Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Slevy, slevy, slevy? Jděte na věrnostní program jinak!

Ano, i v době, kdy má každý v peněžence několik věrnostních kartiček, se vyplatí udržovat se zákazníky vztah pomocí věrnostního programu. Pomůže vám přimět zákazníky k dalším nákupům, hodnotit vaše produkty i zvát nové zákazníky. Musíte ale uchopit svůj program jinak než ostatní: odlišit se.

Sleva, sleva a zase sleva?

Základ většiny věrnostních programů jsou slevy – slevy za body, slevy k narozeninám, slevy za nákup… Slevy ale nejsou samospásné. Proč?

  • Díky slevě si vás zákazník nezapamatuje.
  • Na slevu láká i vaše konkurence.
  • Zákazníci mohou čekat na slevu i u zboží, které by si koupili i bez ní.

Slevy sice mohou být součástí vašeho programu, ale nejsou tím, co vás odliší – váš věrnostní program by neměl stát jen na nich. A na čem tedy?

Vyzkoušejte reklamní dárky

Nemluvíme o tom, že byste měli svým zákazníkům za věrnost věnovat propisku s logem nebo klíčenku. Zapojte do svého programu dárky, které dávají smysl oběma stranám: vám se vyplatí a vaše zákazníky potěší.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Proč sáhnout po dárcích za věrnost?

  • Fyzický dárek vás bude zákazníkovi připomínat.
  • Dárek na sebe váže emoci – tu bude mít zákazník spojenou s vámi.
  • Pořizovací cena dárku je nižší než jeho hodnota.
  • Reklamní dárky si můžete coby náklady odečíst z daní.

Vyberte správné dárky (a nechte zákazníky vybrat)

Jak vybrat dárky, které vaše zákazníky zaujmou? Zásadní je poznat, kdo vaši zákazníci jsou. Co je zajímá? Co je baví? Jsou spíš z města, nebo z vesnice? Sportují? Tyto informace vám koneckonců pomůžou nejen s vytvořením dobrého věrnostního programu, ale i se správným zacílením reklam i s texty na vašem webu.

Tip: Nechte si s výběrem dárků poradit. Největší český prodejce reklamních předmětůReda má s věrnostními programy zkušenosti, nabízí přes 7000 předmětů a zajistí i jejich potisk.

Zákazníky můžete nechat vybrat z několika variant. Doporučujeme nabízet menší, dosažitelnější dárek, a zároveň dárek větší, na který bude zákazník potřebovat víc věrnostních bodů. S takovým systémem dárků budou zákazníci vědět, že je reálné získat odměnu, a zároveň že se mohou propracovat i k velmi hodnotnému dárku.

Nezapomeňte se připomenout

Vytvořením programu to nekončí. Nezapomeňte o sobě dávat pravidelně vědět. Jak?

  • Informujte zákazníky o tom, kolik mají bodů a co za ně můžou získat.
  • Řekněte jim o nových odměnách.
  • Připomeňte, do kdy mohou své body využít.
  • Nabídněte možnosti, jak získat více bodů.
  • Ozvěte se i s novými akcemi, doplňky k zakoupenému zboží nebo vašimi novinkami.

Zajímají vás další tipy pro úspěšný věrnostní program? Přečtěte si článek Věrnostní program: PROČ se vám vyplatí a JAK na něj?

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

jiri-peslar-web

Jak dosáhnout svých snů? | Jiří Peslar

Právě vyšlo

Premium
tomas-matejcek-web

Systém odměňování zaměstnanců: Jak funguje v Megapixelu? | Tomáš Matějček

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Premium
daniel-kral-web

Amazon. Takhle na něm prodává Dermacol | Daniel Král

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Inzerce