Inzerce

Komentáře a události

content-web

Jaké formáty obsahu pomáhají hodnocení webu vyhledávači?

Zobrazíte se výše ve vyhledávačích, když na svém webu budete mít video? Obrázek? Podcast? Nebo něco jiného? Odpověď v tomto rozhovoru.

Před 5 roky

Řízení týmu freelancerů

Jaromír Dvořáček: Jak řídit tým profesionálů na volné noze?

Spolupracujeme s profesionály na volné noze? Naučte se je řídit. Zeptali jme se odborníka, jak nastavit pravidla takové spolupráce a jak ji neodsoudit k zániku.

Před 5 roky

Inzerce

stohy-papiru-web

14 „jak“ obsahového marketingu

Čtenáři Mladého podnikatele často posílají své dotazy, které se týkají obsahového marketingu a začínají na „jak“. Jejich dotazy jsem sepsal a položil je zkušenému specialistovi.

Před 5 roky

adresni-radek-web

Jak správně nastavit URL adresy na vašem webu?

URL adresy zmiňují SEO specialisté jako jeden z nejdůležitějších on-page faktorů při hodnocení webu vyhledávači. Zkusme se na ně podívat blíže a zjistit, zda se to s jejich důležitostí trochu nepřehání.

Před 5 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
carousel-ads-web

Jak pracovat s carousel ads na Facebooku?

Rotující reklamy na Facebooku umožňují zobrazit více objektů (např. produktů) v jedné reklamě najednou. Jak toho můžete využít pro své podnikání vy?

Před 5 roky

Facebook video

8 mýtů kolem videa na Facebooku, kterým nevěřte

Při přemýšlení nad tvorbou obsahu pro vaši facebookovou stránku velmi pravděpodobně zvážíte i video. S jeho vytvářením se ale pojí mnoho mýtů, které jsem předložil Jendovi Perlovi.

Před 5 roky

Onpage a offpage faktory

Rozdíl mezi on-page a off-page faktory: Znáte ho?

S pojmy on-page a off-page faktory se setká každý online podnikatel. Pojďme si ale vysvětlit, co vlastně znamenají.

Před 5 roky

odpocinek-muz-lavicka-web

Jaké jsou nejdůležitější vlastnosti online podnikatelů?

Podnikání na internetu si chce vyzkoušet mnoho lidí. Kromě spousty dalších otázek řeší i to, jaké vlastnosti by měli mít, případně jaké rozvíjet.

Před 5 roky

David Pohorský

Odstranění pravého reklamního sloupce ve vyhledávání Google je špatná zpráva pro malé inzerenty

Světem PPC reklamy jako kulový blesk proběhla zpráva o tom, že Google oficiálně potvrdil zrušení pravého sloupce reklamy ve výsledcích vyhledávání. Co to v praxi znamená a jak to ovlivní váš rozpočet na PPC reklamu?

Před 5 roky

Expanze do Německa

Expanze do Německa: Jaký je tamní trh podle zkušenosti VašeČočky.cz?

Německo patří mezi trhy, po kterých se může ohlížet nejeden český e-shop. Podle CEO VašeČočky.cz Jiřího Urbana je to ale trh plný specifik, která si ukážeme v tomto článku.

Před 5 roky

Instant Articles

Jak ovlivní Instant Articles Facebooku značky médií?

Jedním z největších negativ facebookových Instant Articles je možná ztráta čtenářova vztahu s médiem. Jak se na to dívá specialista na branding?

Před 5 roky

Milan Pichlík

Affiliate katalogy: Co to je a jak na tom vydělat peníze?

Podle Milana Pichlíka v nich e-shopy nevidí skutečný potenciál. Zároveň mohou být startem pro větší podnikání. Jak s nimi tedy pracovat?

Před 5 roky

TOP obsah

michael-rostock-poplar-web

Michael Rostock – Poplar: Vítězové a poražení v byznysu, předpoklady úspěchu, trendy pro startupy

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory