Inzerce

Inzerce

Představte svůj produkt originálním způsobem s MyBillboards

Jakožto čtenáři Mladého podnikatele se logicky zajímáte o podnikání. Určitě víte, že ať už potřebujete nastartovat firmu, představit svůj nový e-shop anebo rozšířit podvědomí – nejdůležitější jsou lidé. Právě klienti jsou nejcennějším „vlastnictvím” každého podnikatele. V praxi již nezáleží na tom, zda chcete prosadit prodej limonády či propagovat webovou stránku. Ale jak nové klienty sehnat a zároveň co nejvíce ušetřit na nákladech? Těžká otázka.

Reklama, jediné opravdu účinné řešení

Pokud chceme širokou veřejnost informovat de facto o čemkoliv, reklama je, a to alespoň z počátku, jedinou efektivní možností. Nyní nastává podstatná otázka, jakou konkrétní formu propagování zvolit. Například reklamní televizní spoty na jednu stranu osloví mnoho lidí a navíc můžete propagovat svůj produkt či službu formou videa. Ovšem na stranu druhou, reklamy v televizi jsou velmi finančně náročné a ve skutečnosti neosloví tolik lidí, kolik si myslíte. Nevyužíváte televizní reklamní pauzu na jinou činnost nežli sledování obrazovky i Vy?

Billboard aneb výhodný kompromis formy propagace

Billboardy, naprosto stejně jako reklamy v televizi, osloví širokou veřejnost. Ač se to na první pohled nezdá, v porovnání s reklamními spoty přinášejí mnoho výhod. První zřejmou výhodou je, že pronájem reklamních ploch není finančně náročný. Ačkoliv pojem finančně náročný je relativní, vezměme v úvahu cenu a počet lidí, kteří billboard zhlédnou a porovnejme tyto parametry s jinými formami inzerce, respektive reklamy. Ať už porovnáváme billboardy s televizními spoty (kde vlastně nelze reálný počet zhlédnutí zjistit), inzerci v novinách či v rádiu – billboardy obvykle vycházejí nejlépe. Samozřejmě záleží na umístění billboardu, pojetí reklamní kampaně atp.

Skrytá výhoda billboardů

Již jsem zmínil televizní spoty, kdy naprostá většina lidí očekává přestávku pouze v případě, že si potřebuje dojít pro brambůrky či na toaletu. Obdobně to funguje i v dalších formách reklamy. Většina lidí se reklamám za každou cenu snaží vyhnout. Inzerce v novinách, reklama v přehrávači na internetu či PPC. Člověk otočí stránku či se snaží nalézt tlačítko zavřít. Billboardy fungují na jiném principu, jsou umístěny na místech, kde člověk obvykle nemá nic jiného na práci, než si danou reklamní plochu prohlédnout. Díky tomu lidé, ač si to neuvědomují, billboardy vyhledávají aktivně.

Získejte nejlepší formu reklamy aneb propagace zdarma

Ještě jsme se nedostali k jádru reklamní kampaně. Pokud chcete, aby Vaše propagace byla efektivní, musí být efektivní také samotná reklamní kampaň. Originální a nevšední reklama Vám snadno může zajistit reklamu zdarma. Lidé si o působivé reklamě rádi promluví se svými přáteli. Společnost MyBillboards.cz se specializuje na pronájem billboardů, přičemž nabízí poradenství s vytvořením a uskutečněním Vaší reklamní kampaně.

Text composed with the best online HTML editor. Please subscribe for a HTML G membership to remove this message.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

ondrej-hajek-web

Skupování konkurence a rozšiřování podílu na trhu | Ondřej Hájek (eHub.cz)

marek-odehnal-web

Jak se na volné noze posunout na vyšší úroveň? | Investiční poradce Marek Odehnal

Právě vyšlo

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

martin-mates-web

Růst firmy a budování managementu | Martin Mates (Econea.cz)

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

Nejoblíbenější

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

Komentáře

Doporučené články

libor-pilar-web

Libor Pilař: E-shopy, které začínají od nuly, to mají hodně těžké

petr-skondrojanis-web

Petr Skondrojanis: Rozjezd COCUMA.cz, budování firemní kultury, prezentace firmy na trhu práce

kopytov-web

Jak vytvořit správnou strategii linkbuildingu?

tomas-bartek-web

Expandujete? Připravte svoje marketéry na časté potíže

Inzerce