Inzerce

Inzerce

SEO analýza pro „velké“ SEO konzultanty snadno a rychle i v Excelu

Chcete utéct konkurenci o „parník“? Naučte se pracovat s velkými objemy dat v Microsoft Excel. Díky doplňku POWER PIVOT si snadno vytvoříte datové modely, které počítají miliony řádků během několika vteřin a desítky milionů řádků během cca 1-2 minut.

Nevěřte lidem, kteří říkají, že Excel není vhodný na práci s velkým objemem dat! Právě naopak, jen těžko budete hledat software, který je zdarma, zvládne až 1 999 999 997 řádků a nevyžaduje žádné dlouhé studium nového programovacího jazyka, částečně můžete využít své znalosti funkcí Excel.

Praktický příklad

Představte si, že chcete v rámci SEO analýzy porovnat obsah webu pro různé user agenty a různá nastavení (např. s respektováním či ignorováním značek v meta robots). Pokud má web Vašeho klienta řádově tisíce stránek, zvládnete to hravě i v Excel. Ale co v případě, že děláte SEO analýzu pro e-shop s cca 500 000 URL? To už nebude tak snadné, pokud nepoužíváte POWER PIVOT, který vzorec spočítá během několika sekund.

Ukázka práce s POWER PIVOT v SEO analýze

Pokud analyzujete opravdu velké weby, určitě narážíte na limit 5 000 000 URL, které lze stáhnout v licencované verzi populárního nástroje Screaming Frog. Tento limit lze sice „obejít“ stažením webu v několika krocích (např. dle kategorií či dle typu obsahu). Co ovšem s výstupem čítajícím dejme tomu 25 000 000 řádků o 12 sloupcích? Ani to není pro POWER PIVOT problém!

Agregovaná data vyexportujete snadno do Excel

Další obrovskou výhodou POWER PIVOT je možnost exportu dat do kontingenčních tabulek. Při troše šikovnosti lze jednotlivé kontingenční tabulky vkládat přímo do šablony SEO analýzy, viz níže.

Zajímá vás, co dalšího umí tento doplněk pro Excel a kde se naučit práci s ním? Pro více informací klikněte sem (o optimalizovaný anchor text v případě tohoto článku nejde ? ).

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

jarda-kaucky-web

Jaroslav Kaucký: Affiliate marketing e-shopu v praxi. Zkušenosti UrbanStore.cz

martin-klega-web

Martin Klega (ApuTime): Jak přistupovat k marketingu v době koronavirové?

Právě vyšlo

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Nejoblíbenější

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Komentáře

Doporučené články

libor-winkler-web

Libor Winkler: Budování byznysu, filantropie, tipy pro neziskovky

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně

josef-slerka-web

Josef Šlerka: Udělejte si z učení návyk. A nepospíchejte

lukas-zelezny-web

Lukáš Zelený (dTest): Jak by se e-shop (ne)měl chovat k zákazníkům?

Inzerce