit s jeho penězi? | Jiří Diblík

Jiří Diblík získal investici pro svůj startup od populárního Mitonu. Poslechněte si, jak se mu to povedlo, jak investory přesvědčil a jak se získanými penězi naloží.

Před 6 měsíci

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

OMG Nest je akcelerátor, za kterým stojí společnost Omnicom Media Group. Jeho cílem je pomáhat inovativním projektům proniknout do světa velkých firem a získat mezi nimi klienty, ke kterým by se samy dostávaly mnohem déle.

Před 7 měsíci

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

Partner venture kapitálového fondu Credo Ventures Andrej Kiska rozebírá příběhy českých startupů, ale i úspěch Marka Zuckerberga.

Před 7 měsíci

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

VIDEO: Poslechněte si investorku a mentorku začínajících podnikatelů Margaretu Křížovou v našem rozhovoru o tom, jak rozjet úspěšné podnikání či kariéru.- Strana 2

Před 8 měsíci

vit-endler-6-web

Vít Endler (finGOOD.cz): Jak investovat do firem a časté chyby investorů

V mnoha rozhovorech a radách na internetu najdete doporučení pro firmy, jak se mají připravit na vstup investora. Mnoho firem při tom dělá chybu, ale často chybují i sami investoři. Ti neumí firmu správně zanalyzovat a zhodnotit. Své zkušenosti s…

Před 9 měsíci

martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

Vítám vás u mého pátého livestreamu. Dneska si i společně s vámi budeme povídat s Martinem Hausenblasem. Martin je podnikatel a filantrop, ale zkušenosti má i z politiky. V roce 2000 spoluzaložil dnes jednoho z největších výrobců a vývozců reklamního…

Před 10 měsíci

tomas-hodbod-web

Tomáš Hodboď (Miton): Průběh investice do Donio.cz, získávání peněz od startupů, osobnost zakladatelů firem

Je to pár dní před tímto natáčením, kdy investiční skupina Miton stojící třeba za projekty, jako je Slevomat, oznámila další investici – do dárcovské platformy Donio.cz. O tom, jak skupina nad investicemi přemýšlí a jak se Donio muselo změnit, aby…

Před 11 měsíci

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý: Dopad krize na Kiwi.com, rušení letenek, scénáře budoucího vývoje

Oliver Dlouhý patří mezi nejúspěšnější podnikatele v Česku. Příběh jeho Kiwi.com je vyprávěn jako příklad nejlepšího možného vývoje startupu. V posledních týdnech ovšem řeší obrovský propad příjmů v důsledku pandemie koronaviru a zákazu cestování. S Oliverem jsme si povídali o…

Před 12 měsíci

TOP obsah

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz