Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Rychlé čtení

V této rubrice vám přináším rychlé tipy, odpovědi na časté otázky a jiné kratší články a videa o podnikání a marketingu.
muz-kafe-pocitac-web

Kdo v Česku provozuje e-shopy?

Shoptet, který nabízí pronájem vlastního e-shopového řešení, jež je aktivní na skoro 8 tisícovkách e-shopů, vytvořil mezi svými klienty zajímavý průzkum o tom, kdo je vlastně český e-shopař.

Před 7 roky

podnikatel-box-web

Jde to i bez Heureky? Možná jde. Alza.cz je první, kdo se přidá?

Alza.cz minulý týden oznámila ukončení spolupráce s Heurekou a informovala, že své dosavadní aktivity přesměruje na jiné marketingové kanály.

Před 7 roky

Inzerce

Konkurence Optimizely

Jak špehovat AB testování konkurence v Optimizely?

Co asi zrovna konkurence testuje? Pravděpodobně vás někdy taková otázka napadla. V článku vám ukážu několik tipů, jak si můžete zahrát na agenta 007.

Před 7 roky

content-web

Jaké formáty obsahu pomáhají hodnocení webu vyhledávači?

Zobrazíte se výše ve vyhledávačích, když na svém webu budete mít video? Obrázek? Podcast? Nebo něco jiného? Odpověď v tomto rozhovoru.

Před 7 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

adresni-radek-web

Jak správně nastavit URL adresy na vašem webu?

URL adresy zmiňují SEO specialisté jako jeden z nejdůležitějších on-page faktorů při hodnocení webu vyhledávači. Zkusme se na ně podívat blíže a zjistit, zda se to s jejich důležitostí trochu nepřehání.

Před 7 roky

Google PageRank

K čemu je Google PageRank?

Víte, jak vysoký máte PageRank? A snažíte se ho mít co nejvyšší? K čemu vlastně PageRank je a kde se vzal?

Před 7 roky

Onpage a offpage faktory

Rozdíl mezi on-page a off-page faktory: Znáte ho?

S pojmy on-page a off-page faktory se setká každý online podnikatel. Pojďme si ale vysvětlit, co vlastně znamenají.

Před 7 roky

Expanze do Německa

Expanze do Německa: Jaký je tamní trh podle zkušenosti VašeČočky.cz?

Německo patří mezi trhy, po kterých se může ohlížet nejeden český e-shop. Podle CEO VašeČočky.cz Jiřího Urbana je to ale trh plný specifik, která si ukážeme v tomto článku.

Před 7 roky

Instant Articles

Jak ovlivní Instant Articles Facebooku značky médií?

Jedním z největších negativ facebookových Instant Articles je možná ztráta čtenářova vztahu s médiem. Jak se na to dívá specialista na branding?

Před 7 roky

Obsahový stratég a copywriter

Jaký je rozdíl mezi copywriterem a obsahovým stratégem?

Začíná být v těch pojmech kolem content marketingu docela docela guláš. Věděli jste třeba, kdy poptat copywritera a kdy zase obsahového stratéga?

Před 7 roky

dav-lidi-fb

Jak získat e-maily fanoušků na Facebooku?

Situace je pochopitelná. Máte vytvořenou facebookovou stránku a v ní svoje fanoušky. Chcete s nimi ale komunikovat i jinak než jen skrze Facebook.

Před 7 roky

seo2

Hustota klíčových slov v textu: Kolik % zvolit?

Na webu byste měli mít dostatek klíčových slov, díky čemuž se zobrazíte vysoko ve vyhledávačích. Co ale znamená „dostatek“?

Před 7 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Inzerce