Inzerce

Komentáře a události

Martin Šimko: SEO není mrtvé. A nikdy nebude

Zvyšovat, zvyšovat, zvyšovat. To se o návštěvnosti webových stránek říká. Nebo alespoň říkalo. Dnes se přístupy mění a spíše než na počet návštěvníků se hledí na jejich relevanci. – Strana 30

Před 7 roky

Jan Penkala: Je klíčové, aby e-shop posílal takové e-maily zákazníkům, které budou chtít číst

Jan Penkala je ředitelem společnosti ACOMWARE, kde má na starosti také službu inteligentní e-mailing. Pomáhal s ním například klientům, jako je Tescoma, Kytary.cz a další. – Strana 30

Před 7 roky

Inzerce

Peter Molnár: Kdo prochází slevový portál, jen aby se zabavil, často ani nic nenakoupí

Zakládat dnes nový slevový portál se může zdát jako zbytečnost. Vždyť jich je plný trh. To může být pravda, pokud jej ovšem nezakládá někdo se zkušenostmi. – Strana 30

Před 7 roky

Martin Perlík: V klubu Volnonožci zastáváme jiné role než v podnikání

Volnonožci nejsou jen označením pro ty, co podnikají na volné noze, ale i názvem pražského klubu. Ten sdružuje nezávislé profesionály, mezi něž patří například… – Strana 30

Před 7 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Petr Bechyně: Práce na kvalitním webu začíná daleko před grafikou a nikdy nekončí

Petr Bechyně svým klientům pomáhá s přípravou zadání a následným výběrem vhodných dodavatelů pro tvorbu webových stránek. – Strana 30

Před 7 roky

Michal Andera: Začínal jsem na vlastní pěst a ByznysPark byl vždy nezávislý

Michala Anderu jste už možná viděli. Vytváří totiž rozhovory pro svůj videopořad ByznysPark. Kromě toho je ale Michal i podnikatel, má vlastní projekt clarity-lab.com a věnuje se i psychologii podnikání. Sám sice rozhovorů vytvořil spoustu, málokdy ale měl šanci být tím, kdo odpovídá. Tak jsem se to rozhodl změnit. – Strana 30

Před 7 roky

Jarmila Kacerlová: Náš život se vyvíjí, stejně tak by se měl vyvíjet i náš životopis

Do dnešního rozhovoru jsem si přizval Jarmilu Kacerlovou, majitelku projektu www.cvprofi.cz zaměřeného na psaní profesních životopisů a profilů na LinkedIn. Co odpověděla na moje otázky? – Strana 30

Před 7 roky

Marek Odrobina: Drobní podnikatelé za právníkem dojdou většinou, až když nastane problém

Na náš e-mail často chodí prosby o nějakou právní radu. Bohužel ale nejsme právníci, a proto právní poradenství nemůžeme nikomu poskytnout, přesto se snažíme co nejvíce diskutovaných témat obsadit. Jedním z na internetu aktivních advokátů je Marek Odrobina. – Strana 30

Před 7 roky

Firma od koruny: Jaký minimální základní kapitál zvolit?

Jak vysoký zvolit základní kapitál při zakládání společnosti s ručením omezeným? Stačí koruna? Kolik založení firmy stojí a co říká zákon? – Strana 30

Před 7 roky

Jsou ještě grafické reklamní bannery efektivní?

Všichni stále mluví o bannerové slepotě, tedy o naší vypěstované neschopnosti vnímat grafické reklamní prvky. Přesto ale vidím stovky, možná tisíce webů, které jsou bannerů plné. Přijde mi to jako zajímavý protiklad, kdy jedni říkají, že jsou už bannery mrtvé,…

Před 7 roky

Mário Roženský: Napsat vlastní affiliate knihu byl můj sen

Dlouho očekávaná kniha o affiliate je tu! Mário Roženský na ní pracoval 4 měsíce. Po Michalu Majgotovi, o jehož knize jsme se bavili před pár dny, je tak druhým českým autorem… – Strana 30

Před 7 roky

Vyplatí se dnes ještě zakládat e-shop?

V Česku máme přes 35 tisíc internetových obchodů, což z nás dělá světovou velmoc. Přesto ale stále vznikají nové e-shopy a tato průtrž nových obchodníků se ne a ne zastavit. – Strana 30

Před 7 roky

TOP obsah

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize