Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Pozvánka na akci: Logistika v praxi 2021

Kdy a kde:

  • 30. 9. – Best Western hotel Vista, Ostrava
  • 1. 10. – Distribuční centrum Skladon, Mošnov

Cena:

  • Účast na akci je zdarma
  • Účastníci si platí ubytování

Zaměření:

  • E-commerce logistika

Již za pár dní vypukne 3. ročník logistické akce s názvem Logistika v praxi. Konferenční den se odehraje v ostravském Best Western hotel Vista, na kterém vystoupí široká plejáda logistických odborníků. Následující den proběhne exkurze distribučního centra společnosti Skladon, fulfillmentového odborníka na e-commerce logistiku.

Konference (30. 9., Best Western hotel Vista, Ostrava)

Program konference je zaměřený na svět e-commerce logistiky, své zkušenosti a případové studie bude postupně prezentovat 11 předních logistických odborníků. Těšit se můžete na know-how například z těchto oblastí:

Automatizace a robotizace

  • Automatizace a robotizace – budoucnost intralogistiky … Dnes příležitost, zítra nutnost (Miroslav Hampel, KVADOS a.s.)

Vybavení skladu a skladový software

Fulfillment služby

  • Outsourcing logistiky: Co, kdy a proč? (Max Kovář, Skladon)
  • Proč, kdy a jak (ne)automatizovat skladové procesy, a jak škálovat business (Tomáš Funk, ShipMonk & Funk Engineering s.r.o.)

Po konferenci je naplánována večerní diskuze, během které máte možnost, za společnosti dobrého jídla a pití, navázat kontakt s řečníky a konzultovat s nimi konkrétní detaily z vaší praxe nebo další případné dotazy. Ve zkratce to bude den nabitý cennými informacemi, jak si zajistit dobře fungující logistiku svého e-shopu.

Exkurze (1. 10., DC Skladon, Mošnov)

Během exkurze v distribučním centru Skladon bude v praxi představeno portfolio služeb a intralogistické fungování odborníka na fulfillment. Kromě samotné prohlídky skladových prostor se mohou návštěvníci inspirovat nastavenými logistickými procesy, jako je skladování, vychystávání, balení a další. Součástí exkurze bude také demonstrace autonomních čistících robotů společnosti KVADOS a.s.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Bližší informace o akci, kompletní program, včetně registračního formuláře, naleznete na www.logistikavpraxi.cz. Registrace je možná do středy 29. 9. 2021 nebo do vyčerpání kapacity.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

peter-mac-web

Customer care: Jak funguje v Shoptetu? | Peter Mac

martin-jares-web

Ponákupní marketing e-shopu. Jak se dělá? | Martin Jareš (Foxdeli)

petr-macek-web

Finanční řízení firmy v nepříznivé době | Petr Macek (Caflou)

Právě vyšlo

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
ruslan-skopal-web

Vstup investora do e-shopu. Jak proběhl u Trenýrkárny? | Ruslan Skopal

lukas-hejtmanek-web

200 farmářů v Kambodži. Jak funguje byznys pepře pepperfield? | Lukáš Hejtmánek

Nejoblíbenější

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Komentáře

TOP header

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Inzerce