Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Rozjeďte své podnikání s E-shop knihou!

Dne 1. říjnaeshop-kniha-velky se na pomyslném „knižním pultu“ můžete setkat s novinkou: e-publikací E-shop kniha, která poskytuje ucelený návod k vybudování vlastního internetového obchodu.

Internetové obchody se stávají čím dál populárnějším způsobem podnikání a zákazníci na pohodlí nákupu z domova rádi slyší. Pokud i vy koketujete s myšlenkou na založení vlastního internetového obchodu, rozhodně byste neměli titul E-shop kniha přehlédnout. Můžete si jej zakoupit na stránce http://www.eshopkniha.cz/.

Co E-shop kniha nabízí?

Autor knihy Ing. Jan Kalianko slibuje uvést naprosté začátečníky do obchodování na internetu, a to ve dvaceti kapitolách. Z E-shop knihy se dozvíte, jak si zvolit sortiment, poznat své zákazníky a rozhodnout se, zda se vám vyplatí mít vlastní sklad. Naučíte se vytvářet analýzy (včetně základní SWOT analýzy), texty ke zboží, naučíte se měřit výkony e-shopu či jednat s obchodními partnery.

E-shop kniha vás také naučí, jak novorozený e-shop propagovat na sociálních sítích a jak si vybrat nejlepší dopravce. Dozvíte se základní informace o obchodních podmínkách a dalších právních náležitostech, které se internetového podnikání týkají. Na závěr se s vámi autor knihy podělí o zajímavé tipy a triky, které vám rozjetí e-shopu usnadní.

Jen suché informace? Ani náhodou

K neuvěřitelnému množství informací E-shop kniha nabízí i spoustu bonusů, mezi něž patří dva vzorové soubory v textovém editoru či všechny obrázky a grafy uvedené v knize. Pokud vám jde ze všech nových poznatků hlava kolem, autor E-shop knihy vám zdarma poskytne třicetiminutovou konzultaci. Tato konzultace proběhne osobně, telefonicky nebo online a její náplní bude podrobná analýza vašeho obchodu včetně jeho nedostatků a následných tipů na zlepšení. E-shop kniha nabízí i atraktivní affiliate program, ke kterému se lze připojit a na jejímž doporučení je možné vydělat.

E-shop kniha se již ve svých počátcích těší řadě příznivých recenzí ze strany odborníků a lidí zainteresovaných v internetovém podnikání. Její rozsah (503 stran) i komplexní zachycení tématu internetového obchodu z ní činí klíčovou publikaci pro tento živý, stále se rozvíjející obor. Začínajícím, ale i zkušeným majitelům e-shopu ji lze jen doporučit.

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    Skrýt reklamu