Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Podnikejte chytře: TOP přednášky od špiček svých oborů

Další ročník české konference zaměřené na podnikatele, obchodníky a ostatní zájemce je za dveřmi. Už v říjnu si můžete poslechnout více než 6 hodin top přednášek v podání profesionálních spíkrů z různých koutů České republiky, dozvědět se žhavé novinky a potkat se se špičkami v oboru. Registrujte si své místo ještě dnes.

O blížící se konferenci jsem si popovídal s jedním z odborníků ve franšízingu a samostatném podnikání s panem Igorem Minjaríkem, který je jedním z organizátorů konference.

Společnost MBI pořádá konferenci s názvem Podnikejte chytře. Jaké jsou podle Vás klíčové charakteristiky, které definují „chytré podnikání“?

Nehledejte prosím žádné zaklínadlo ve spojení „chytré podnikání“. Úspěšní jsou zejména ti, kteří se umí poučit z chyb druhých, naslouchat jejich životním příběhům a také využívat znalostí a dovedností těch, kteří „to dokázali“. Tito lidé mají co nabídnout nejenom po stránce reklamy a marketingu, ale i dobrého renomé a vztahů s obchodními partnery a klienty, ale i konkurencí.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Jakých chyb se podle Vás začínající nebo i zkušení podnikatelé dopouštějí nejčastěji?

Management a podnikání jsou v mnoha ohledech nikdy nekončící příběh. Je nezbytné neustále se vzdělávat a pracovat na sobě. Tak jako lékař, právník či účetní musí ustavičně držet krok s tím, co po něm vyžadují právní normy a společenské vědění, je i pro zdárné a úspěšné podnikání nutné neustálé zvyšování znalostní úrovně. Nejsou to jen odborná témata, správný a úspěšný podnikatel musí být především psycholog, mít týmového ducha a spoustou empatie. Důležitou roli hraje také charizma, způsob komunikace a vystupování. Právě o tom bude mimo jiné přednášet pan Ladislav Špaček na naší konferenci.

igor
Igor Minjarík, jednatel MBI
headerimg_12
Ladislav Špaček, mistr etikety

Jaký je konkrétně program konference? Co si její účastníci odnesou?

Při plánování konference jsme si byli vědomi skutečnosti, že dnešní podnikatelé a manažeři již s úspěchem prošli formálním vzděláním a mají tak potřebné odborné znalostí a dovednosti. Bohužel náročnost podnikání a nedostatek času mnohdy neumožňuje sledování posledních trendů v oblasti verbální a neverbální komunikace nejenom se zákazníkem, ale i obchodními partnery či zaměstnanci, jakož i společenské etikety a zásad vhodného vystupování. Právě tyto měkké dovednosti jsou často tím, co dělí úspěšné od méně úspěšných. Proto na ně klademe v programu konference velký důraz.

Myslíte si, že správné oblečení a vystupování může skutečně rozhodnout o úspěšnosti podnikatele?

Asi neřeknu nic převratného, když si dovolím tvrdit, že oblečení a zejména vystupování je jedním z faktorů výrazně ovlivňujících úspěch podnikání. I z tohoto důvodu jsme této problematice věnovali zvláštní stať v našem franšízovém manuálu. Bankovnictví a finanční služby jsou oborem podnikání, kde se tepláky, byť značkové, netolerují… Na druhou stranu nutno zdůraznit, že samotné oblečení, respektive společenské vystupování není garancí úspěchu. V tom hraje roli mnoho dalších faktorů.

Které to jsou?

Bestsellery o managementu a podnikání zdůrazňují v první řadě neotřelost a jedinečnost podnikatelského nápadu, ale těch faktorů je mnohem více. Jenom s dobrým nápadem si nevystačíte. Pokud vám chybí například zkušení a loajální spolupracovníci, seriózní a léty prověření obchodní partneři, znalost konkurence, umění předvídat vývoj na trhu, tak se na špičku ve svém oboru nedostanete. Podnikání je trochu alchymie a není jednoduché prorazit. V tomto ohledu je výhodný franšízový systém, na kterém funguje i naše společnost. Franšízanti mají vstup na trh a následný rozvoj svého byznysu mnohem jednodušší. Rizika, kterým samostatní podnikatelé čelí, jsou ve franšízovém systému výrazně eliminovaná.

Jaké podmínky nabízí potenciálním franšízantům MBI? Jak založení vlastní franšízy probíhá?

Franšízový koncept MBI je komplexní a fungující systém, který jsme během dvaceti let existence naší společnosti vyladili téměř k dokonalosti. Z chyb, které jsme udělali, jsme se poučili a promítli takto získané zkušenosti a znalosti do našeho konceptu. To znamená, že franšízant už se stejných chyb dopouštět nemusí a podnikání je pro něj mnohem snadnější. Franšízant MBI je samostatným podnikatelským subjektem, ale zároveň naším partnerem, který čerpá z našeho know-how. Nemusí složitě hledat a prověřovat své obchodní partnery, vytvářet síť koncových zákazníků, ani draze investovat do firemního CRM systému, nebo vytvářet školící programy pro své spolupracovníky. To vše je součástí franšízového konceptu, který náš partner obdrží v případě zájmu a splnění námi stanovených podmínek. Co se založení vlastní franšízy týče, lze tento, dle mého názoru náročný proces, zvládnout s pomocí našich odborníků v průběhu několika měsíců. Naši spolupracovníci jsou novému franšízanotovi nápomocni od prvních kroků, počínaje pomocí se založením společnosti a výběrem lokality až po otevření MBI Storu a následný rozvoj podnikání.

mbi-980x150-ibrno

Autor: MBI

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

patrik-fenus-web

Co brání mladým podnikatelům inovovat? | Patrik Feňuš (Social Impact Award)

katerina-kotkova-web

NEJ Inovátor 5G: Inspirativní firmy s dopadem na 5G sítě | Kateřina Kotková (MMP)

gdpr-v-marketingu-web

GDPR v marketingu: Společná konference Pavla Ungra a advokátní kanceláře eLegal

Právě vyšlo

konstantin-margaretis-web

Technologie pro vaši logistiku | Konstantin Margaretis (Skladon)

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Nejčastější chyby a nevyužité příležitosti | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Premium
jiri-navratil-web

Ziskovost v e-commerce. Naučte vaši firmu počítat | Jiří Navrátil (Dr. Max)

Nejoblíbenější

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
jakub-vejmola-web

Jakub Vejmola alias Kicom: Byznys Bitcoinového Kanálu

Premium
lenka-oneill-web

Pietro Filipi: Příčiny pádu módní značky | Lenka O’Neill

Premium
tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

Inzerce