Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Rozhovory s podnikateli

jiri-hluchy-web

Budování projektu Frenkee, investice do vývoje, marketing | Jiří Hluchý

Jak vytvořit vlastní projekt a sestavit pro něj tým, který bude fungovat? A jak přistoupit k marketingu? Poslechněte si tvůrce projektu Frenkee Jiřího Hluchého.

Před 9 měsíců

Premium
bronislav-soborka-web

Broňa Sobotka: Tvorba produktů a marketing na volné noze

Jak podniká Bronislav Sobotka – nadšený učitel angličtiny z Brna? Nahlédněte do jeho marketingu a zjistěte, na čem vydělává nejvíce peněz a jak buduje značku.

Před 10 měsíců

Inzerce

Premium
lubo-smid-web

Marketing STRV, komunikace s klienty, sales v zahraničí | Lubo Smid

Roční obrat mají kolem 400 milionů korun a mezi klienty značky jako Microsoft. CEO firmy popisuje, jak získávají nový byznys a co jim pomáhá se prosadit v zahraničí.

Před 10 měsíců

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Jaká rozhodnutí udělalo vedení Pilulka.cz, aby firma mohla růst a nabývat na hodnotě? Inspirujte se nejdůležitějšími strategickými rozhodnutími jednoho z největších tuzemských e-shopů.

Před 10 měsíců

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Premium
david-lorincz-web

David Lörincz: Jak se stát jedničkou oboru mezi freelancery?

Zjistěte, jak se stát jedničkou v oboru. Zkušený freelancer a FB marketér vám poradí, na co se zaměřit ve vašem podnikání na volné noze a jak se vyprofilovat.

Před 11 měsíců

dvorak-mikulas-web

Jak předat firmu nástupci? | Jiří Dvořák a Zdeněk Mikuláš

Chcete svou firmu předat nástupci? Zjistěte, jak nad tím přemýšlet, jak nástupce najít a jaká od toho mít očekávání.

Před 1 rokem

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Rozhovor se zakladatelem úspěšné české značky Emco. Zjistěte, jak vybudovat úspěšnou firmu, jak firma vznikla a díky čemu přežila 30 let na trhu.

Před 1 rokem

ondrej-koudela-web

Krach firmy kvůli koronaviru, nový začátek | Ondřej Koudela

Příběh skutečné české firmy, která zkrachovala kvůli pandemii covid-19. Ondřej Koudela z PrPom sdílí, proč se firmě nedařilo a co způsobilo její problémy.

Před 1 rokem

Premium
tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

Krize ve firmě má většinou příčinu, která nepřekvapí. Poslechněte si zkušeného byznysmena, který se setkal se stovkami firem v potížích, Tomáše Rašku.

Před 1 rokem

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

Jak se tvoří velký obsahový projekt – magazín, podcast, vlastní knihy a mnoho dalšího? Nahlédněte do zákulisí populárního webu BezFrází.cz s jeho zakladatelem.

Před 2 roky

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

Co udělat pro to, aby váš startup generoval byznysové výsledky od prvního dne, na co se na začátku firmy zaměřit a jak se vůbec firma buduje?

Před 2 roky

samurai-shot-web

Tvorba nového produktu a jeho prosazení na trhu | Jaromír Horák a Martin Solnička (Samurai Shot)

Podívejte se, jak se tvoří světově unikátní čajový extrakt a jak s ním jeho tvůrci proráží na trhu. Odkryli jsme jejich obchodní i marketingovou strategii.

Před 2 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

Premium
petr-sima-web

Jak investovat do startupů? | Petr Šíma (DEPO ventures)

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

Inzerce