Inspirace pro vaše podnikání a marketing
🔴 Aktuálně: Připravujeme pro vás praktické informace, jak ve vašem podnikání zvládnout aktuální situaci. Speciální rozhovory najdete v této rubrice.

RESHOPER 2020: poradí s růstem majitelům e-shopů a poskytne rady pro začínající podnikatele

PozvánkaSponzorováno

Provozovatelé e-shopů, freelanceři a zájemci o tuto oblast se 30. ledna sejdou na pražském výstavišti v Letňanech, kde se koná už třetí ročník Reshoperu – největší tuzemské akce určené české e-commerce scéně. Reshoper přivítá více než sto firem a přes čtyři tisíce zástupců českých a slovenských e-shopů. Součástí akce bude veletrh, konference, poradenská zóna, a taky partnerský program.

Pomůžeme s růstem vašeho e-shopu

Ať už vás zajímají jakékoli otázky ohledně strategického rozvoje vašeho e-shopu, dostanete na ně odpověď na konferenci. Z praktických přednášek se mimo jiné dozvíte, do čeho se vyplatí investovat čas a peníze, jak lépe porozumět českým zákazníkům anebo jak správně řídit marketing, vývoj i rozvoj e-shopu. „Letos celý koncept oproti minulému ročníku rozšiřujeme a většina našich přednášek bude postavena na unikátních datech, výzkumech a analýzách vytvořených právě pro Reshoper. Do hloubky prozkoumáme témata, která rozhodují o úspěchu či krachu každého eshopu,“ vysvětluje CEO Reshoperu, Eva Knirschová. Konference přinese taky detailní analýzu instagramových účtů všech českých e-shopů, stejně jako nová data celého trhu z pohledu SEO.

Z teorie přímo do praxe

Se zástupci českých i zahraničních firem, které pomáhají rozvoji e-shopů, se osobně potkáte na veletrhu. Zjistíte, jaké trendy hýbou e-commerce světem, a vyzkoušíte si nové nástroje. Svou účast na lednovém Reshoperu potvrdilo už více než sto z nich.

Mezi nimi například i firma Smartlook. Díky nástrojům, které nabízí, můžete sledovat cestu návštěvníka od vstupu na e-shop po koupi finálního produktu. Nashromážděná data se navíc nepřetržitě nahrávají, a zároveň zaznamenávají do grafu. Výsledkem je dokonalá zpětná vazba o chování návštěvníků. Své know-how přijede prezentovat i velký a zahraniční hráč s dvacetiletou tradicí, který letos vstupuje na český a slovenský trh – firma Kelkoo group. Tato globální marketingová platforma pro e-commerce má v současné době zastoupení už ve 22 zemích. Kelkoo misí je podpořit prodej internetových prodejců a přivést na jejich e-shop takové zákazníky, kteří mají opravdový zájem o jejich produkty. V neposlední řadě se představí firma Quant. Vystavovatel, který se kromě e-commerce specializuje i na offline retail nabízí cloudové řešení pro správu obchodních prostorů. Zabývá se optimalizací prodejen a poskytuje planogramy specifické pro každou jednotlivou pobočku.

O novinkách a marketingových nástrojích budou po celou dobu konání akce přednášet odborníci na partnerském pódiu v prostorách veletrhu. Výběr toho nejlepšího nástroje pro váš e-shop můžete zdarma zkonzultovat v poradenské zóně.

Poradíme začínajícím podnikatelům

Nemáte ještě svůj e-shop, ale chcete začít podnikat? I pro vás je připravena speciální sekce. Odborníci z projektu Podnikni to! vám zdarma nabídnou osobní mentoring a pomohou s prvními kroky k nastartování vlastního podnikání. Kromě toho získáte celou řadu bonusů a slev na služby a nástroje, které vám start podnikání ulehčí. „Cílem Podnikni to! na Reshoperu je pomoci účastníkům rozvinout podnikatelský nápad ve fungující byznys. Věříme, že podnikání není o IČ nebo s.r.o. Chceme vám ukázat, jak ověřit potenciál nápadu ještě před tím, než investujete velké peníze, vystavíte se nesmyslnému riziku nebo zbytečně promrháte roky života,“ říká spolumajitel a COO Podnikni to!, Max Dušek.

Reshoper ve znamení sítě kontaktů a partnerství

Díky velkému počtu vystavovatelů, budete mít možnost navázat nové kontakty anebo si vyjednat lepší podmínky u stávajících dodavatelů. Součástí akce bude i večerní organizovaný networking, kterého se návštěvníci konference mohou, ale nemusí, zúčastnit.  „Dlouhodobě mě trápí množství networkingových akcí a večerů, které mají sice networking v názvu, ale realita je jiná. My chceme účastníky opravdu efektivně propojit a navodit přátelskou atmosféru, i vystavovatele na stáncích podporujeme v proaktivitě. Pasivní poskytnutí „networkingové“ aplikace prostě nestačí, to už jsme si ověřili,“ uvádí Eva Knirschová.

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!



Skrýt reklamu