Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Růst firmy

Premium
senta-cermakova-web

Senta Čermáková (Deloitte): Jak se tvoří strategie firmy?

Jedna z nejzkušenějších českých manažerek s letitými zkušenosti z globálního byznysu sdílí know-how, jak vytvářet strategie ve firmách a přicházet s novými nápady.

Před 4 měsíce

Premium
jan-bednar-web

Jan Bednář: Život miliardáře a řízení firmy ShipMonk

Ve 30 letech už patří mezi nejbohatší Čechy. Vybudoval globální logistickou společnost a v rozhovoru sdílí, jak přistupuje k jejímu řízení a výběru kolegů.

Před 5 měsíců

Inzerce

Premium
lukas-pitra-web

Lukáš Pítra: Jak si uklidit ve firmě?

Co nejvíce brzdí růst firem a kvůli čemu dělají jejich šéfové neefektivní rozhodnutí? A jak si ve firmě uklidit a postavit jí pevnější základy?

Před 5 měsíců

Premium
josef-kalous-web

DECATHLON: Jak vyrostl v Česku? | Josef Kalous

Původně francouzská firma sem vstoupila v roce 2010. Jejím akcionářem se může stát i brigádník. A na začátku udělala spoustu chyb. Poslechněte si celý příběh.

Před 5 měsíců

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Premium
michal-krutis-web

Marketingová strategie středně velké firmy | Michal Krutiš

Jak vytvořit marketingovou strategii pro menší nebo středně velkou firmu? Poslechněte si zkušeného specialistu na marketing Michala Krutiše.

Před 5 měsíců

igor-strecko-web

Konsolidace na webhostingovém trhu | Igor Strečko (Webglobe)

Za poslední 2 roky koupila společnost WebGlobe 15 konkurentů. Vše financuje z peněz investorů a chystá se ovládnout i Balkán. Poslechněte si CEO firmy Igora Strečka.

Před 5 měsíců

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Jedna z nejprogresivnějších českých firem současnosti. Nahlédněte do jejího zákulisí a zjistěte, jak přemýšlí nad zákazníkem a zvyšuje počet jeho objednávek.

Před 5 měsíců

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Kolem 80 % tržeb jim generuje vlastní značka produktů. Roční obrat mají bezmála 400 milionů korun. Poslechněte si, jak zvýšit marže ve vašem e-shopu a jak vytvořit privátky.

Před 6 měsíců

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Generální ředitelka CZC.cz detailně o tom, co brzdí růst e-shopů, jak přistupovat k finančnímu řízení, určovat priority a vybírat a vést zaměstnance.

Před 6 měsíců

petr-macek-web

Expanze produktu do zahraničí | Petr Macek (Caflou)

Z malého nástroje se stává rostoucí firma expandující do celého světa. Poslechněte si, jak Caflou vstupuje na nové trhy a co se při tom naučilo.

Před 6 měsíců

vojta-bulir-web

Růst týmu: Z 1 na 15 lidí během 1 roku | Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz)

Mnoho firem našich posluchačů rychle roste, a s tím roste i počet členů jejich týmu. To samé se děje i ve SmartEmailingu poskytujícím populární e-mailingový nástroj.

Před 6 měsíců

Premium
diana-radl-rogerova-web

Jak vybírat nejlepší zaměstnance do firmy? | Diana Rádl Rogerová (Deloitte)

Diana Rádl Rogerová radí, jak vybírat zaměstnance do firmy tak, abyste v podnikání rostli a prosperovali. Podívejte se, jak to dělá Deloitte a co můžete dělat vy.

Před 7 měsíců

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
diana-radl-rogerova-web

Jak vybírat nejlepší zaměstnance do firmy? | Diana Rádl Rogerová (Deloitte)

martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

Premium
piero-sestak-web

Strategie a řízení agentury: Jak firmu nastavit, aby rostla? | Piero Sestak

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Inzerce