Inzerce

Rozjeďte své podnikání s E-shop knihou!

Dne 1. říjnaeshop-kniha-velky se na pomyslném „knižním pultu“ můžete setkat s novinkou: e-publikací E-shop kniha, která poskytuje ucelený návod k vybudování vlastního internetového obchodu.

Inzerce

Internetové obchody se stávají čím dál populárnějším způsobem podnikání a zákazníci na pohodlí nákupu z domova rádi slyší. Pokud i vy koketujete s myšlenkou na založení vlastního internetového obchodu, rozhodně byste neměli titul E-shop kniha přehlédnout. Můžete si jej zakoupit na stránce http://www.eshopkniha.cz/.

Co E-shop kniha nabízí?

Autor knihy Ing. Jan Kalianko slibuje uvést naprosté začátečníky do obchodování na internetu, a to ve dvaceti kapitolách. Z E-shop knihy se dozvíte, jak si zvolit sortiment, poznat své zákazníky a rozhodnout se, zda se vám vyplatí mít vlastní sklad. Naučíte se vytvářet analýzy (včetně základní SWOT analýzy), texty ke zboží, naučíte se měřit výkony e-shopu či jednat s obchodními partnery.

E-shop kniha vás také naučí, jak novorozený e-shop propagovat na sociálních sítích a jak si vybrat nejlepší dopravce. Dozvíte se základní informace o obchodních podmínkách a dalších právních náležitostech, které se internetového podnikání týkají. Na závěr se s vámi autor knihy podělí o zajímavé tipy a triky, které vám rozjetí e-shopu usnadní.

Jen suché informace? Ani náhodou

K neuvěřitelnému množství informací E-shop kniha nabízí i spoustu bonusů, mezi něž patří dva vzorové soubory v textovém editoru či všechny obrázky a grafy uvedené v knize. Pokud vám jde ze všech nových poznatků hlava kolem, autor E-shop knihy vám zdarma poskytne třicetiminutovou konzultaci. Tato konzultace proběhne osobně, telefonicky nebo online a její náplní bude podrobná analýza vašeho obchodu včetně jeho nedostatků a následných tipů na zlepšení. E-shop kniha nabízí i atraktivní affiliate program, ke kterému se lze připojit a na jejímž doporučení je možné vydělat.

E-shop kniha se již ve svých počátcích těší řadě příznivých recenzí ze strany odborníků a lidí zainteresovaných v internetovém podnikání. Její rozsah (503 stran) i komplexní zachycení tématu internetového obchodu z ní činí klíčovou publikaci pro tento živý, stále se rozvíjející obor. Začínajícím, ale i zkušeným majitelům e-shopu ji lze jen doporučit.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Nenechte si ujít

tomas-pokorny-web

Stagnace e-shopu. Jak si uvolnit ruce a opět růst? | Tomáš Pokorný (Dogsie.cz)

jiri-rostecky-web

Newsletter #2: Pojďme se prodat

Pro předplatitele
ondrej-bartos-web

Ondřej Bartoš: Firmy, ze kterých Credo Ventures vystoupilo

Právě vyšlo

Pro předplatitele
michal-molcan-web

Řízení a byznys magazínu v 70 zemích světa | Michal Molčan

igor-kibrik-web

Jak se odlišit od konkurence? Strategie webu s recepty | Igor Kibrik

Pro předplatitele
pav-jindra-web

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

Pro předplatitele
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký