Inzerce

Speciální

Mám nápad na projekt, ale na realizaci nestačím. Jak vybrat společníka?

Určitě vám někdy hlavou proletěl nápad na projekt, ale po zjištění rozsahu práce jste stanovili, že na něj sami nestačíte, nebo že na něj nemáte finance. Takové nápady často končí v zapomnění. Jednou z možností realizace je spojit síly s někým dalším a projekt realizovat společně. – Strana 142

Před 10 roky

Daňové přiznání za rok 2011: Stáhněte si formuláře a program na jejich vyplnění

Pokud už v tomto roce odevzdáváte svoje vlastní daňové přiznání, měli byste se pomalu ale jistě pustit do práce. Vyplnění takového formuláře je jednoduché a můžete tak učinit v papírové formě, nebo ve formě elektronické. – Strana 142

Před 10 roky

Inzerce

Kde hledat investora pro svůj projekt?

Máte dobrý nápad, který dokáže vydělat peníze, ale chybí vám peníze na jeho realizaci? Řešením může být investor. Možností jak získat potřebné finance pro svůj projekt je několik: Venture kapitál, Private equity, podnikatelské inkubátory, podnikatelská fóra nebo rodina a přátelé. – Strana 142

Před 10 roky

Inteligence: Společenský fetiš aneb Jak získat vyšší IQ…

Inteligence, slovo, jehož význam si může každý vykládat jinak. Je za inteligentního člověka považován ten, kdo vypočítá nejtěžší příklady z matematiky, nebo ten, jehož vystupování navenek hýří správným a důkladným vychováním? – Strana 142

Před 10 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Chyby v podnikání: Dopustí se jich každý, ale dá se jim vyhnout

V podnikání se každý dopustí mnoha chyb. Pokud se jich bojíte, musíte se s tímto rizikem smířit, nebo raději vůbec nepodnikat. V průběhu vaší podnikatelské kariéry se vám zcela určitě stane něco, čeho později budete litovat. Vždy se tomu ale dá vyhnout. Chybami se člověk učí. To se říká už po staletí a je to pravda. – Strana 142

Před 10 roky

Sociální sítě a podnikání: Jak si vedou?

Email už zdaleka není jediným způsobem, jak lidé v současnosti komunikují, a to jak ve svém skoukromém tak profesním životě. Hlavním komunikačním kanálem dneška jsou totiž jednoznačně sociální sítě jako je Facebook či Twitter. Na první pohled se tak může…

Před 10 roky

B2B, B2C, B2G a další zapeklité značky, které neznačí nic, ale vlastně všechno…

Přelom tisíciletí přinesl mnoho nových značek a označení obchodních vztahů a marketingu celkově. Mezi ně patří například označení B2B, B2C, B2G a další. Pojďme se podívat, co znamenají… – Strana 142

Před 10 roky

Virální marketing: Lidé v roli protagonistů, jak to vlastně probíhá?

Pojem „virální marketing“ je stále používanější. Setkáváme se s ním na internet, v televizi, v odborných časopisech a podobně. Virální marketing je další z marketingových technik používaných nejen na internetu. Jejím cílem je jinými slovy donucení lidí k propagování obchodní značky, produktu. – Strana 142

Před 10 roky

Reklama: Vytvořte produkt, neřekněte o něm nikomu a umřete hlady…

Reklama je nezbytnou součástí vašeho podnikání. I když vytvoříte ten nejlepší produkt na světě a neřeknete o něm lidem, umřete hlady. Jak tedy začít propagovat vaší firmu? „Kdybych měl posledních pět dolarů, tak tři z nich věnuji na reklamu.“ Henry…

Před 10 roky

Obchodní společnosti: Akciová společnost

Co to je akciová společnost? Jak jí založit? Jaké jsou její orgány? Článek o tomto druhu společností je tu pro vás. – Strana 142

Před 10 roky

Buzz marketing: Chcete si pošuškat o tom, v čem to vlastně spočívá?

Cílem Buzzmarketingu je vyvolání rozruchu. V jeho názvu se nachází slovíčko „buzz“, což v překladu z angličtiny znamená „bzukot“. Jedná se o netradiční formu marketingu a je považován za jeden z nejúčinnějších způsobů propagace vůbec. – Strana 142

Před 10 roky

Michal Hutta: Prosil jsem kamarády o kliknutí na reklamu…

Vůbec první rozhovor na našem webu jsem měl možnost uskutečnit s devětadvacetiletým podnikatelem jménem Michal Hutta. Ten je vlastníkem společnosti Gemba Kaizen a podniká v oblasti internetového marketingu a zprostředkovávání investic, o nichž právě připravuje nový internetový magazín. Michal je úspěšný…

Před 10 roky

TOP obsah

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

Pro předplatitele
radovan-vavra-web

Radovan Vávra: Jak přemýšlet nad budoucností firmy?

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)