Když jsem se před natáčením bavil s Davidem Brennerem z e-shopu se šperky Klenota.cz, řekl mi, že teď nepotřebují tolik objednávek a že jim jich PPC a SEO přináší dostatek. Sám David je SEO specialista a v rozhovoru vyprávěl, jak ve firmě nad SEO přemýšlí.
Optimalizace pro vyhledávače je pro e-shopy velmi důležitá. Přesto ji mnoho firem považuje za okrajovou aktivitu. Jak ale dokazuje e-shop Klenota.cz, může se SEO stát stěžejním zdrojem nových objednávek. Přispět k tomu navíc může už jen to, že firma zaměstná vlastního SEO specialistu a poskytne mu dostatek prostoru pro práci.
Celý rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o marketingu.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.