Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Pravidla fair play v affiliate: Jak by se měli chovat partneři a jak inzerenti?

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

MarketingSponzorovánoVideo

Když jsem se spoluzakladatele affiliate sítě Ondřeje Hájka zeptal, zda je v affiliate běžné win-win myšlení, odpověděl mi, že stále ještě ne. Partneři si často neuvědomují, jak důležité je pro ně blaho inzerentů. A funguje to i opačně.

Přitom affiliate je o vztahu dvou lidí – partnera a inzerenta. Vztah ale nebude fungovat, pokud bude plný neférových pokusů, jak toho druhého ošulit. Právě proto jsme s Ondrou dali dohromady tři nejčastější prohřešky vůči fair play na straně inzerentů a tři na straně partnerů. Přehrát si je můžete i v našem podcastu.

Tady jsou další epizody, které jsme pro vás s Ondrou natočili a které vám pomohou lépe přistoupit k affiliate marketingu:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 26 let. Hned po střední škole založil svoji první firmu, kterou o několik let později prodal. Dnes se naplno věnuje MladýPodnikatel.cz, který založil ještě při studiích. Provozuje stejnojmenný podcast, který byl v roce 2019 YouRadiem vyhlášen nejlepším podcastem o podnikání. V tomtéž roce ho časopis Forbes zařadil do žebříčku 30pod30. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    

    Skrýt reklamu