Jak nastavit systém odměňování zaměstnanců ve firmě? Na příkladu vlastní firmy Megapixel to detailně popsal její zakladatel Tomáš Matějček.
Před 1 dnem
Růst rozvážkové služby Dáme jídlo se zpomalil. Jak na to reaguje nový CEO Adam Kolesa, který je v době natáčení ve funkci teprve 3 měsíce?
Před 5 dny
VIDEO: Martin Rozhoň a Martin Bernátek. Oba založili firmy, oba je prodali, ale oba úplně jinak. V čem postupovali jinak a v čem se naopak shodují?
Před 1 týdnem
Řídil Mall Group, Kostelecké uzeniny a další. Co se Jan Hanuš naučil o zvládání firemních krizí a transformací? A jak se mu pracovalo pro Petra Kellnera či Andreje Babiše?
Před 4 týdny
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Umělá inteligence mění způsoby řízení firem. Na trhu již dnes existuje řada technologií, které můžete snadno vyzkoušet a implementovat do firmy. Jaké to jsou?
Před 1 měsíc
Zákaznická péče Shoptetu je rozdělena do 4 částí. Nevěnuje se jen uživatelům krabicového řešení pro e-shopy, ale také premium klientům a dalším partnerům.
Před 2 měsíce
Společná diskuze dvou českých miliardářů. Jan Bednář (Shipmonk) a Oliver Dlouhý (Kiwi.com) o tom, v čem se liší jejich přístupy k řízení firem.
Před 2 měsíce
Slovenská verze Slevomatu neměla na trhu dobrou pověst a její tým se po nástupu Aleše v podstatě rozpadl. Firma tak musela začínat znovu. Poslechněte si víc.
Před 2 měsíce
Bonami muselo propustit část svých zaměstnanců, zavřít dvě prodejny a provést řadu dalších opatření. Poslechněte si, co firmu zachrání v probíhající krizi.
Před 4 měsíce
Zkušený byznysmen Jiří Hlavenka radí, jak se vypořádat s krizí ve firmě, na co se zaměřit a jak na ni reagují firmy v e-commerce.
Před 4 měsíce
Pracovali na TOP pozicích v Microsoftu, PPF a O2. Poslechněte si, jaká byla práce pro Stevea Ballmera či Petra Kellnera. Exkluzivní rozhovor.
Před 4 měsíce
Zástupci tří firem komentují, kdy dává v podnikání smysl outsourcovat část byznysu a na co se zaměřit místo ní.
Před 5 měsíců
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.