Inzerce

Inzerce

Podnikejte chytře: TOP přednášky od špiček svých oborů

Další ročník české konference zaměřené na podnikatele, obchodníky a ostatní zájemce je za dveřmi. Už v říjnu si můžete poslechnout více než 6 hodin top přednášek v podání profesionálních spíkrů z různých koutů České republiky, dozvědět se žhavé novinky a potkat se se špičkami v oboru. Registrujte si své místo ještě dnes.

O blížící se konferenci jsem si popovídal s jedním z odborníků ve franšízingu a samostatném podnikání s panem Igorem Minjaríkem, který je jedním z organizátorů konference.

Společnost MBI pořádá konferenci s názvem Podnikejte chytře. Jaké jsou podle Vás klíčové charakteristiky, které definují „chytré podnikání“?

Nehledejte prosím žádné zaklínadlo ve spojení „chytré podnikání“. Úspěšní jsou zejména ti, kteří se umí poučit z chyb druhých, naslouchat jejich životním příběhům a také využívat znalostí a dovedností těch, kteří „to dokázali“. Tito lidé mají co nabídnout nejenom po stránce reklamy a marketingu, ale i dobrého renomé a vztahů s obchodními partnery a klienty, ale i konkurencí.

Jakých chyb se podle Vás začínající nebo i zkušení podnikatelé dopouštějí nejčastěji?

Management a podnikání jsou v mnoha ohledech nikdy nekončící příběh. Je nezbytné neustále se vzdělávat a pracovat na sobě. Tak jako lékař, právník či účetní musí ustavičně držet krok s tím, co po něm vyžadují právní normy a společenské vědění, je i pro zdárné a úspěšné podnikání nutné neustálé zvyšování znalostní úrovně. Nejsou to jen odborná témata, správný a úspěšný podnikatel musí být především psycholog, mít týmového ducha a spoustou empatie. Důležitou roli hraje také charizma, způsob komunikace a vystupování. Právě o tom bude mimo jiné přednášet pan Ladislav Špaček na naší konferenci.

igor
Igor Minjarík, jednatel MBI
headerimg_12
Ladislav Špaček, mistr etikety

Jaký je konkrétně program konference? Co si její účastníci odnesou?

Při plánování konference jsme si byli vědomi skutečnosti, že dnešní podnikatelé a manažeři již s úspěchem prošli formálním vzděláním a mají tak potřebné odborné znalostí a dovednosti. Bohužel náročnost podnikání a nedostatek času mnohdy neumožňuje sledování posledních trendů v oblasti verbální a neverbální komunikace nejenom se zákazníkem, ale i obchodními partnery či zaměstnanci, jakož i společenské etikety a zásad vhodného vystupování. Právě tyto měkké dovednosti jsou často tím, co dělí úspěšné od méně úspěšných. Proto na ně klademe v programu konference velký důraz.

Myslíte si, že správné oblečení a vystupování může skutečně rozhodnout o úspěšnosti podnikatele?

Asi neřeknu nic převratného, když si dovolím tvrdit, že oblečení a zejména vystupování je jedním z faktorů výrazně ovlivňujících úspěch podnikání. I z tohoto důvodu jsme této problematice věnovali zvláštní stať v našem franšízovém manuálu. Bankovnictví a finanční služby jsou oborem podnikání, kde se tepláky, byť značkové, netolerují… Na druhou stranu nutno zdůraznit, že samotné oblečení, respektive společenské vystupování není garancí úspěchu. V tom hraje roli mnoho dalších faktorů.

Které to jsou?

Bestsellery o managementu a podnikání zdůrazňují v první řadě neotřelost a jedinečnost podnikatelského nápadu, ale těch faktorů je mnohem více. Jenom s dobrým nápadem si nevystačíte. Pokud vám chybí například zkušení a loajální spolupracovníci, seriózní a léty prověření obchodní partneři, znalost konkurence, umění předvídat vývoj na trhu, tak se na špičku ve svém oboru nedostanete. Podnikání je trochu alchymie a není jednoduché prorazit. V tomto ohledu je výhodný franšízový systém, na kterém funguje i naše společnost. Franšízanti mají vstup na trh a následný rozvoj svého byznysu mnohem jednodušší. Rizika, kterým samostatní podnikatelé čelí, jsou ve franšízovém systému výrazně eliminovaná.

Jaké podmínky nabízí potenciálním franšízantům MBI? Jak založení vlastní franšízy probíhá?

Franšízový koncept MBI je komplexní a fungující systém, který jsme během dvaceti let existence naší společnosti vyladili téměř k dokonalosti. Z chyb, které jsme udělali, jsme se poučili a promítli takto získané zkušenosti a znalosti do našeho konceptu. To znamená, že franšízant už se stejných chyb dopouštět nemusí a podnikání je pro něj mnohem snadnější. Franšízant MBI je samostatným podnikatelským subjektem, ale zároveň naším partnerem, který čerpá z našeho know-how. Nemusí složitě hledat a prověřovat své obchodní partnery, vytvářet síť koncových zákazníků, ani draze investovat do firemního CRM systému, nebo vytvářet školící programy pro své spolupracovníky. To vše je součástí franšízového konceptu, který náš partner obdrží v případě zájmu a splnění námi stanovených podmínek. Co se založení vlastní franšízy týče, lze tento, dle mého názoru náročný proces, zvládnout s pomocí našich odborníků v průběhu několika měsíců. Naši spolupracovníci jsou novému franšízanotovi nápomocni od prvních kroků, počínaje pomocí se založením společnosti a výběrem lokality až po otevření MBI Storu a následný rozvoj podnikání.

mbi-980x150-ibrno

Autor: MBI

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

gdpr-v-marketingu-web

GDPR v marketingu: Společná konference Pavla Ungra a advokátní kanceláře eLegal

affilherocong-web

1. česko-slovenská konference pro affiliate publishery a příznivce affiliate marketingu

leos-spachta-iea-web

Leoš Špachta: Proč by (nejen) agentury měla zajímat soutěž Internet Effectiveness Awards 2019?

Právě vyšlo

petr-macek-web

Řízení cashflow firmy v době krize | Petr Macek (Caflou.cz)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

Nejoblíbenější

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

ondrej-vlcek-web

Ondřej Vlček (Avast): Růst firmy, práce CEO, zaměření na zisk a úspěch v byznysu

pocitac-web

7 častých chyb při tvorbě webových stránek

martin-bernatek-web

Martin Bernátek: Jak se buduje e-shop Ovečkárna.cz?

petr-svoboda-web

Petr Svoboda (Shopsys): Řízení agentury v krizi, ochrana cashflow, vývoj trhu

Inzerce