Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

SocialDesign.cz vytváří grafiku, která klientům pomůže na sociálních sítích

Jiří Rostecký
Před 12 roky

Už v předchozích článcích jsme vám doporučili nové webové projekty, které by vás mohly zajímat. Ve článku o GuestBlogging.cz jsme představili systém, na kterém lze vydělávat. Jinde jsme se zase zmínili o klubu pro úspěšné mladé podnikatele či o srazech internetových mágů. V tomto článku se však podíváme na novou službu, a to SocialDesign.cz.

SocialDesign.cz: S dobrou grafikou útokem na sociální sítě

SocialDesign.cz nám tak úplně není cizí. V jeho čele totiž stojí náš šéfredaktor Honza Kvasnička, který společně s naším redaktorem Martinem Otáhalem, coby marketingovým specialistou, a Martinem Holatou, skvělým grafikem s originálními nápady, přišel s myšlenkou nabízení služeb, jež spočívají ve vytvoření grafických prvků na sociální sítě. Jejich nové grafické studio vám tak vytvoří úvodní fotografii a profilový obrázek na Facebook, pozadí vašeho Twitteru a v případě zájmu i další grafické práce.

Jejich cílem je pomoci firmám a soukromníkům v lepší propagaci na stále oblíbenějších sociálních sítích. Založit si vlastní stránku totiž dokáže každý, ale když si ji někdo otevře, přes půlku obrazovky na něj kouká úvodní fotografie, která prostě musí zaujmout. Pokud se tak stane, z člověka se většinou stává fanoušek. Stejně tak na Twitteru, kde od sebe profily odděluje především pozadí a barevné kombinace textu. Pokud tedy chcete na sociálních sítích uspět, měli byste těmto prvkům věnovat pozornost.

 

Inzerce

Cílem je zaujmout, ne vystrašit

Vytvořit ale zajímavou a profesionální kolekci, která bude odpovídat vaší firmě, její činnosti a zároveň bude lákat diváky, je velice těžké. Vytvořit si obrázek umí každý, kdo kdy otevřel nějaký grafický editor. Dát tomu ale myšlenku a kus kreativity je složité. Pánové ze SocialDesign.cz se proto musí hodně snažit, aby jejich výtvor nebyl kontraproduktivní a splňoval veškeré podmínky, jež jim sociální sítě ukládají.

„Pokud to je možné, snažíme se od klientů získat alespoň základní informace, tedy přinejmenším jejich představu,“ popisuje Honza a dodává: „Prvotní kontakt s klientem nemusí být vždy lehký, ale naším hlavním cílem je získat co nejvíce informací tak, aby design byl kreativní, originální a podle jeho představ.“

Kluci se však nebrání ani takovým zakázkám, kdy klient nemá žádnou představu a nechá celé dílo jen na nich. Podobné zakázky dokonce převládají. A jak dlouho, že tvorba takového obrázku trvá? „Je to vždy velmi specifické, ale snažíme se první návrhy dodat maximálně do tří pracovních dnů. Celá práce by měla být i s připomínkami klienta hotova do týdne. Záleží však na složitosti zadání. Vždy s klukama dáme hlavy dohromady a přemýšlíme nad nejlepším nápadem. Každá zakázka je pro nás nová výzva,“ dodává Honza a s nadšením se těší na nové klienty.

Cena grafického návrhu na jednu sociální síť je 1000 Kč, ukázky si můžete prohlédnout na stránkách studia i na našem Facebooku.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
jiri-rostecky-web

Jak růst na volné noze? Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
martin-kucera-web

Jak se řídí letiště, kterým ročně projde 14 milionů pasažérů? | Martin Kučera (Letiště Praha)

marek-odehnal-web

Zlatá horečka umělé inteligence. Co znamená pro investory do akcií? | Marek Odehnal

jiri-rostecky-kariera-web

Jak na úspěšnou kariéru? Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
denisa-havrdova-web

Prodala přes 500 tisíc diářů a zápisníků. Jak Denisa Havrdová řídí papelote?

konstantin-margaretis-web

Posílá zboží do 180 zemí a sbírá světová ocenění. Jak se buduje Skladon? | Konstantin Margaretis

marek-cech-web

Jak se řídí malá digitální agentura? | Marek Čech (Digitální architekti)

jiri-rostecky-smb-web

Nejčastější chyby majitelů malých a středních firem. Přednáška Jirky Rosteckého