Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Rozjeďte své podnikání s E-shop knihou!

Inzerce

Inzerce

Dne 1. říjnaeshop-kniha-velky se na pomyslném „knižním pultu“ můžete setkat s novinkou: e-publikací E-shop kniha, která poskytuje ucelený návod k vybudování vlastního internetového obchodu.

Inzerce

Internetové obchody se stávají čím dál populárnějším způsobem podnikání a zákazníci na pohodlí nákupu z domova rádi slyší. Pokud i vy koketujete s myšlenkou na založení vlastního internetového obchodu, rozhodně byste neměli titul E-shop kniha přehlédnout. Můžete si jej zakoupit na stránce http://www.eshopkniha.cz/.

Co E-shop kniha nabízí?

Autor knihy Ing. Jan Kalianko slibuje uvést naprosté začátečníky do obchodování na internetu, a to ve dvaceti kapitolách. Z E-shop knihy se dozvíte, jak si zvolit sortiment, poznat své zákazníky a rozhodnout se, zda se vám vyplatí mít vlastní sklad. Naučíte se vytvářet analýzy (včetně základní SWOT analýzy), texty ke zboží, naučíte se měřit výkony e-shopu či jednat s obchodními partnery.

E-shop kniha vás také naučí, jak novorozený e-shop propagovat na sociálních sítích a jak si vybrat nejlepší dopravce. Dozvíte se základní informace o obchodních podmínkách a dalších právních náležitostech, které se internetového podnikání týkají. Na závěr se s vámi autor knihy podělí o zajímavé tipy a triky, které vám rozjetí e-shopu usnadní.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Jen suché informace? Ani náhodou

K neuvěřitelnému množství informací E-shop kniha nabízí i spoustu bonusů, mezi něž patří dva vzorové soubory v textovém editoru či všechny obrázky a grafy uvedené v knize. Pokud vám jde ze všech nových poznatků hlava kolem, autor E-shop knihy vám zdarma poskytne třicetiminutovou konzultaci. Tato konzultace proběhne osobně, telefonicky nebo online a její náplní bude podrobná analýza vašeho obchodu včetně jeho nedostatků a následných tipů na zlepšení. E-shop kniha nabízí i atraktivní affiliate program, ke kterému se lze připojit a na jejímž doporučení je možné vydělat.

E-shop kniha se již ve svých počátcích těší řadě příznivých recenzí ze strany odborníků a lidí zainteresovaných v internetovém podnikání. Její rozsah (503 stran) i komplexní zachycení tématu internetového obchodu z ní činí klíčovou publikaci pro tento živý, stále se rozvíjející obor. Začínajícím, ale i zkušeným majitelům e-shopu ji lze jen doporučit.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Nenechte si ujít

odehnal-kolev-web

Komerční prostory: Jak se vyvíjí jejich nájmy? | Marek Odehnal a Roman Kolev

Premium
patrik-burian-web

Předání firmy managementu je náročný proces na několik let | Patrik Burian (SvětKaravanů.cz)

marian-kamenistak-web

Mentoring IT manažerů: Jak probíhá v praxi a komu se vyplatí? | Marián Kamenišťák

Premium
jan-prochazka-web

Jak firmu připravit na příchod finančního ředitele? | Jan Procházka (4camping)

dan-nytra-web

E-mail marketing a AI. Co už dnes funguje v praxi? | Dan Nytra

jiri-jemelka-web

Firemní hodnoty: Jak si je určit a jak s nimi pracovat? | Jiří Jemelka

Premium
jiri-rostecky-senta-cermakova-web

Jirka Rostecký: Úspěch v podnikání určuje i naše rodina | Senta Čermáková

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

Premium
michal-vodak-web

Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Inzerce