Inzerce

Představte svůj produkt originálním způsobem s MyBillboards

Jakožto čtenáři Mladého podnikatele se logicky zajímáte o podnikání. Určitě víte, že ať už potřebujete nastartovat firmu, představit svůj nový e-shop anebo rozšířit podvědomí – nejdůležitější jsou lidé. Právě klienti jsou nejcennějším „vlastnictvím” každého podnikatele. V praxi již nezáleží na tom, zda chcete prosadit prodej limonády či propagovat webovou stránku. Ale jak nové klienty sehnat a zároveň co nejvíce ušetřit na nákladech? Těžká otázka.

Inzerce

Reklama, jediné opravdu účinné řešení

Pokud chceme širokou veřejnost informovat de facto o čemkoliv, reklama je, a to alespoň z počátku, jedinou efektivní možností. Nyní nastává podstatná otázka, jakou konkrétní formu propagování zvolit. Například reklamní televizní spoty na jednu stranu osloví mnoho lidí a navíc můžete propagovat svůj produkt či službu formou videa. Ovšem na stranu druhou, reklamy v televizi jsou velmi finančně náročné a ve skutečnosti neosloví tolik lidí, kolik si myslíte. Nevyužíváte televizní reklamní pauzu na jinou činnost nežli sledování obrazovky i Vy?

Billboard aneb výhodný kompromis formy propagace

Billboardy, naprosto stejně jako reklamy v televizi, osloví širokou veřejnost. Ač se to na první pohled nezdá, v porovnání s reklamními spoty přinášejí mnoho výhod. První zřejmou výhodou je, že pronájem reklamních ploch není finančně náročný. Ačkoliv pojem finančně náročný je relativní, vezměme v úvahu cenu a počet lidí, kteří billboard zhlédnou a porovnejme tyto parametry s jinými formami inzerce, respektive reklamy. Ať už porovnáváme billboardy s televizními spoty (kde vlastně nelze reálný počet zhlédnutí zjistit), inzerci v novinách či v rádiu – billboardy obvykle vycházejí nejlépe. Samozřejmě záleží na umístění billboardu, pojetí reklamní kampaně atp.

Skrytá výhoda billboardů

Již jsem zmínil televizní spoty, kdy naprostá většina lidí očekává přestávku pouze v případě, že si potřebuje dojít pro brambůrky či na toaletu. Obdobně to funguje i v dalších formách reklamy. Většina lidí se reklamám za každou cenu snaží vyhnout. Inzerce v novinách, reklama v přehrávači na internetu či PPC. Člověk otočí stránku či se snaží nalézt tlačítko zavřít. Billboardy fungují na jiném principu, jsou umístěny na místech, kde člověk obvykle nemá nic jiného na práci, než si danou reklamní plochu prohlédnout. Díky tomu lidé, ač si to neuvědomují, billboardy vyhledávají aktivně.

Získejte nejlepší formu reklamy aneb propagace zdarma

Ještě jsme se nedostali k jádru reklamní kampaně. Pokud chcete, aby Vaše propagace byla efektivní, musí být efektivní také samotná reklamní kampaň. Originální a nevšední reklama Vám snadno může zajistit reklamu zdarma. Lidé si o působivé reklamě rádi promluví se svými přáteli. Společnost MyBillboards.cz se specializuje na pronájem billboardů, přičemž nabízí poradenství s vytvořením a uskutečněním Vaší reklamní kampaně.

Text composed with the best online HTML editor. Please subscribe for a HTML G membership to remove this message.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

adam-neuberger-web

Bitcoin: Co to je a kdy do něj investovat? | Adam Neuberger

pilin-macek-web

Power BI a automatizace reportů: Jak ušetřit práci zaměstnancům? | Petr Pilin a Jáchym Macek (iPodnik)

martin-strbak-web

Personalizace e-shopu: Jak pracovat s daty? | Martin Štrbák (Persoo)

Právě vyšlo

tomas-zahalka-web

Založte e-shop a neřešte logistiku a skladování | Tomáš Zahálka (Dudlu.cz)

zuzana-sevcikova-web

Vlastní tým na volné noze: Jak ho vytvořit? | Zuzana Ševčíková

petr-meloun-web

Jak vybudovat úspěšnou kariéru? | Petr Meloun (BazarovéRegály.cz)

Nejoblíbenější

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

Komentáře

TOP obsah

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě

max-kovar-web

Jak řídit sklad a vést skladníky? | Max Kovář (Skladon)