Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

RESHOPER 2020: poradí s růstem majitelům e-shopů a poskytne rady pro začínající podnikatele

Inzerce

Inzerce

Provozovatelé e-shopů, freelanceři a zájemci o tuto oblast se 30. ledna sejdou na pražském výstavišti v Letňanech, kde se koná už třetí ročník Reshoperu – největší tuzemské akce určené české e-commerce scéně. Reshoper přivítá více než sto firem a přes čtyři tisíce zástupců českých a slovenských e-shopů. Součástí akce bude veletrh, konference, poradenská zóna, a taky partnerský program.

Pomůžeme s růstem vašeho e-shopu

Ať už vás zajímají jakékoli otázky ohledně strategického rozvoje vašeho e-shopu, dostanete na ně odpověď na konferenci. Z praktických přednášek se mimo jiné dozvíte, do čeho se vyplatí investovat čas a peníze, jak lépe porozumět českým zákazníkům anebo jak správně řídit marketing, vývoj i rozvoj e-shopu. „Letos celý koncept oproti minulému ročníku rozšiřujeme a většina našich přednášek bude postavena na unikátních datech, výzkumech a analýzách vytvořených právě pro Reshoper. Do hloubky prozkoumáme témata, která rozhodují o úspěchu či krachu každého eshopu,“ vysvětluje CEO Reshoperu, Eva Knirschová. Konference přinese taky detailní analýzu instagramových účtů všech českých e-shopů, stejně jako nová data celého trhu z pohledu SEO.

Z teorie přímo do praxe

Se zástupci českých i zahraničních firem, které pomáhají rozvoji e-shopů, se osobně potkáte na veletrhu. Zjistíte, jaké trendy hýbou e-commerce světem, a vyzkoušíte si nové nástroje. Svou účast na lednovém Reshoperu potvrdilo už více než sto z nich.

Mezi nimi například i firma Smartlook. Díky nástrojům, které nabízí, můžete sledovat cestu návštěvníka od vstupu na e-shop po koupi finálního produktu. Nashromážděná data se navíc nepřetržitě nahrávají, a zároveň zaznamenávají do grafu. Výsledkem je dokonalá zpětná vazba o chování návštěvníků. Své know-how přijede prezentovat i velký a zahraniční hráč s dvacetiletou tradicí, který letos vstupuje na český a slovenský trh – firma Kelkoo group. Tato globální marketingová platforma pro e-commerce má v současné době zastoupení už ve 22 zemích. Kelkoo misí je podpořit prodej internetových prodejců a přivést na jejich e-shop takové zákazníky, kteří mají opravdový zájem o jejich produkty. V neposlední řadě se představí firma Quant. Vystavovatel, který se kromě e-commerce specializuje i na offline retail nabízí cloudové řešení pro správu obchodních prostorů. Zabývá se optimalizací prodejen a poskytuje planogramy specifické pro každou jednotlivou pobočku.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

O novinkách a marketingových nástrojích budou po celou dobu konání akce přednášet odborníci na partnerském pódiu v prostorách veletrhu. Výběr toho nejlepšího nástroje pro váš e-shop můžete zdarma zkonzultovat v poradenské zóně.

Poradíme začínajícím podnikatelům

Nemáte ještě svůj e-shop, ale chcete začít podnikat? I pro vás je připravena speciální sekce. Odborníci z projektu Podnikni to! vám zdarma nabídnou osobní mentoring a pomohou s prvními kroky k nastartování vlastního podnikání. Kromě toho získáte celou řadu bonusů a slev na služby a nástroje, které vám start podnikání ulehčí. „Cílem Podnikni to! na Reshoperu je pomoci účastníkům rozvinout podnikatelský nápad ve fungující byznys. Věříme, že podnikání není o IČ nebo s.r.o. Chceme vám ukázat, jak ověřit potenciál nápadu ještě před tím, než investujete velké peníze, vystavíte se nesmyslnému riziku nebo zbytečně promrháte roky života,“ říká spolumajitel a COO Podnikni to!, Max Dušek.

Reshoper ve znamení sítě kontaktů a partnerství

Díky velkému počtu vystavovatelů, budete mít možnost navázat nové kontakty anebo si vyjednat lepší podmínky u stávajících dodavatelů. Součástí akce bude i večerní organizovaný networking, kterého se návštěvníci konference mohou, ale nemusí, zúčastnit.  „Dlouhodobě mě trápí množství networkingových akcí a večerů, které mají sice networking v názvu, ale realita je jiná. My chceme účastníky opravdu efektivně propojit a navodit přátelskou atmosféru, i vystavovatele na stáncích podporujeme v proaktivitě. Pasivní poskytnutí „networkingové“ aplikace prostě nestačí, to už jsme si ověřili,“ uvádí Eva Knirschová.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Průzkum: Jak vidí české firmy svou budoucnost? | Petr Macek (Caflou)

gabriela-mrkvicova-web

Zkušená networkerka: Jak v byznysu budovat kvalitní vztahy? | Gabriela Mrkvicová (Smart Network)

jan-astary-web

Jak se buduje e-commerce agentura? | Ján Aštary (Dexfinity)

jiri-peslar-web

Měnové konverze: Na co si dát pozor, pokud podnikáte v zahraničí? | Jiří Peslar (Allrisk)

martin-jares-web

Zákaznická spokojenost: Co ji nejvíce ovlivňuje? | Martin Jareš (Foxdeli)

demanova-rezort-web

Jak se dělá marketing populárního slovenského rezortu? | Jozef Droppa a Ondřej Lipták

jaroslav-rasa-web

Jaké firmy zvládají těžká období lépe? | Jaroslav Řasa (ABRA)

marek-odehnal

Jak pracuje investiční poradce pro zkušené manažery a podnikatele? | Marek Odehnal

Komentáře

TOP header

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Inzerce