Vhodný přístup ke klientovi je dalším ze zásadních bodů podnikání. Dobrý zákazník není ten, který nakoupí, ale ten, který se vrátí – a právě váš přístup k němu do velké míry ovlivní jeho chuť mít s vámi ještě někdy co do činění….
Před 7 roky
Mozek a všechno v něm je nejcennějším kapitálem každého podnikatele a profesionála na volné noze. Je tedy třeba mu věnovat potřebnou péči a dopřávat mu stravu nejen fyzickou, nýbrž i duševní. Jak posílit váš mozek, aby perfektně fungoval? 1. Využijte své…
Před 7 roky
Není to ještě tak dávno, kdy „pracovat“ znamenalo „sedět v kanceláři“ a „cestovat“ znamenalo „nepracovat“. Časy se ovšem mění a dnes se čím dál tím více lidí pouští do takových profesí, které pravidelné docházení do kanceláře nevyžadují a které – díky…
Před 7 roky
Počet lidí, kteří pracují z domova, rok od roku roste. Ať už se jedná o lidi, kteří prostřednictvím technologií pracují pro svou firmu, nebo o nezávislé profesionály, obě skupiny podlehly výhodám práce z vlastního bytu. Tento způsob vydělávání peněz s sebou ovšem nese…
Před 7 roky
Jak se o vás vaši noví klienti dozvědí? A co o vás vůbec vědí? Než dojde na setkání tváří v tvář, váš klient či zákazník si o vás již dávno udělal obrázek podle toho, jaká je vaše aktivita na Internetu –…
Před 7 roky
Možná znáte takové ty vágní a šarlatánské poučky, že „žlutá je nejveselejší barva spektra“ a „zelená znamená klid“. Ne – tak marketing skutečně nefunguje. Barvy, které nás obklopují, přesto mají jistý vliv na naše podvědomí a právě tyto vlivy lze…
Před 7 roky
Přinášíme druhý díl našeho článku „33 důvodů, proč nic nedotáhnete do konce“. Nenašli jste se v předchozích sedmnácti důvodech? Možná ten „váš“ důvod čeká na své odhalení právě zde… Jaké mohou být další příčiny toho, že nic nedotáhnete do konce?…
Před 8 roky
Roste váš to-do seznam do výšek, ze kterých se vám točí hlava? Máte pocit, že dřete jako kůň, ale s malým nebo žádným výsledkem? Problém může být v tom, že veškeré úsilí, které vynakládáte, není příliš efektivní. Pokud se v prvním odstavci poznáváte,…
Před 8 roky
Motivace je v životě velice důležitá, což platí i pro podnikatele. Na internetu je řada povzbudivých videí, která vás mohou motivovat a zároveň mohou navodit lepší atmosféru v jinak pochmurném dni. Řada z nich je vystřižena z různých filmů, které…
Před 8 roky
O time managementu je vydáno nesčetně publikací. Řada firem ho používá jako motivaci a součást kariérních plánů. Reklamy na nás volají „šetřete čas a peníze“. Přesto sami stále máme pocit, že by den měl mít alespoň 30 hodin a ze…
Před 8 roky
Není to tak dlouho, co jsme publikovali článek 10 filmů, které by měl vidět každý podnikatel. Od porna a drog až k internetu a doménám, který se u vás setkal s úspěchem. Vybírali jsme filmy, které alespoň z části odkrývali nějaký…
Před 8 roky
Myšlenkové mapy skrývají ohromný potenciál, který může být využit každým z nás. Jde o nástroj, který myšlenky nejen zachytí, ale také motivuje jejich tvorbu. Není to schéma; mapa zachycuje proces a má „kouzelnou“ moc – je srozumitelná bez ohledu na…
Před 8 roky