Ano, i v době, kdy má každý v peněžence několik věrnostních kartiček, se vyplatí udržovat se zákazníky vztah pomocí věrnostního programu. Pomůže vám přimět zákazníky k dalším nákupům, hodnotit vaše produkty i zvát nové zákazníky. Musíte ale uchopit svůj program jinak než ostatní: odlišit se.
Základ většiny věrnostních programů jsou slevy – slevy za body, slevy k narozeninám, slevy za nákup… Slevy ale nejsou samospásné. Proč?
Slevy sice mohou být součástí vašeho programu, ale nejsou tím, co vás odliší – váš věrnostní program by neměl stát jen na nich. A na čem tedy?
Nemluvíme o tom, že byste měli svým zákazníkům za věrnost věnovat propisku s logem nebo klíčenku. Zapojte do svého programu dárky, které dávají smysl oběma stranám: vám se vyplatí a vaše zákazníky potěší.
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Proč sáhnout po dárcích za věrnost?
Jak vybrat dárky, které vaše zákazníky zaujmou? Zásadní je poznat, kdo vaši zákazníci jsou. Co je zajímá? Co je baví? Jsou spíš z města, nebo z vesnice? Sportují? Tyto informace vám koneckonců pomůžou nejen s vytvořením dobrého věrnostního programu, ale i se správným zacílením reklam i s texty na vašem webu.
Tip: Nechte si s výběrem dárků poradit. Největší český prodejce reklamních předmětůReda má s věrnostními programy zkušenosti, nabízí přes 7000 předmětů a zajistí i jejich potisk.
Zákazníky můžete nechat vybrat z několika variant. Doporučujeme nabízet menší, dosažitelnější dárek, a zároveň dárek větší, na který bude zákazník potřebovat víc věrnostních bodů. S takovým systémem dárků budou zákazníci vědět, že je reálné získat odměnu, a zároveň že se mohou propracovat i k velmi hodnotnému dárku.
Vytvořením programu to nekončí. Nezapomeňte o sobě dávat pravidelně vědět. Jak?
Zajímají vás další tipy pro úspěšný věrnostní program? Přečtěte si článek Věrnostní program: PROČ se vám vyplatí a JAK na něj?
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 7 hodinami
Před 7 hodinami
Před 4 dny
Před 4 dny
Před 6 dny
Před 6 dny
Před 4 týdny
Před 4 týdny
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce