Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Podnikejte stylově. Víte co je Preppy styl?

Styl oblékání má větší vliv, než si kdokoli dokáže představit, a to ve všech aspektech života. Stejně tak, jako vám oči sklouznou k oblečení člověka, s kterým mluvíte, tak stejně tak jste hodnoceni i vy ostatními lidmi. Pánská móda při podnikání se zdá často černobílá, vyžaduje společenský oblek, košili a kravatu, což bývá v horkém létě nepohodlné a nepraktické, naštěstí se dá obléknout elegantně, stylově a ležérně, aniž byste porušili pracovní dress code.

Preppy styl

Že tohle slovo slyšíte poprvé? Pokud byste hledali pro ležérní elegantní pánskou módu škatulku, Preppy styl ležérní podnikatelskou módu vystihuje ze všeho nejvíc. Tento styl je postaven na základě šatníků studentů prestižních univerzit, vznikl v padesátých letech a obsahuje britskou eleganci, jednoduchost a vkus.

Co vše tvoří Preppy styl?

  • Konzervativnost – jednoduché, klasické kousky. Košile, svetry, vestičky, chinos kalhoty.
  • Sportovní elegance – právě zde Preppy styl získává svou pohodlnost. Nejde však o žádné volné oblečení. Tento aspekt je založen na sportech společenské smetánky – golf, jezdectví, kriket, a tedy využití pro muže v podnikání jsou například trička s límečkem, saka, světlé kalhoty.
  • Vzory – pruhované, kostkované, jednoduché.
  • Decentní doplněk – nic extravagantního. Nejlepší volbou jsou klasické hodinky s kovovým nebo koženým páskem.

Jak tedy postavit šatník, aby byl vhodný pro mladého podnikatele, kterých chce vypadat stylově?

  • Základ jsou chinos kalhoty různých barev – nejčastěji béžová, hnědá, modrá, červená.
  • Kožený pásek, ke kterému slaďte barevně polobotky. Zdá se, že to je drobný detail, ale právě ten dokáže celému obleku vtisknout patřičnou úroveň. Pokud máte do práce koženou tašku, také by měla být barevně podobná pásku a botám.
  • Košile – zde je největší prostor pro experimentování, ale jen v rámci možností Preppy stylu. Jednobarevné a proužkované košile, kostičkám se radši vyhněte. Pokud si vyberete tmavší kalhoty, volte světlejší košili a naopak.
  • Svetr nebo sako – můžete zvolit obojí, ale to jen ve studenějších dnech.

Preppy styl je především o vhodné kombinaci barev, nedovoluje příliš experimentování a pokud už se do něho někdo v rámci tohoto stylu pustí, měl by to být člověk, který se v tomto stylu pohybuje delší dobu a vyzná se v základních pravidlech. Nezapomeňte, že méně je více, a to u tohoto stylu platí dvojnásob. Jednoduchá kombinace světlých kalhot, modré košile a tmavě modrého saka poskytne pohodlné oblečení na jednání, školení, nebo schůzku s obchodním partnerem a stylově ještě předčí nudný jednobarevný oblek.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

martin-jares-web

Ponákupní marketing e-shopu. Jak se dělá? | Martin Jareš (Foxdeli)

petr-macek-web

Finanční řízení firmy v nepříznivé době | Petr Macek (Caflou)

milan-pichlik-web

Marketing bez cookies a měření na internetu | Milan Pichlík (eHub)

Právě vyšlo

lukas-hejtmanek-web

200 farmářů v Kambodži. Jak funguje byznys pepře pepperfield? | Lukáš Hejtmánek

Premium
milan-petr-web

Finanční zdraví firmy, potenciál růstu a kamenné prodejny | Milan Petr (McPen)

Premium
martin-penicka-web

Zažité metody nefungují. Řízení firmy je velmi komplexní | Martin Pěnička (TisknuLevně.cz)

Nejoblíbenější

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Komentáře

TOP header

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
tomas-budnik-web

Udělejte z nuly jedničku. Bývalý ředitel O2 Tomáš Budník o řízení firem

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Inzerce