Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Richard Galovič: Jak se podniká s historickou značkou Favorit?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Kola značky Favorit si svou největší slávu zažily v dobách socialismu. Mnohokrát jsem se dočetl, že byly velkým snem tehdejší mládeže, ale že na nich jezdily i tehdejší cyklistické hvězdy. Slovenský podnikatel Richard Galovič značku začal obnovovat. Jak to dělá a co takový byznys obnáší? To bylo tématem našeho rozhovoru.

Historie značky a mediální prostor zadarmo. To jsou jen některé z „bonusů“, které Richard Galovič zakoupením značky získal. Za její obnovou je ale mnoho velmi náročných příprav, analýz a hlavně návrhů nových kol, které se neprodávají za zrovna malé peníze.

V rozhovoru jsme si povídali třeba o tom, proč celá značka tak upadla, jak se ji dá obnovit a jak vznikaly návrhy prvních kol, které dnes Favorit prodává. Rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.

Co se ve videu dozvíte?

  • Proč Richard Galovič zakoupil zrovna značku Favorit?
  • V čem viděl na trhu největší potenciál?
  • Kolik ho tato akvizice stála?
  • Jak vznikaly prototypy prvních kol?
  • Jak se dnes Favorit prodává a jak se mu daří?
  • Jak nad byznysem Richard Galovič přemýšlí?

Na našem webu najdete spoustu rozhovorů o začátcích podnikání, ale třeba i o osobním rozvoji. Vyzpovídali jsme pro vás stovky podnikatelů a dalších osobností. Všechny rozhovory najdete v této rubrice.

Další podnikatelé, kteří tu s vámi sdílí své know-how:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Mirek

Před 6 roky

Richarda Galoviče jsem potkal když s Favoritem začínál. Tehdy mi vyprávěl velmi optimistické vize o tom kolik kol prodají a že nechce prodávat jen kola, ale vytvořit love brand kam budou patřit doplňky, kavárny a bude to takový ekosystém jako má třeba Apple. Už tehdy jsem měl pochybnosti zda se v u nás na SK najde dostatek zákazníků. Jak to po letech dopadlo víme. Z ekonomického hlediska mi to přijde jako obří fail. Nalilo se do toho minimálně 120M a obrat bude max 50M. Na začátku o zahraničí vůbec nehovořil a ono to má svojí logiku. Favorit venku nikdo nezná. Ano, něco málo se do zahraničí prodalo. Ale to byl jiný trh a jiná doba. Existovala pouze silniční kola a z pohledu kontextu co byl u nás bylo bráno za úspěch jakýkoliv prodej ikdyž na dotyčným trhu se mohlo jednat v podstatě o margináli. Tak či onak přeji Favoritu světlé zítřky, bylo by škoda kdyby opět zaniknul.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

jan-puncochar-web

Jan Punčochář: Řízení restaurace, otevírání nového podniku, marketing v gastro byznysu

jan-junek-web

VIDEO: Jan Junek: Jak UX designér začne provozovat kavárnu?

radek-klein-web

Trdelníky. Jak funguje byznys, do kterého se může zapojit každý? | Radek Klein (Trdlokafé)

zuzana-fryaufova-web

Jak se vyrábí bloky, zápisníky a další produkty young_block? | Zuzana Fryaufová

Premium
martin-mikulenka-web

Vybudujte úspěšnou kamennou prodejnu | Martin Mikulenka

tomas-vala-web

Tomáš Vala: Jak zvládá pandemii SIKO, investice do technologií, krizové plány

daniel-tomes-web

Daniel Tomeš (Traficon): Jak funguje byznys s prodejnami tabákových výrobků?

matyas-smutny-web

Matyáš Smutný: Jak neuspět v podnikání a spadnout na úplné dno?