Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

skladon-logo
Komerční prezentace

Získejte fulfillment na míru vašim přáním a potřebám

Web Skladon.cz Video centra Skladonu

Chcete tady být také? Napište nám. Chcete takovou stránku i pro vás? Napište nám.

Jak Skladon vznikl a co dnes nabízí svým klientům?

CEO a spoluzakladatel Skladonu Konstantin Margaretis si s Jirkou povídal o tom, jak firma vznikla, co jí předcházelo a díky čemu vyrostla.

Při výběru fulfillment partnera je podle něj klíčová vzájemná důvěra a také schopnost rozklíčovat potřeby klienta a najít ideální provozní model spolupráce.

180+

zemí, kam Skladon doručuje zásilky

156 %

průměrný meziroční růst klientů Skladonu

16 000 m²

rozloha skladové plochy

10 000+

denní kapacita objednávek

99,95 %

přesnost v odbavování objednávek

20+

integrovaných dopravců

Profilovka_19

Vize: Evropský fulfillment leader

Naší vizí je vybudovat komplexní síť fulfillmentových center napříč Evropou a obsloužit tak všechny koncové zákazníky našich klientů do druhého pracovního dne od obdržení objednávky, a to v rámci ekonomické pozemní dopravy. Přesně, transparentně a s přidanou hodnotou v podobě špičkového servisu a zajištěním té nejlepší zákaznické zkušenosti.

Náš web

Kompletace_9

Fulfillment na míru vašim potřebám

Naším cílem je být partnerem, který dokáže flexibilně reagovat na specifické i měnící se potřeby každého z našich klientů a zároveň zaručit jejich koncovým zákazníkům maximální spokojenost. I proto má každý náš klient od počátku spolupráce k dispozici svého osobního account managera, který nejlépe zná specifika daného produktu i trhů, na nichž firma působí.

Případová studie (PDF)

Skladování_12

Moderní distribuční centrum

Pro skladování a distribuci vašich produktů zajistíme vždy ty nejlepší podmínky. Naše fulfillment služby řídíme z multimodálního logistického centra v Mošnově, které aktuálně disponuje 16 000 m² skladovací plochy i možností dalšího rozšíření. Strategická poloha areálu a jeho přímé napojení na dálnici, železnici i letiště nám navíc umožňuje doručovat zásilky našich klientů hned do 4 zemí do druhého dne od objednání.

Video našeho centra

Komu se vyplatí fulfillment logistiky?

ne

Když si logistiku řešíte sami...

  • Řešíte kapacitní a jiné problémy se zaměstnanci
  • Nestíháte odbavovat objednávky během sezóny
  • Odbavujete komplikované vratky a reklamace
  • Přeplácíte za skladování v okurkové sezóně
  • Trávíte čas komunikací s dopravci
  • Optimalizujete organizační náročnost logistiky
  • Investujete do skladového vybavení a software
  • Řešíte administrativu spojenou s vedením skladu
yes

Když logistiku outsourcujete...

  • Máte k dispozici dostatek personálu na sklad
  • Neřešíte logistiku, ale další růst vašeho podnikání
  • Máte account manažera, který vyřídí vaše požadavky
  • Platíte pouze za prostor, který aktuálně potřebujete
  • Máte množstevní slevy za dopravu i obalový materiál
  • Můžete se více věnovat produktu a marketingu
  • Využíváte moderní technologie i hardware
  • Neřešíte výdaje za pojištění, energie, BOZP aj.
Jirka Rostecký

Jak funguje Skladon?

Spoluzakladatel Skladonu Patrik Babinec v rozhovoru vysvětlil, jak funguje fulfillment a onboarding nových klientů. Zjistěte, co vás čeká a jak se na Skladon napojit co nejrychleji.

Jak probíhá nacenění služeb?

Po přijetí vaší poptávky se vám do 48 pracovních hodin ozve náš obchodní zástupce. Projedná s vámi vaše konkrétní potřeby a sestaví cenovou nabídku na míru.

Co je to individuální přístup?

Každý klient má odlišné požadavky na manipulaci i distribuci svého zboží, proto se naši pracovníci řídí u každého z nich předem nastavenými pravidly.

Jak se na Skladon napojit?

Naše společnost disponuje vyspělou integrační platformou, která nám umožňuje snadno a rychle napojit téměř jakákoliv e-shopová i ERP řešení.

Jak to vypadá ve Skladonu?

Kdo Skladon používá?

zKokosu_logo
Wolt_logo
Skinners_logo
Pepperfield_logo
nanoSPACE_logo
Lobey_logo
Kilpi_logo

Jak Skladon hodnotí klienti?

kilpi

Největší změnu, kterou ve firmě po spuštění spolupráce se Skladonem pociťuji, je, že jsme přestali řešit logistiku.

Jakub Novák - CEO Kilpi

nanospace

Skladon je pro nás logistickým partnerem, který se významně podepsal pod náš podnikatelský růst.

Lucie Konečná - COO nanoSPACE

skinners

Základním předpokladem úspěchu byla snaha Skladonu se co nejvíce přizpůsobit našim přáním a požadavkům.

Michaela Steinhauser - Co-Founder & COO Skinners

pepperfield

Vzhledem k projevované péči vnímám Skladon jako součást naší firmy… jako plnohodnotné oddělení pro všechny logistické záležitosti.

Lukáš Hejtmánek - Co-Founder & COO Pepperfield

sportisimo

Skladon vnímáme jako kvalitního a zkušeného partnera, se kterým jsme navíc měli od počátku totožné představy o podobě budoucí spolupráce.

Aliaksei Siparau - Ředitel logistiky Sportisimo

Naše rozhovory se Skladonem

braverman-babinec-web

E-commerce: S čím se nyní potýkají české e-shopy? | Tomáš Braverman a Patrik Babinec

kovar-gabco-web

Fulfillment: Je pro každého? A co firmy se specifickými produkty? | Max Kovář a Roman Gabčo (Skladon)

lucie-konecna-web

Ze 3 milionů ročně na 150, a potom dolů na 40. Jak se řídí extrémní růst i pád? | Lucie Konečná (nanoSPACE)

max-kovar-web

Vlastní sklad není legrace. Kde mají firmy největší nedostatky? | Max Kovář (Skladon)

michaela-steinhauser-web

Růst firmy: Jak ho zvládá Skinners? | Michaela Steinhauser

maly-kovar-web

Jak ušetřit v logistice? Duel dvou zkušených profesionálů | Rudolf Malý a Max Kovář

margaretis-hajek-web

Duel: Jak se budují úspěšné e-commerce služby? | Skladon & eHub

kohut-duda-web

Logistika e-shopů: Jak jsme na tom v Česku? | Marek Duda a Tomáš Kohút