Inzerce

Speciální

Pro předplatitele
lubo-smid-web

Marketing STRV, komunikace s klienty, sales v zahraničí | Lubo Smid

Roční obrat mají kolem 400 milionů korun a mezi klienty značky jako Microsoft. CEO firmy popisuje, jak získávají nový byznys a co jim pomáhá se prosadit v zahraničí.

Před 2 měsíci

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Zkušený specialista založí agenturu a stane se manažerem. Co může udělat pro to, aby kvalita práce jeho zaměstnanců byla na vysoké úrovni?

Před 2 měsíci

Inzerce

marek-odehnal-web

Co sledovat, když chcete úspěšně investovat? | Marek Odehnal

Kde se inspirovat, pokud se chcete naučit úspěšně investovat? Zkušený investor nasdílel své nejoblíbenější české i zahraniční zdroje pro investory.

Před 2 měsíci

Pro předplatitele
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Jaká rozhodnutí udělalo vedení Pilulka.cz, aby firma mohla růst a nabývat na hodnotě? Inspirujte se nejdůležitějšími strategickými rozhodnutími jednoho z největších tuzemských e-shopů.

Před 2 měsíci

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
rudolf-maly-web

Projektové řízení: Jak ho implementovat do firmy? | Rudolf Malý

Jak do firmy nasadit projektové řízení a naučit se řídit projekty efektivně, levně a rychle? Případová studie logistické firmy Skladon.cz.

Před 2 měsíci

Pro předplatitele
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

27 let pracovala ve vedeních několika nadnárodních korporací. Co se naučila o jejich řízení a jak nastavit pevné základy pro růst firmy?

Před 2 měsíci

Pro předplatitele
eduard-mika-web

Seniorní management. Jak ho přivést a motivovat? | Eduard Míka (Reflex Capital, ex-MALL.cz)

Jak do firmy přivést zkušené zaměstnance na manažerské pozice? O tom mluvil Eduard Míka, který rozebral i možnosti zaměstnaneckých akcií a přístup velkých firem.

Před 2 měsíci

michal-weiser-web

Zkušení vývojáři: Jak je získat a jak s nimi pracovat? | Michał Weiser (finGOOD.cz)

Jak motivovat zkušené vývojáře, aby chtěli pracovat zrovna pro vaši firmu? Jak je v ní potom udržet a co jim nabídnout v konkurenci obrovských firem?

Před 2 měsíci

Pro předplatitele
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

Tohle je v podstatě kurz copywritingu. Zkušený lektor tvůrčího psaní vám poradí, jak se naučit dlouhodobě a konzistentně psát kvalitní texty a dělat copywriting.

Před 2 měsíci

juraj-harkabuzik-web

Rozjezd nové služby, outsourcing zákaznické podpory, české e-shopy | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Jak se rozjíždí nová služba a jak získává nové klienty? Podívejte se na službu, na kterou e-shopy outsourcují svou zákaznickou podporu a zvyšují tak její kvalitu.

Před 2 měsíci

Pro předplatitele
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Poslechněte si zakladatele Brand Embassy Víta Horkého. V rozhovoru dává návod, jak prodat firmu a jak zvýšit její hodnotu, aby kupce skutečně zaujala.

Před 2 měsíci

Pro předplatitele
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Zakladatelé Productboardu strávili rok v USA rozhovory s potenciální klienty. Díky tomu přišli na nástroj, který má dnes hodnotu v miliardách. Jak to udělali?

Před 2 měsíci

TOP obsah

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií

martin-kasa-web

Martin Kasa: Investice do startupů, nemovitostí i bitcoinů, byznys s Pilulkou, ochrana spotřebitele