Inzerce

Inzerce

Speciální

david-vurma-web

Zákaznická retence e-shopu v praxi | David Vurma (ACOMWARE)

Naučte se přemýšlet nad svým e-shopem tak, aby na něm zákazníci nakupovali opakovaně. Podívejte se na návod, jak přemýšlet nad retencí zákazníků.

Před 2 dny

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

Víte, na co e-shopaři ve skladu nejčastěji zapomínají? A co nejvíce zdržuje jejich skladníky od práce? Poslechněte si ředitele logistiky Skladonu Maxe Kováře.

Před 4 dny

vit-endler-web

Jsou e-shopy zajímavé pro investory? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Čím mohou e-shopy zaujmout potenciální investory a jak proces investice do e-shopu probíhá? Na příkladu konkrétní investice odpovídal exředitel Mallu a šéf finGOODu.

Před 6 dny

martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

Největší a zároveň nejluxusnější prodejní galerie značky luxusních produktů Moser v České republice slaví své 95 narozeniny. Najdete ji v paláci Černá růže v Praze.

Před 1 týdnem

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

Podívejte se, jak ve firmě In creative řeší nábor nových zaměstnanců a proč k tomu vůbec nepotřebují HR oddělení. Inspirujte se pro vaši firmu.

Před 2 týdny

bergsmith-web

V Česku rozjíždí novou značku švýcarských hodinek. Lidem radí, aby si vážili svého času

Česká značka švýcarských hodinek. Pro laika možná protimluv, pro tři kluky nový byznys. Na jaře letošního roku se rozhodli rozjet značku Bergsmith.

Před 2 týdny

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

Co udělat pro to, aby váš startup generoval byznysové výsledky od prvního dne, na co se na začátku firmy zaměřit a jak se vůbec firma buduje?

Před 2 týdny

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

Zjistěte, jak vypadá proces tvorby videoreklamy a co v něm nesmíte podcenit. Vytvořte reklamu, která bude skutečně fungovat a přinese vám skvělé výsledky.

Před 2 týdny

david-brenner-web

SEO e-shopu jako hlavní zdroj objednávek? | David Brenner (Klenota.cz)

SEO může být hlavním zdrojem objednávek e-shopu. Podívejte se na příklad Klenota.cz, které do optimalizace pro vyhledávače aktivně investuje, a inspirujte se pro váš byznys.

Před 2 týdny

karol-veleba-web

Získávání klientů pro agenturu skrze cold calling | Karol Veleba (Effectix)

Karol Veleba z effectixu ukazuje, jak jeho agentura získává nové klienty a jak funguje její obchodní oddělení. Inspirujte se pro vaši agenturu či freelance byznys.

Před 3 týdny

martina-cilkova-web

Nevyužité e-mailové adresy a rozjezd e-mail marketingu | Martina Cílková (Národní divadlo)

Národnímu divadlu ležely ladem stovky tisíc nevyužitých e-mailových adres. Podívejte se, jak to postupně změnilo a nastartovalo svůj e-mail marketing.

Před 3 týdny

dan-kafka-web

Kolik platí české agentury svým zaměstnancům? | Dan Kafka

Kolik bere šéf agentury, kolik account manažer a kolik marketingoví specialisté? Odpovědi se dozvíte v tomto unikátním průzkumu mezi českými agenturami.

Před 3 týdny

Doporučené články

zena-psani-loket-web

Jednoduchá, tlustá, nebo tenká. Jaká použít na web písmenka?

lukas-zelezny-web

Lukáš Zelený (dTest): Jak by se e-shop (ne)měl chovat k zákazníkům?

konference-web

České konference: Zaplacené přednášky, neodbornost, nespokojení účastníci

martin-schovanec-web

Martin Schovanec (Xzone.cz): Prodej her na internetu, vývoj herního trhu, budování komunity

Inzerce