Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Sociální sítě z pohledu linkbuildingu aneb Kdo není na Facebooku, jakoby nežil

Sociální sítě jsou velmi populární. Registruje se zde velké procento uživatelů internetu, proto se o Facebooku často metaforicky píše: „Kdo není na Facebooku, jakoby nežil“. Jedná se o komunikační kanál, pomocí kterého uživatelé komunikují, sdílejí různé odkazy a přidávají se do různých skupin. To můžete využít i vy při propagaci vašeho webu.

Jaké sociální sítě známe

Existuje několik sociálních sítí, které jsou velice významné a pomohou vám při propagaci vašeho webu, hlavně při zvyšování návštěvnosti. Přímo ze sociálních sítí nezískáte zpětné odkazy, neboť ty jsou chráněny atributem rel =“nofollow“, tedy pro vyhledávač nemá takový odkaz význam. To však nesnižuje významnost sociálních sítí.  Mezi uživateli internetu je nejvíce rozšířený Facebook, ale známe více stránek, kde se vyplatí registrovat.

Významné sociální sítě:

  • Facebook.com
  • Flickr.com
  • Twitter.com
  • Myspace.com
  • Linkedin.com
  • Google+

Jak na to

Vyberte si sociální síť, kde se chcete registrovat a kde chcete propagovat své stránky. Vyplatí se registrovat minimálně na Facebook, Twitter a Google +. Pokud jste si vybrali, v každé si vytvořte účet na propagaci stránky. Můžete přidávat fotografie, videa, odkazy na články a jiné. Takto můžete získávat fanoušky, kteří díky tomu navštíví váš web. Jelikož se jedná o odkazy nofollow, nebudou mít význam pro vyhledávače, ale na druhé straně můžete získat mnohem více návštěvníků než z jiných zdrojů.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Získávat fanoušky je možné i opačně. Stačí, když si na svoji stránku umístíte sociální záložky (bookmarky). Pokud lidé navštíví vaše webové stránky, budou mít možnost, díky těmto záložkám, sdílet obsah na sociálních sítích.

Bookmarky můžete umístit i pod články, jak můžete vidět výše na obrázku. Pokud se bude lidem článek líbit, kliknou na bookmark sociální sítě, kde chtějí článek sdílet. Tímto způsobem můžete získat nové návštěvníky, protože odkaz na článek se zobrazí přítelem uživatele, který dal článek sdílet. Totéž můžete dělat i při eshopu a lidé budou moci sdílet konkrétní produkty. Bookmarky existují nejen pro sociální sítě, ale také pro linkovací služby.

Jak na Facebook

Jak víme, Facebook je nejpopulárnější sociální sítí a skvělým místem k propagaci vlastních webových stránek. Můžete si stručně přečíst, jak toho můžete využít.

1.)    Klikněte na „Vytvořit stránku“  – zde si vyberte, na jaký účel bude stránka sloužit.

2.)    Jděte na stránku https://developers.facebook.com/docs/plugins/ a vyberte si plugin, který chcete umístit na svůj web. Vybrat si můžete například lajkující nebo sdílející tlačítko. Populární je také plugin na komentáře. Kód pluginu si umístíte na vaši stránku.

3.)    Druhou možností je, když používáte různé redakční systémy, například WordPress nebo Drupal. Tehdy si můžete stáhnout plugin / modul, díky kterému budou umístěny sociální záložky u článků automaticky.

4.)    Pečujte o svou facebookovou skupinu i o web. Přidávejte nové články, získávejte nové fanoušky. I když přes Facebook nezískáte odkazy užitečné pro vyhledávače, je zde možnost, že lidé, kteří se stanou fanoušky vašich stránek na Facebooku, začnou odkazovat na vaši webovou stránku z té své.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Vladimír Macko

Student oboru Finance, bankovnictví a investování na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Košicích. Mladý podnikatel, který rozjíždí svou činnost.

Nenechte si ujít

samuel-ondrisak-web

Jak připravit e-shop na rok 2023? | Samuel Ondrišák (Dexfinity)

huba-babinec-web

Česká e-commerce v roce 2023. Jaká bude? Duel Shoptetu a Skladonu

Premium
martin-mates-web

Rozpad managementu firmy a špatný výběr manažerů | Martin Mates (Econea)

Právě vyšlo

jan-kodytek-web

Jak zanalyzovat stav jakékoliv firmy? Zkuste metodu 3S | Jan Kodytek (JPF)

Premium
vilem-minarik-web

Školil tisíce lidí na 5 kontinentech. Co se naučil? | Vilém Minařík

lukas-chadraba-web

Budoucnost internetu: Co Immersive tech, Metaverse a web3 znamenají pro firmy? | Lukáš Chadraba (DesignDev)

Nejoblíbenější

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

jan-rezac-web

Jan Řezáč: Založení agentury, finanční řízení firmy, růst v podnikání

Inzerce