Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Růst firmy

„Růst firmy se vám nestane, ten se rozhodnete udělat.“

Řekl to spoluzakladatel společnosti LeadPages Šimon Payne. Má v tom naprostou pravdu, jak potvrzuje řada hostů v našich dalších rozhovorech. Pokud chcete v podnikání růst, musíte růstu stavět pevné základy a přemýšlet, jak ho dosáhnout a jak firmu rozvíjet.

Růst firmy s sebou nese celou řadu výzev. Zdaleka to není jenom o tom, jak vydělat více peněz a získávat více zákazníků. Jak firmy rostou, mění se i jejich řízení, roste jejich tým, mění se jeho složení a složitějším se stává třeba i finanční řízení.

Mnoho podnikatelů založilo své firmy v době ekonomického růstu, a tak si mohli užít rostoucí tržby, které je v době stagnace či dokonce krize mnohem těžší získat. Právě náročnější období ale mohou podnikatelé vést k profesionalizaci jejich firem a hledání způsobů, jak firmám zajistit dlouhodobý úspěch.

V našich rozhovorech najdete celou řadu podnikatelů a manažerů, kteří s vámi sdílí své zkušenosti z oblasti řízení firmy, ale třeba i o krizovém řízení nebo o tom, jak probíhá prodej firmy.

Inzerce

Doporučujeme:

Premium
dalibor-cicman-web

Za 10 let 3,5 miliardy. Jak vyrostl GymBeam? | Dalibor Cicman

Premium
josef-buryan-web

2 hlavní důvody, díky kterým roste Aktin.cz | Josef Buryan

Premium
jiri-diblik-web

3 miliony uživatelů ze 176 zemí světa. Jak roste aplikace VOS? | Jiří Diblík

Premium
lukas-janousek-web

100 milionů za 3 roky. Jak roste Campiri? | Lukáš Janoušek

Inzerce

Premium
tadeas-marek-web

Jak za rok získat uživatele po celém světě? | Tadeáš Marek (Boost.space)

Premium
patrik-huzva-web

Jak růst i v době krize? Tohle funguje TS Bohemii | Patrik Hužva

Premium
petr-palas-web

Jak Kentico škáluje svůj byznys a vybudovalo úplně novou firmu? | Petr Palas

jiri-jemelka-web

Růst vs. ziskovost. Na co se zaměřit? | Jiří Jemelka (JPF)

Nejnovější obsah:

konstantin-margaretis-web

Posílá zboží do 180 zemí a sbírá světová ocenění. Jak se buduje Skladon? | Konstantin Margaretis

jiri-rostecky-smb-web

Nejčastější chyby majitelů malých a středních firem. Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
ondrej-machala-web

Ovečkárna se osamostatnila od zakladatele. Jak se změnila? | Ondřej Machala

Premium
hana-hutlova-web

Marketing postavený na věrných zákaznících. Jak ho dělá Econea? | Hana Hutlová

Inzerce

petr-macek-web

Vybudoval úspěšný nástroj od nuly a bez investora. Díky čemu Caflou vyrostlo? | Petr Macek

Premium
vladimir-kvas-web

650 milionů ročně. Přesto firma málem zkrachovala | Vladimír Kvaš (Geetoo)

Premium
martin-komarek-web

Sklad pro rychle rostoucí e-shop. Jak ho buduje Grizly.cz? | Martin Komárek

Premium
gabriela-teissing-web

Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing

jiri-jemelka-web

Do čeho ve firmě investovat peníze? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
marcel-klaus-web

1,5 miliardy ročně. Jak Marcel Klaus vybudoval největšího výrobce dřevěných palet v Česku?

Premium
peter-minich-web

Muziker byl kousek od krachu. Co udělal špatně a jak to napravil? | Peter Minich

Premium
josef-jelinek-web

125 let na trhu, v Česku tržby 955 milionů. Jak funguje byznys spotřebičů Miele? | Josef Jelínek

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.