Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Sociální sítě z pohledu linkbuildingu aneb Kdo není na Facebooku, jakoby nežil

Sociální sítě jsou velmi populární. Registruje se zde velké procento uživatelů internetu, proto se o Facebooku často metaforicky píše: „Kdo není na Facebooku, jakoby nežil“. Jedná se o komunikační kanál, pomocí kterého uživatelé komunikují, sdílejí různé odkazy a přidávají se do různých skupin. To můžete využít i vy při propagaci vašeho webu.

Jaké sociální sítě známe

Existuje několik sociálních sítí, které jsou velice významné a pomohou vám při propagaci vašeho webu, hlavně při zvyšování návštěvnosti. Přímo ze sociálních sítí nezískáte zpětné odkazy, neboť ty jsou chráněny atributem rel =“nofollow“, tedy pro vyhledávač nemá takový odkaz význam. To však nesnižuje významnost sociálních sítí.  Mezi uživateli internetu je nejvíce rozšířený Facebook, ale známe více stránek, kde se vyplatí registrovat.

Významné sociální sítě:

  • Facebook.com
  • Flickr.com
  • Twitter.com
  • Myspace.com
  • Linkedin.com
  • Google+

Jak na to

Vyberte si sociální síť, kde se chcete registrovat a kde chcete propagovat své stránky. Vyplatí se registrovat minimálně na Facebook, Twitter a Google +. Pokud jste si vybrali, v každé si vytvořte účet na propagaci stránky. Můžete přidávat fotografie, videa, odkazy na články a jiné. Takto můžete získávat fanoušky, kteří díky tomu navštíví váš web. Jelikož se jedná o odkazy nofollow, nebudou mít význam pro vyhledávače, ale na druhé straně můžete získat mnohem více návštěvníků než z jiných zdrojů.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Získávat fanoušky je možné i opačně. Stačí, když si na svoji stránku umístíte sociální záložky (bookmarky). Pokud lidé navštíví vaše webové stránky, budou mít možnost, díky těmto záložkám, sdílet obsah na sociálních sítích.

Bookmarky můžete umístit i pod články, jak můžete vidět výše na obrázku. Pokud se bude lidem článek líbit, kliknou na bookmark sociální sítě, kde chtějí článek sdílet. Tímto způsobem můžete získat nové návštěvníky, protože odkaz na článek se zobrazí přítelem uživatele, který dal článek sdílet. Totéž můžete dělat i při eshopu a lidé budou moci sdílet konkrétní produkty. Bookmarky existují nejen pro sociální sítě, ale také pro linkovací služby.

Jak na Facebook

Jak víme, Facebook je nejpopulárnější sociální sítí a skvělým místem k propagaci vlastních webových stránek. Můžete si stručně přečíst, jak toho můžete využít.

1.)    Klikněte na „Vytvořit stránku“  – zde si vyberte, na jaký účel bude stránka sloužit.

2.)    Jděte na stránku https://developers.facebook.com/docs/plugins/ a vyberte si plugin, který chcete umístit na svůj web. Vybrat si můžete například lajkující nebo sdílející tlačítko. Populární je také plugin na komentáře. Kód pluginu si umístíte na vaši stránku.

3.)    Druhou možností je, když používáte různé redakční systémy, například WordPress nebo Drupal. Tehdy si můžete stáhnout plugin / modul, díky kterému budou umístěny sociální záložky u článků automaticky.

4.)    Pečujte o svou facebookovou skupinu i o web. Přidávejte nové články, získávejte nové fanoušky. I když přes Facebook nezískáte odkazy užitečné pro vyhledávače, je zde možnost, že lidé, kteří se stanou fanoušky vašich stránek na Facebooku, začnou odkazovat na vaši webovou stránku z té své.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Vladimír Macko

Student oboru Finance, bankovnictví a investování na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Košicích. Mladý podnikatel, který rozjíždí svou činnost.

Nenechte si ujít

jiri-peslar-web

Pojištění e-shopu. Na co se zapomíná? | Jiří Peslar (Allrisk)

kovary-kovar-web

Logistika e-shopů. Alza a Skladon sdílí své zkušenosti | Miroslav Kövary a Maxim Kovář

Premium
ladislav-dyntar-web

eSport: Co o něm musíte vědět pro váš byznys? | Ladislav Dyntar

Právě vyšlo

Premium
martin-mikulenka-web

Vybudujte úspěšnou kamennou prodejnu | Martin Mikulenka

konstantin-margaretis-web

Technologie pro vaši logistiku | Konstantin Margaretis (Skladon)

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Nejčastější chyby a nevyužité příležitosti | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Nejoblíbenější

Premium
jiri-navratil-web

Ziskovost v e-commerce. Naučte vaši firmu počítat | Jiří Navrátil (Dr. Max)

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
lukas-pitra-web

Lukáš Pítra: Jak si uklidit ve firmě?

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě

Premium
david-manych-web

Finanční problémy a financování firem | David Manych (Natland)

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií

Inzerce