Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Slevy, slevy, slevy? Jděte na věrnostní program jinak!

inzerce
Před 6 roky

Ano, i v době, kdy má každý v peněžence několik věrnostních kartiček, se vyplatí udržovat se zákazníky vztah pomocí věrnostního programu. Pomůže vám přimět zákazníky k dalším nákupům, hodnotit vaše produkty i zvát nové zákazníky. Musíte ale uchopit svůj program jinak než ostatní: odlišit se.

Sleva, sleva a zase sleva?

Základ většiny věrnostních programů jsou slevy – slevy za body, slevy k narozeninám, slevy za nákup… Slevy ale nejsou samospásné. Proč?

  • Díky slevě si vás zákazník nezapamatuje.
  • Na slevu láká i vaše konkurence.
  • Zákazníci mohou čekat na slevu i u zboží, které by si koupili i bez ní.

Slevy sice mohou být součástí vašeho programu, ale nejsou tím, co vás odliší – váš věrnostní program by neměl stát jen na nich. A na čem tedy?

Vyzkoušejte reklamní dárky

Nemluvíme o tom, že byste měli svým zákazníkům za věrnost věnovat propisku s logem nebo klíčenku. Zapojte do svého programu dárky, které dávají smysl oběma stranám: vám se vyplatí a vaše zákazníky potěší.

Proč sáhnout po dárcích za věrnost?

  • Fyzický dárek vás bude zákazníkovi připomínat.
  • Dárek na sebe váže emoci – tu bude mít zákazník spojenou s vámi.
  • Pořizovací cena dárku je nižší než jeho hodnota.
  • Reklamní dárky si můžete coby náklady odečíst z daní.

Vyberte správné dárky (a nechte zákazníky vybrat)

Jak vybrat dárky, které vaše zákazníky zaujmou? Zásadní je poznat, kdo vaši zákazníci jsou. Co je zajímá? Co je baví? Jsou spíš z města, nebo z vesnice? Sportují? Tyto informace vám koneckonců pomůžou nejen s vytvořením dobrého věrnostního programu, ale i se správným zacílením reklam i s texty na vašem webu.

Tip: Nechte si s výběrem dárků poradit. Největší český prodejce reklamních předmětůReda má s věrnostními programy zkušenosti, nabízí přes 7000 předmětů a zajistí i jejich potisk.

Zákazníky můžete nechat vybrat z několika variant. Doporučujeme nabízet menší, dosažitelnější dárek, a zároveň dárek větší, na který bude zákazník potřebovat víc věrnostních bodů. S takovým systémem dárků budou zákazníci vědět, že je reálné získat odměnu, a zároveň že se mohou propracovat i k velmi hodnotnému dárku.

Nezapomeňte se připomenout

Vytvořením programu to nekončí. Nezapomeňte o sobě dávat pravidelně vědět. Jak?

  • Informujte zákazníky o tom, kolik mají bodů a co za ně můžou získat.
  • Řekněte jim o nových odměnách.
  • Připomeňte, do kdy mohou své body využít.
  • Nabídněte možnosti, jak získat více bodů.
  • Ozvěte se i s novými akcemi, doplňky k zakoupenému zboží nebo vašimi novinkami.

Zajímají vás další tipy pro úspěšný věrnostní program? Přečtěte si článek Věrnostní program: PROČ se vám vyplatí a JAK na něj?

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-klienty

Jiřího klienti #11: Jak získat nové klienty?

Premium
daibor-pulkert-web

Kdy zavřít firmu? Nejhorší scénář, který může být příležitostí pro něco nového | Dalibor Pulkert

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-web

Jiřího klienti #10: Mindset v podnikání. Dá se změnit?

petr-macek-web

Největší chyby v projektovém řízení malých a středních firem | Petr Macek (Caflou)

Premium
marek-dobry-web

Ze zaměstnání na volnou nohu. Po necelém roce naplnil své cíle | Marek Dobrý

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-9

Jiřího klienti #9: Proč neděláte vlastní reklamu?

martin-horsky-web

Když firma přeroste zakladatele. Příklad dvou firem, kterým se to stalo | Martin Horský (JPF)

Premium
petr-bena-web

Customer Experience: Jak Alza zlepšuje svoje služby pro zákazníky? | Petr Bena