Inzerce

SEO analýza pro „velké“ SEO konzultanty snadno a rychle i v Excelu

Chcete utéct konkurenci o „parník“? Naučte se pracovat s velkými objemy dat v Microsoft Excel. Díky doplňku POWER PIVOT si snadno vytvoříte datové modely, které počítají miliony řádků během několika vteřin a desítky milionů řádků během cca 1-2 minut.

Inzerce

Nevěřte lidem, kteří říkají, že Excel není vhodný na práci s velkým objemem dat! Právě naopak, jen těžko budete hledat software, který je zdarma, zvládne až 1 999 999 997 řádků a nevyžaduje žádné dlouhé studium nového programovacího jazyka, částečně můžete využít své znalosti funkcí Excel.

Praktický příklad

Představte si, že chcete v rámci SEO analýzy porovnat obsah webu pro různé user agenty a různá nastavení (např. s respektováním či ignorováním značek v meta robots). Pokud má web Vašeho klienta řádově tisíce stránek, zvládnete to hravě i v Excel. Ale co v případě, že děláte SEO analýzu pro e-shop s cca 500 000 URL? To už nebude tak snadné, pokud nepoužíváte POWER PIVOT, který vzorec spočítá během několika sekund.

Ukázka práce s POWER PIVOT v SEO analýze

Pokud analyzujete opravdu velké weby, určitě narážíte na limit 5 000 000 URL, které lze stáhnout v licencované verzi populárního nástroje Screaming Frog. Tento limit lze sice „obejít“ stažením webu v několika krocích (např. dle kategorií či dle typu obsahu). Co ovšem s výstupem čítajícím dejme tomu 25 000 000 řádků o 12 sloupcích? Ani to není pro POWER PIVOT problém!

Agregovaná data vyexportujete snadno do Excel

Další obrovskou výhodou POWER PIVOT je možnost exportu dat do kontingenčních tabulek. Při troše šikovnosti lze jednotlivé kontingenční tabulky vkládat přímo do šablony SEO analýzy, viz níže.

Zajímá vás, co dalšího umí tento doplněk pro Excel a kde se naučit práci s ním? Pro více informací klikněte sem (o optimalizovaný anchor text v případě tohoto článku nejde ? ).

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

batrla-fiserova-web

Jak chrání české firmy data svých uživatelů? | Josef Bátrla a Kateřina Fišerová

ondrej-ratajsky-web

E-mail marketing v roce 2021 + kde se inspirovat | Ondřej Ratajský (SmartEmailing.cz)

katka-fiserova-web

Trendy v e-mail marketingu | Kateřina Fišerová (SmartEmailing.cz)

Právě vyšlo

vit-endler-web

Dluhy: Jak díky nim dosáhnout finanční nezávislosti? | Vít Endler (finGOOD.cz)

petr-horak-web

Petr Horák (PPL CZ): Řízení firmy, budoucnost logistiky, firemní kultura

lukas-kovac-web

Rozjezd Qerka, B2B prodej, získávání investorů | Lukáš Kovač

Nejoblíbenější

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Komentáře

TOP obsah

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?