Inzerce

SocialDesign.cz vytváří grafiku, která klientům pomůže na sociálních sítích

Už v předchozích článcích jsme vám doporučili nové webové projekty, které by vás mohly zajímat. Ve článku o GuestBlogging.cz jsme představili systém, na kterém lze vydělávat. Jinde jsme se zase zmínili o klubu pro úspěšné mladé podnikatele či o srazech internetových mágů. V tomto článku se však podíváme na novou službu, a to SocialDesign.cz.

Inzerce

SocialDesign.cz: S dobrou grafikou útokem na sociální sítě

SocialDesign.cz nám tak úplně není cizí. V jeho čele totiž stojí náš šéfredaktor Honza Kvasnička, který společně s naším redaktorem Martinem Otáhalem, coby marketingovým specialistou, a Martinem Holatou, skvělým grafikem s originálními nápady, přišel s myšlenkou nabízení služeb, jež spočívají ve vytvoření grafických prvků na sociální sítě. Jejich nové grafické studio vám tak vytvoří úvodní fotografii a profilový obrázek na Facebook, pozadí vašeho Twitteru a v případě zájmu i další grafické práce.

Jejich cílem je pomoci firmám a soukromníkům v lepší propagaci na stále oblíbenějších sociálních sítích. Založit si vlastní stránku totiž dokáže každý, ale když si ji někdo otevře, přes půlku obrazovky na něj kouká úvodní fotografie, která prostě musí zaujmout. Pokud se tak stane, z člověka se většinou stává fanoušek. Stejně tak na Twitteru, kde od sebe profily odděluje především pozadí a barevné kombinace textu. Pokud tedy chcete na sociálních sítích uspět, měli byste těmto prvkům věnovat pozornost.

 

Cílem je zaujmout, ne vystrašit

Vytvořit ale zajímavou a profesionální kolekci, která bude odpovídat vaší firmě, její činnosti a zároveň bude lákat diváky, je velice těžké. Vytvořit si obrázek umí každý, kdo kdy otevřel nějaký grafický editor. Dát tomu ale myšlenku a kus kreativity je složité. Pánové ze SocialDesign.cz se proto musí hodně snažit, aby jejich výtvor nebyl kontraproduktivní a splňoval veškeré podmínky, jež jim sociální sítě ukládají.

„Pokud to je možné, snažíme se od klientů získat alespoň základní informace, tedy přinejmenším jejich představu,“ popisuje Honza a dodává: „Prvotní kontakt s klientem nemusí být vždy lehký, ale naším hlavním cílem je získat co nejvíce informací tak, aby design byl kreativní, originální a podle jeho představ.“

Kluci se však nebrání ani takovým zakázkám, kdy klient nemá žádnou představu a nechá celé dílo jen na nich. Podobné zakázky dokonce převládají. A jak dlouho, že tvorba takového obrázku trvá? „Je to vždy velmi specifické, ale snažíme se první návrhy dodat maximálně do tří pracovních dnů. Celá práce by měla být i s připomínkami klienta hotova do týdne. Záleží však na složitosti zadání. Vždy s klukama dáme hlavy dohromady a přemýšlíme nad nejlepším nápadem. Každá zakázka je pro nás nová výzva,“ dodává Honza a s nadšením se těší na nové klienty.

Cena grafického návrhu na jednu sociální síť je 1000 Kč, ukázky si můžete prohlédnout na stránkách studia i na našem Facebooku.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak do nich investovat? | Adam Neuberger

baier-rozhon-web

Vstup investora do firmy: Na co si dát pozor po právní stránce? | Martin Rozhoň & Jaroslav Baier

michal-cumpelik-web

Správa rozsáhlých dat ve firmě, vývoj služby Tabidoo | Michal Čumpelík

Právě vyšlo

petr-heller-web

Budoucnost e-commerce a priority pro e-shopy | Petr Heller (Retailys)

vaclav-durdak-web

První zaměstnanec: Jak se zbavit strachu ho konečně přijmout? | Václav Durďák (Čokoládovna JANEK)

juraj-harkabuzik-web

Práce s daty: Jak analyzovat zákaznickou podporu, její výsledky a ušlé příležitosti? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Nejoblíbenější

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

vit-endler-2-web

Vít Endler (finGOOD.cz): Jak si vybudovat finanční nezávislost?

martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?