Inzerce

Komentáře a události

leos-spachta-iea-web

Leoš Špachta: Proč by (nejen) agentury měla zajímat soutěž Internet Effectiveness Awards 2019?

Do 30. dubna mohou firmy podávat přihlášky do soutěže Internet Effectiveness Awards 2019, kterou pořádá Asociace.BIZ. Manažer soutěže Leoš Špachta si se mnou povídal o tom, proč by to zejména agentury mělo zajímat a co svou účastí získají. Oproti uplynulým…

Před 2 roky

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

Na internetu vychází mnoho fantastických zpráv o tom, který startup dostal jak velkou investici. Pro většinu lidí jsou takové zprávy senzací, kterou lze jen závidět. Lidé jako Ondřej Fryc za nimi ale vidí mnohem víc. A zejména všechno to negativní,…

Před 2 roky

Inzerce

michal-koubek-9-web

Jak řídit cashflow e-shopu?

Společně s Michalem Koubkem z IdeaSupport.cz jsme pro vás připravil další díl série našich rozhovorů o finančním řízení firem. Tentokrát si povídáme o tom, jak řídit cashflow e-shopu. Poslechněte si i naše další rozhovory: Michal Koubek: Jak a proč si…

Před 2 roky

petr-skondrojanis-10-web

Jak dávat zpětnou vazbu zaměstnancům?

Poskytování zpětné vazby zaměstnancům je jednou z překvapivě velkých výzev mnoha zaměstnavatelů. Jak by k ní měli přistupovat a jak ji předat co nejefektivněji? O tom jsem si povídal s Petrem Skondrojanisem z portálu COCUMA.cz. Společně s Petrem pro vás…

Před 2 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
jan-tichy-web

Jan Tichý: Co se změní, když freelancer založí vlastní agenturu?

O založení vlastní agentury přemýšlí nejeden freelancer. Jenomže, co se potom změní a jak se podnikání na volné noze liší od budování firmy? O tom jsem si povídal s Janem Tichým. Honza založil vlastní agenturu Medio Interactive, která se později…

Před 2 roky

marek-cagasek-web

Marek Cagášek (JP Servis): Budování sítě několika značek, kamenné prodejny, hledání a motivace zaměstnanců

Marek Cagášek je ředitelem společnosti JP Servis, která provozuje obchodní sít zahrnující několik značek, jako je například Minit, BIO point nebo PONT to go. Většinu jejich kamenných prodejen najdete ve veřejné dopravě, zdravotnických a kancelářských centrech. Zakoupit si v nich…

Před 2 roky

petr-skondrojanis-web

Jak se vypořádat s problémovými zaměstnanci?

Přiznejme si to. Svět není ideální. Můžeme stokrát mluvit i firemních kulturách, motivaci zaměstnanců a vytváření prostředí, do kterého se budou těšit, ale stejně se zaměstnavatelé dostanou i do situací, kdy budou muset řešit problémové zaměstnance. A o nich je…

Před 2 roky

michal-koubek-web

Cenotvorba: Jak k ní přistoupit a co podnikatelé podceňují?

S Michalem Koubkem z IdeaSupport.cz vám přinášíme další videorozhovor. Tentokrát se věnujeme cenotvorbě a všemu, co v ní podnikatelé podceňují. S Michalem natáčíme sérii videí o finančním řízení firem. Poslechněte si naše poslední epizody: Michal Koubek: Jak a proč si…

Před 2 roky

martin-chytry-12-web

Jak využít venkovní reklamu na maximum?

Společně s Martinem Chytrým z mojeBillboardy.cz pro vás natáčíme sérii videí o venkovní reklamě. V dnešním rozhovoru se věnujeme tomu, jak z ní vytěžit maximum. Jak postupovat při realizaci kampaně jděte napřímo za majiteli billboardů, vyhněte se prostředníkům portál mojeBillboardy…

Před 2 roky

konstantin-margaretis-1-web

Proč se vyplatí outsourcovat logistiku firmy?

Společně se CEO Skladon.cz Konstantinem Margaretisem pro vás připravujeme sérii rozhovorů o logistice firmy. V dnešním první videu si povídáme o tom, proč logistiku firmy outsourcovat, kdy se to vyplatí a kolik díky tomu mohou firmy ušetřit. Správný výpočet nákladů…

Před 2 roky

milan-fiala-strategie-web

Jak na analýzu trhu a strategii expanze do zahraničí?

Chystáte se expandovat do zahraničí? Společně s Milanem Fialou z agentury eVisions.cz jsme v dnešním videu rozebírali, jak vytvořit funkční strategii a co si předem zanalyzovat. S Milanem je to už pátý videorozhovor, který jsme o expanzi do zahraničí natočili….

Před 2 roky

leos-spachta-web

Leoš Špachta: Jaký měla rok 2018 agentura Fragile?

Je zajímavé sledovat, jak se postupem času vyvíjí jednotlivé firmy, jaká rozhodnutí přijímá jejich vedení a jak se jim mění priority. Co všechno se stalo v roce 2018 v agentuře Fragile, jsem si povídal s jejím obchodním ředitelem Leošem Špachtou…

Před 2 roky

TOP obsah

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání