Inzerce

Psychologie

Náš zákazník, náš pán: Jak jste na tom s přístupem ke klientovi?

Vhodný přístup ke klientovi je dalším ze zásadních bodů podnikání. Dobrý zákazník není ten, který nakoupí, ale ten, který se vrátí – a právě váš přístup k němu do velké míry ovlivní jeho chuť mít s vámi ještě někdy co do činění….

Před 7 roky

9 způsobů, jak posílit svůj mozek

Mozek a všechno v něm je nejcennějším kapitálem každého podnikatele a profesionála na volné noze. Je tedy třeba mu věnovat potřebnou péči a dopřávat mu stravu nejen fyzickou, nýbrž i duševní. Jak posílit váš mozek, aby perfektně fungoval? 1. Využijte své…

Před 7 roky

Inzerce

4 tipy, jak i na cestách zůstat produktivní

Není to ještě tak dávno, kdy „pracovat“ znamenalo „sedět v kanceláři“ a „cestovat“ znamenalo „nepracovat“. Časy se ovšem mění a dnes se čím dál tím více lidí pouští do takových profesí, které pravidelné docházení do kanceláře nevyžadují a které – díky…

Před 7 roky

Práce z domova: Jak se nestat nevrlým poustevníkem v pyžamu

Počet lidí, kteří pracují z domova, rok od roku roste. Ať už se jedná o lidi, kteří prostřednictvím technologií pracují pro svou firmu, nebo o nezávislé profesionály, obě skupiny podlehly výhodám práce z vlastního bytu. Tento způsob vydělávání peněz s sebou ovšem nese…

Před 7 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Vaše online reputace: Jste to, co sdílíte…

Jak se o vás vaši noví klienti dozvědí? A co o vás vůbec vědí? Než dojde na setkání tváří v tvář, váš klient či zákazník si o vás již dávno udělal obrázek podle toho, jaká je vaše aktivita na Internetu –…

Před 7 roky

Psychologie barev v marketingu a brandingu aneb Jak nás dokáží ovlivnit?

Možná znáte takové ty vágní a šarlatánské poučky, že „žlutá je nejveselejší barva spektra“ a „zelená znamená klid“. Ne – tak marketing skutečně nefunguje. Barvy, které nás obklopují, přesto mají jistý vliv na naše podvědomí a právě tyto vlivy lze…

Před 7 roky

33 skutečných důvodů, proč nic nedotáhnete do konce – 2. část

Přinášíme druhý díl našeho článku „33 důvodů, proč nic nedotáhnete do konce“. Nenašli jste se v předchozích sedmnácti důvodech? Možná ten „váš“ důvod čeká na své odhalení právě zde… Jaké mohou být další příčiny toho, že nic nedotáhnete do konce?…

Před 8 roky

33 skutečných důvodů, proč nic nedotáhnete do konce – 1. část

Roste váš to-do seznam do výšek, ze kterých se vám točí hlava? Máte pocit, že dřete jako kůň, ale s malým nebo žádným výsledkem? Problém může být v tom, že veškeré úsilí, které vynakládáte, není příliš efektivní. Pokud se v prvním odstavci poznáváte,…

Před 8 roky

7 motivačních videí, na která byste se měli podívat

Motivace je v životě velice důležitá, což platí i pro podnikatele. Na internetu je řada povzbudivých videí, která vás mohou motivovat a zároveň mohou navodit lepší atmosféru v jinak pochmurném dni. Řada z nich je vystřižena z různých filmů, které…

Před 8 roky

Může být time management klíčem k vašemu úspěchu?

O time managementu je vydáno nesčetně publikací. Řada firem ho používá jako motivaci a součást kariérních plánů. Reklamy na nás volají „šetřete čas a peníze“. Přesto sami stále máme pocit, že by den měl mít alespoň 30 hodin a ze…

Před 8 roky

10 filmů, které vás budou motivovat a dodají vám elán do další práce

Není to tak dlouho, co jsme publikovali článek 10 filmů, které by měl vidět každý podnikatel. Od porna a drog až k internetu a doménám, který se u vás setkal s úspěchem. Vybírali jsme filmy, které alespoň z části odkrývali nějaký…

Před 8 roky

Jak a proč vytvářet myšlenkové mapy: 5 tipů a software zdarma

Myšlenkové mapy skrývají ohromný potenciál, který může být využit každým z nás. Jde o nástroj, který myšlenky nejen zachytí, ale také motivuje jejich tvorbu. Není to schéma; mapa zachycuje proces a má „kouzelnou“ moc – je srozumitelná bez ohledu na…

Před 8 roky

TOP obsah

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání