Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Redakce: Hromadné ověření domén? Nově můžete svoji doménu hledat i u nás!

Inzerce

Inzerce

Respektive u našich kolegů z Objevit.cz. Ti totiž otevřeli nový nástroj, a to hromadné ověřování domén. Ten vám pomůže například v situaci, kdy hledáte správnou doménu, ale nechce se vám zkoušet jednu po druhé, zdržuje vás to a chcete jich ověřit daleko více naráz…

Inzerce

Doména je důležitá

Výběr správné domény je dnes velice důležitý. Volných domén je stále méně a nalézt opravdu pěkné kousky nemusí být snadné. Michal Kubíček, s nímž jste mohli v posledních dnech číst hned dva rozhovory, v jednom řekl: „Pěkných volných .CZ domén je určitě hodně. Je to jen o dostatku nebo nedostatku fantazie člověka.“ 

Jenže právě fantazie může být problém. Kord, když musíte zkoušet tipy na domény vždy po jedné. Je to zdlouhavé, nudné a i zbytečné.

Hromadné ověřování domén

Náš nástroj lze použít na domény .CZ, .INFO, .NET, .COM, .ORG, .EU a .BIZ. Na českém internetu je podobných nástrojů více, přesto je někdy problém najít takový, který by vám skutečně vyhovoval. Právě proto jsme otevřeli navíc web OvěřováníDomén.cz, který nabízí opravdu jednoduchý, za pár minut udělaný design s okénkem pro ověření domén. Rušit vás nebude vůbec nic, žádná reklama, vyskakující upoutávky a další. Pouze odkaz na objednávku, který vám však v ověření domén nijak nebrání, a pokud nechcete registrovat u naší oblíbené společnosti Wedos Internet a.s., tak jej vůbec nemusíte použít.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Přejeme tedy hodně štěstí v ověřování!

Na závěr otázka: Ověřování domén, nebo ověření domén?

Co používáte za výraz? Co byste zadali do Googlu, kdybyste hledali podobný nástroj? My se nějak nemohli shodnout…

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

redakce

Skládá se z podnikatelů, právníků a odborníků v různých oblastech, kteří denně připravují nové články, rozhovory a zajímavosti ze světa podnikání!

Nenechte si ujít

martin-nedved-web

Obchod je základní kompetence každého podnikatele. Jak se ho naučit? | Martin Nedvěd

petra-kotalova-web

Z juniorky manažerkou. Jak rozjet kariéru? | Petra Kotalová

Premium
petr-pouchly-web

Podnikat je stále těžší, lídři firem jsou vyčerpaní. Jak v náročné době řídit firmu? | Petr Pouchlý

andrea-horniczka-web

Umělá inteligence a Meta. Jak se mění reklamy na Facebooku? | Andrea Horniczká (Dexfinity)

Premium
jan-panek-web

Jak rozvíjet a profesionalizovat malou firmu? | Jan Pánek (Via Tempia)

juraj-harkabuzik-web

E-shopy prodělávají na zákaznické podpoře, aniž by o tom věděly | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

jakub-alt-web

130 tisíc podnikatelů fakturuje přes SuperFakturu. Jak se jí to povedlo? | Jakub Alt

Premium
dalibor-cicman-web

Za 10 let 3,5 miliardy. Jak vyrostl GymBeam? | Dalibor Cicman

Komentáře

Václav K.

Před 11 roky

Dobrý nástroj, určitě jej využiji. Chybělo mi něco lehkého… A používám spíše „ověření domén“.

Odpovědět »

Lukaaashek

Před 11 roky

Používám a hledal bych „ověřování“ domén.

Odpovědět »

hexageek

Před 11 roky

Otestujte hromadne registrace/overeni od HEXAGEEKU .. http://www.hexageek.com/cze/pages/hromadna-registrace-domen

Odpovědět »

JF

Před 11 roky

Pro zjištění různých informací o doménách a případnou registraci volné domény můžete použít také následující odkaz

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
michal-vodak-web

Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák

Premium
petr-pouchly-web

Podnikat je stále těžší, lídři firem jsou vyčerpaní. Jak v náročné době řídit firmu? | Petr Pouchlý

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Inzerce