Inzerce

Psychologie

Karel Mindless Novotný: Každý budujeme značku, většina z nás ale nevědomě

Svět je plný značek, každý z nás se s nimi denně setkává. Vlastní značka může být základem úspěchu, když víme, jak ji vybudovat. Karel Novotný o sobě tvrdí, že po 15 letech v byznysu už ví, jak tyto značky fungují, což dokazuje i…

Před 7 roky

Podnikatelem ze zoufalství: Je to správná cesta?

Proč jste začali podnikat? Důvody mohou být velmi různé: někdo vidí příklad v rodině, jiný se zkrátka rozhodl zkusit prodat jedinečné a cenné znalosti a podařilo se mu to. Někdo se věnoval tomu, co jej baví (třeba při škole), a zjistil,…

Před 7 roky

Inzerce

Robert Vlach: Freelanceři jsou na tom dnes mnohem lépe než majitelé menších firem

Roberta Vlacha možná neznáte, ale jeho portál navolnenoze.cz nejspíš ano. Nejenže na něm najdete přínosný blog o podnikání, ale i katalog zkušených freelancerů a specialistů v různých oborech. Pro mnohé se tento portál stal hlavním zdrojem nových zakázek a Robert je…

Před 7 roky

Efekt Zeigarnikové aneb Klíč k nastartování vaší produktivity

Produktivita a hospodaření s časem (nebo chcete-li time management) patří mezi velká a populární témata dnešní doby. Kdo by nechtěl zvládat své úkoly lépe, rychleji, radostněji? Patrně jste již na toto téma přelouskali řadu knížek nebo internetových článků a fór; odpověď…

Před 7 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Zuzana Hönigová: Manažeři na všech úrovních jsou v podstatě osamělí lidé

Koučka Ing. Zuzana Hönigová, MBA se věnuje osobnímu a profesnímu rozvoji, z velké části ale i řízení a motivaci lidí. Pro každého zaměstnavatele je právě práce se zaměstnanci velice důležitá a mnohdy i značně náročná. Položili jsme se tedy paní Hönigové…

Před 7 roky

Martin Lukeš: Podnikání má řadu výhod, i když přináší často menší příjem než zaměstnání

Mgr. Ing. Martin Lukeš, Ph.D. toho má za sebou už skutečně hodně. Vystudoval psychologii na Univerzitě Karlově a podnikovou ekonomiku a management na VŠE, získal i certifikát v oboru celoživotního vzdělávání v podnikání na Syracuse University. Rovněž je autorem knihy Psychologie podnikání…

Před 7 roky

Miroslav Kadlčík: Okolní svět mohou kritizovat pouze lidé, co jsou srovnáni sami se sebou

Kritika je něco, čemu se většina lidí ráda vyhýbá. Na druhou stranu pro nás může být i prospěšná, pokud je ale správně položena. Psycholog PhDr. Miroslav Kadlčík je dlouhodobým lektorem v oblasti komunikačních technik, vedení lidí a osobnostních předpokladů. Kromě toho…

Před 7 roky

5 věcí, které dělají veleúspěšní lidé před osmou hodinou ranní

Chrnět do jedenácti, probudit se vyspaní dorůžova, odpoledne trošku máknout a večer jít buď na akci s přáteli, nebo znovu zasednout k práci – tento životní styl je velmi svůdným lákadlem podnikání na volné noze. A podobně jako zpěv Sirén také lákadlem…

Před 7 roky

Faktor strachu: Jsou uchazeči o práci neschopní nebo jen nervózní?

Jednou z největších výzev v oblasti podnikání je moment, kdy už vám dětské botičky samostatného profesionála začnou být malé a vy začnete uvažovat o rozšíření svého podnikání. S tím se ovšem pojí jedna velmi ošemetná záležitost: najímání zaměstnanců. Až 74 % společností se…

Před 7 roky

5 zlozvyků, které ve vašem podnikání nemají místo

Všichni máme svá slabá místa a zlozvyky, které nám více či méně komplikují život. Tyto zlozvyky se netýkají jen našeho osobního života, ale zasahují i do toho pracovního – zejména se to projevuje v podnikání, kde se často obě roviny velmi…

Před 7 roky

10 věcí, které byste neměli říkat během prezentace

Čas od času před každým vyvstane nutnost veřejně vystoupit na nějaké téma. Pro podnikatele a freelancery je to navíc vynikající způsob, jak navázat kontakt s komunitou, předat jí své zkušenosti či pohled na věc a také se třeba dostat do povědomí…

Před 7 roky

20 věcí, které dnešní dvacetiletí nechápou

Časopis Forbes zveřejnil článek Jasona Nazara, tvůrce Docstoc, o věcech, které „dnešní mladí“ možná tak úplně nechápou. Nazarovi je nyní 34 let a Docstoc vytvořil také v době, kdy mu bylo něco málo přes dvacet. Sám si všímá, jaká byla v tomto…

Před 7 roky

TOP obsah

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz