Inzerce

Pavel Jílek: Půjčuji lidem iPhony, když potřebují náhradní

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Před 5 měsíci dostal Pavel Jílek nápad – pomůže lidem, kterým se třeba rozbil iPhone a potřebují na pár dní půjčit náhradní. „Maximálně vám půjčí Android. V lepším případě budete mít štěstí na starší iPhone s nízkou pamětí,“ popisuje smysl svého projektu iPhonePůjčovna.cz.

Inzerce

Dnes má iPhonů v oběhu už 8, ale postupně nakupuje další. V podstatě bez investic do marketingu se mu hned od začátku začali ozývat klienti – jednotlivci i velké firmy. Zaměřuje se především na náročnější klientelu, mezi kterou řadí podnikatele, manažery a lidi, kteří využívají iPhone ke své práci.

Moc lidí jeho nápadu nevěřilo, dokonce sám jej považoval spíše za legraci. Dnes mu ale generuje peníze a během několika měsíců by se chtěl dostat do zelených čísel. Do 24 hodin dokáže doručit iPhone kamkoliv v České republice a ušetřit tak zákazníkům peníze i zbytečné starosti.

iPhony si lidé u Pavla nepůjčují jen tehdy, když se jim rozbijí. „Často je potřebují jen na pár dní, třeba po dobu reklamace, servisu, pojistné události nebo z jakéhokoli jiného důvodu potřebují telefon s operačním systémem iOS, ale nechtějí nebo nemohou si hned kupovat nový,“ říká Pavel s tím, že po 5 měsících iPhonePůjčovna.cz překonala jeho očekávání.

V Pavlově nabídce najdete iPhone 7 Plus, iPhone 7, iPhone 6s, ale třeba i starší model iPhone 5s. Ceny za pronájem se pohybují od 59 Kč do 199 Kč bez DPH za 1 den v závislosti na délce pronájmu. Například iPhone 7 Plus vás na 14 dní vyjde na 179 Kč bez DPH na 1 den. Kompletní nabídku a ceník můžete najít na tomto odkaze.

Pavel by rád vyfotil všechny iPhony z nabídky najednou, ale nejde to. Většina je u jeho zákazníků. | Zdroj fotky: Archiv Pavla Jílka

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

pavel-pajkrt-web

Jak nastavit spolupráci s freelancery? | Pavel Pajkrt (Skillminers)

jiri-hlavka-web

Obalové materiály: Aktuální situace na trhu a jak na nich ušetřit? | Jiří Hlávka (Packung)

konstantin-margaretis-web

Řízení rychle rostoucí firmy | Konstantin Margaretis (Skladon)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Pro předplatitele
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

jiri-rostecky

Ještě lepší rozhovory. Spouštíme předplatné

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
pavel-milan-cerny-web

Jak nastavit firmu a žít plnohodnotný život? | Pavel Milan Černý (Econea.cz)

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce