Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

SEO analýza pro „velké“ SEO konzultanty snadno a rychle i v Excelu

Chcete utéct konkurenci o „parník“? Naučte se pracovat s velkými objemy dat v Microsoft Excel. Díky doplňku POWER PIVOT si snadno vytvoříte datové modely, které počítají miliony řádků během několika vteřin a desítky milionů řádků během cca 1-2 minut.

Nevěřte lidem, kteří říkají, že Excel není vhodný na práci s velkým objemem dat! Právě naopak, jen těžko budete hledat software, který je zdarma, zvládne až 1 999 999 997 řádků a nevyžaduje žádné dlouhé studium nového programovacího jazyka, částečně můžete využít své znalosti funkcí Excel.

Praktický příklad

Představte si, že chcete v rámci SEO analýzy porovnat obsah webu pro různé user agenty a různá nastavení (např. s respektováním či ignorováním značek v meta robots). Pokud má web Vašeho klienta řádově tisíce stránek, zvládnete to hravě i v Excel. Ale co v případě, že děláte SEO analýzu pro e-shop s cca 500 000 URL? To už nebude tak snadné, pokud nepoužíváte POWER PIVOT, který vzorec spočítá během několika sekund.

Ukázka práce s POWER PIVOT v SEO analýze

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Pokud analyzujete opravdu velké weby, určitě narážíte na limit 5 000 000 URL, které lze stáhnout v licencované verzi populárního nástroje Screaming Frog. Tento limit lze sice „obejít“ stažením webu v několika krocích (např. dle kategorií či dle typu obsahu). Co ovšem s výstupem čítajícím dejme tomu 25 000 000 řádků o 12 sloupcích? Ani to není pro POWER PIVOT problém!

Agregovaná data vyexportujete snadno do Excel

Další obrovskou výhodou POWER PIVOT je možnost exportu dat do kontingenčních tabulek. Při troše šikovnosti lze jednotlivé kontingenční tabulky vkládat přímo do šablony SEO analýzy, viz níže.

Zajímá vás, co dalšího umí tento doplněk pro Excel a kde se naučit práci s ním? Pro více informací klikněte sem (o optimalizovaný anchor text v případě tohoto článku nejde ? ).

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

martin-jares-web

Ponákupní marketing e-shopu. Jak se dělá? | Martin Jareš (Foxdeli)

milan-pichlik-web

Marketing bez cookies a měření na internetu | Milan Pichlík (eHub)

richard-kondas-web

Marketing značky outdoorového oblečení ZAJO | Richard Kondáš (Dexfinity)

Právě vyšlo

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Inzerce